čtvrtek 20. prosince 2012

* Začínám


Vítám vás na svých stránkách, zaměřených především na cvičení, dále pak na zdravé stravování (alespoň v rámci možností, zatím zas tak zdravě nevařím) a ostatní věci s tím spojené. Prvním impulsem k založení si svých vlastních stránek byl fakt, že jsem zkrátka nad sebou "někoho" potřebovala mít. Nejdříve jsem si pořídila blok, do kterého jsem si zapisovala své pokroky, výkony, pocity z jednotlivých cvičení. Brzy jsem však zjistila, že nejsem s to, si zapisovat pravidelně do deníčku, proto jsem ho zahodila tak rychle, jako jsem si ho pořídila.

Nyní, když si prohlížím stránky mnohých z vás, které se vydaly na cestu za dokonalou postavou, mi došlo, že právě prostřednictvím vlastních stránek se třeba budu snažit ještě více než doposud. Nejdříve jsem se rozmýšlela, zda-li stránky nenechat "v utajení" jen pro své vlastní potřeby zapisování, ale brzy mi došlo, že by to pravděpodobně dopadlo stejně tak, jako s již zmíněným blokem. Inspirací jste mi proto vy všechny, které máte své vlastní stránky, píšete na nich o svých zkušenostech se zdravým životním stylem, zdravým jídlem, cvičením apod. Je mi jasné, že bude těžké, zvyknout si na to, že třeba někdo mé zážitky bude číst, ale o to víc se budu snažit své případné čtenáře nezklamat a nezanedbávat přispívání článků.

Ještě nemám dokonalou představu o tom, jak bych to zde všechno chtěla realizovat, ale mám v hlavě pár nápadů, které bych brzy ráda zkompletovala a podělila se o ně s vámi. Pro začátek určitě nebude chybět úvodní článek o mně samotné, abych se vám nějakým způsobem přiblížila. Dále plánuji články o všem, čemu jsem se věnovala/věnuji, podělím se i o svá zážitky apod. Snad vás čtení bude bavit a třeba dokonce brzy zapadnu do "vaší komunity" písařek o zdravém životním stylu! :))

Kriss

6 komentářů:

  1. tak vítej! :) blog ti určitě pomůže, budeš se snažit už jen kvůli tomu, abys sem mohla něco pozitivního napsat a my tě mohli pochválit! :D hh :)
    budu se těšit na tvé články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jak říkáš, přesně v to, že mě blog donutí k tomu, abych něco dělala pravidelně a pořádně, doufám! :))

      Vymazat
  2. Ahoj,uz mam jeden oblibeny blog od Nikki,ale cim vic takovych,tim lip :) tesim se a drzim palce .Barca

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Ti držím palečky, Kristýnko!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velké dík za podporu, vážím si toho. :)) Snad to všechno půjde dle mých představ. :))

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)