středa 2. ledna 2013

* Dotazník


Již před pár dny jsem na jednom zahraničním blogu objevila fitness dotazník. Všimla jsem si, že také některé z vás zaujal natolik, že jste si ho zveřejnily na svých blozích. Dnes se k vám přidávám a přicházím se svými odpověďmi. :))

1. Kardio x posilování? 
Kardio bytostně nesnáším, takže rozhodně posilování (převážně s vlastní váhou).
 2. Jillian Michaels x Bob Harper? 
S Bobem jsem ještě necvičila, takže zatím Jillian.
3. Mražený jogurt x zmrzlina? 
Jogurt je mňam, ale zmrzlina ještě více. :P
4. Trénink: Horní x dolní část těla? 
Rozhodně horní část, miluju své tvarující se paže. :))
5. Lunges x dřepy? 
Dřepy, ačkoliv je ve svých trénincích příliš často nemám.
6. Sladké x slané? 
Podle chuti. Více si ale ulítávám na slaném.
 7. Jóga x pilates? 
Ještě jsem nezkoušela ani jedno.
8. Nike x Adidas?
Ani jedno. :))
9. Fitko x fitness doma? 
Zbožňuji cvičení v domácím prostředí. :))
10. Vařená x grilovaná zelenina? 
Jednou tak a podruhé jinak. :))
11. Burpees x push-ups? 
Kliky, když už jsem se konečně naučila klikovat jako chlap. :D
12. Těstoviny x rýže?
Těstoviny na milion způsobů.
13. Proteinový prášek x protein z jídla? 
Prozatím pouze protein z jídla. Na ten práškový se teprve chystám a pečlivě vybírám. :P
14. Nejoblíbenější věc na cvičení? 
Jednoznačně ten pocit po odcvičeném tréninku, zbožňuji vyplavené endorfiny. :))
 15. Nejoblíbenější výmluva před tím, než jsi začal s fitness?
Jsem přeci docela štíhlá, nač cvičit?
16. Nejoblíbenější svačinka? 
Jakákoliv zelenina či ovoce. :P
17. Nejoblíbenější snídaně? 
Krupicová kaše.

18. Zdravé jídlo, které nesneseš? 
Nějak si teď neuvědomuji.
19. Jakou hudbu posloucháš při cvičení? 
Taneční nebo rockovou/metalovou.
20. Cvik, který nerada děláš? 
Různé skákací cviky, při kterých mám problém s dýcháním. :D
21. Cvičíš 30 x 60 minut? 
Dříve 60 minut, nyní obvykle 30 minut.
22. Kolikrát týdně?
Většinou 3x.
23. Oblíbená polévka? 
Kyselica, česneková, bramboračka, rajská.
24. Nej ovoce a zelenina? 
Ovoce - kiwi, nektarinka; zelenina - mrkev, rajče.
25. Ryba x kuře? 
Miluji obojí. :)) V poslední době spíše ryba, kuřete už jsem přejedená.
 
Přeji všem krásný den! :))
Kriss

2 komentáře:

  1. souhlasím s jedničkou, osmičkou, devítkou, třináctkou, šestnáctkou, devatenáctkou a dvacetpětkou :D
    super článek!

    OdpovědětVymazat
  2. Krupicovou kaši z duše nenávidím od dětství :D Naši mě to nutili jíst a já to vždycky vyblila :D no co už :))) Ale s polívkama naprosto souhlasím!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)