čtvrtek 24. ledna 2013

* R. & Koouky


Opět je tady prostor na oblíbenou a snad nejvíce čtenou rubriku. Do dnešního článku jsem si vybírala mé spolubojovnice krapet déle, ale nakonec jsem sáhla po dvou mladých slečnách, které určitě znáte. Vybrala jsem si je z prostého důvodu, blogy obou dvou se mi velmi líbí a moc ráda se k nim vracím. Dnes tedy o Koouky a R.. :))

R.
Slečně, která se skrývá pod tajuplným iniciálem R., je aktuálně 19 let.  Svůj blog si založila na konci r. 2011. Proč? Od svých 13 let se trápí s nadváhou, ale rozhodla se tomu dát na zadek (a tímto jí patří můj velký obdiv). Tak jako každá žena nespokojená se svou váhou, rovněž R. vyzkoušela mnoho diet. V průběhu letitého experimentování přišla na jednoduché pravidla, jíst pravidelně a cvičit.
Aktuálně studuje analýzu potravin. Mezi její záliby patří angličtina, kterou dle jejích slov doslova zbožňuje. Další velkou vášní pro R. je vaření, při kterém se dokáže skvěle odreagovat. Mezi její nejoblíbenější fitness trenéry patří Zuzka Light, Jillian Michaels či Bob Harper. Nepohrdne však například zklidňující jógou.
Slečna je velmi odvážná a jde vidět, že si jde za svým snem, pro svou vysněnou, či alespoň lepší postavu. Jak sama píše, nerada se vzdává a když něco začne dělat, snaží se to za jakýchkoliv podmínek dokončit, i když to občas může trvat.
Na jejích stránkách můžete pravidelně sledovat "deníčkové" příspěvky, ve kterých se R. svěří se svými aktuálními zážitky, jídelníčky, workouty, náladami apod. Poodhalením a možnosti nakouknutí do jejího soukromí, mi svým způsbem tato slečna přirostla k srdci, moc ráda si čtu její příspěvky a ráda se k ní vracím, ba co víc, těšívám se na její nové články. :)) Tímto způsobem bych jí chtěla vyjádřit tu největší podporu, protože si ji zaslouží. Věřím, že to dotáhneš až do cíle, R., moc držím pěsti! :))
Pokud vás zajímá, jaké pokroky tato slečna má, jak se aktuálně pere se svou životní situací, a jak se jí vůbec všeobecně daří, neváhejte navštívit její stránky přes odkaz níže.



Koouky
Druhá slečna ve světě zdravého blogování využívá přezdívku Koouky. Ačkoliv jsem na ni narazila teprve nedávno (tak jako na většinu z vás :)), zaujal mě na první pohled vzhled jejích stránek. Moc příjemné prostředí. :)) Koouky je studentka a se svou změnou se rozhodla zatočit před rokem. Nyní se zabývá zdravým  životním stylem a je s ním maximálně spokojená. Výhodou je pro ni vztah k vaření, proto se ráda nechává inspirovat zdravými recepty. Její blog byl vytvořen před více jak půl rokem, tak jako většina z nás, Koouky potřebovala pomocníka, který ji bude provázet v novém světě. Sama říká, že už si bez něho nedokáže představit život, což jí vůbec nemám za zlé, protože žeru její články. :))
Stejně jako u R., ani na těchto stránkách nebudete ochuzeni o pravidelné "deníčkové" zápisky, které mě osobně snad baví vždy nejvíc. :)) Nechybí však ani inspirace v podobě super receptů (musím říct, že brambory s česnekovým máslem bych si dala hned, mňam!).
Aktuálně se Koouky věnuje programu Insanity, který vede trenér Shaun T..
Pokud si chcete přečíst stránky této mladé slečny, které překypují  super recepty, bezva články o cvičení, či fotopříspěvky, zastavte se na:




Pěkný čtvrtek vám všem!
Kriss

10 komentářů:

  1. Tak toto jsem nečekala! :))
    MOc ti děkuji za milá slova ♥ Je mi ctí, že jsi o mě napsala.. :)
    Hned se jdu mrknout na druhou lsečnu! :))
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  2. R. sleduju už dlouhu a Kouky asi začnu :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Koouky sleduju, moc se mi líb její přístup, fajn tipy a pěkný blog:) na R se tedy musím hned mrknout, jelikož ji ještě neznám

    OdpovědětVymazat
  4. Koouky je jedna z mých hodně oblíbených blogerek :) strašně ráda čtu její články :) .. a R neznám, takže její blog navštívím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak, jsou to zlata! R moc neznám, musím to napravit :)
    Tyhle články jsou super, moc pěkně píšeš o spolubojovnicích :)

    OdpovědětVymazat
  6. Obě slečny sleduju, a jejich blogy mám moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Kriss, děkuji!
    musím říct, že když jsem si včera večer přečetla e-mail, tak jsem byla v šoku :D Musela jsem ten článek vidět.. šok vystřídalo překvapení a následný úsměv :) Číst o sobě je zvláštní, nikdy mi to nedělalo dobře.. i když tohle jdou fakta, která mám na blogu. Upřímně, už dlouho jsem nešla spát s úsměvem na rtech, za což ti ještě jednou děkuju :)

    blog Koouky neznám, musím napravit :)

    OdpovědětVymazat
  8. obě dvě sleduji :) jsou super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)