neděle 3. února 2013

* Dejte si do těla s Les Mills!


O Les Mills jsem se poprvé dozvěděla v té době, kdy jsem začínala s domácím cvičením, tedy v druhé polovině r. 2011. Musím říct, že tento fitness program mě velmi zaujal, ale tehdy jsem nemohla najít žádné odkazy na stažení, takže jsem na Les Mills zapomněla tak rychle, jako jsem ho objevila. Dnes bych vám ráda přiblížila, oč se jedná, a zároveň vám představila jeden z programů, který si můžete vyzkoušet doma. :))

Co je to Les Mills?
Les Mills je cvičení, které se skládá z několika odlišných cvičebních programů. Jsou vhodné pro muže i ženy, mladé i starší, rovněž pro méně zdatné i pořádné sportovce. Jednou ze základních myšlenek byla snaha o vytvoření všeobecně přístupného cvičení.
Les Mills vzniklo už v r. 1968 na Novém Zélandě, postupně se rozšířilo do dalších zemí, až doputovalo k nám.
V tomto programu se najde každý, ať už začátečník či pokročilý. Jsou zde zařazeny silové, vytrvalostní, taneční, kondiční i protahovací a relaxační cvičení.  V Les Mills objevíte prvky jógy, pilates, bojových umění, kondičních tréninků, tance a spoustu dalších. Do České republiky se zatím dostaly pouze 3 program z deseti.

Programy dostupné v ČR
U nás si můžete zacvičit tři programy, konkrétně tedy: Bodypump, Bodycombat a Bodybalance.

Les Mills Bodycombat
Protože jsem na internetu objevila ke stažení právě tento program, pojďme si o něm říct něco víc, kdybyste se rozhodli si jej stáhnout a vyzkoušet. Bodycombat je bezkontaktní kardio trénink, který kombinuje prvky tai chi, karate, taekwonda, Muay thai a dalších bojových umění. Musím říct, že to by bylo něco na mě. :)) Zjistila jsem, že si můžete zajít na organizované lekce v rámci fitness center Holmes Place.
Proč cvičit právě Bodycombat?
  • zlepšuje kardiovaskulární systém, snižuje krevní tlak, snižuje celkový cholesterol
  • spalujete kalorie (přibližně 500 kcal za lekci), napomáhá úbytku váhy
  • zlepšuje koordinaci a pohyblivost
  • budete rychlejší, zvyšuje aerobní kapacitu
  • zvyšuje kvalitu kostí, kosti se stávají silnějšími a snižuje se riziko osteoporózy
Jak cvičení vypadá?
Jednotlivé organizované lekce trvají 30, 45 nebo 60 minut. Na cvičení potřebujete pohodlné oblečení a obuv, ručník a láhev vody. Speciální potřeby vám budou zapůjčeny v konkrétních fitness centrech.
Co se týče DVD, tam jsou tréninky časově opět odlišné. Nejkratší trénink má 20 minut, nejdelší téměř hodinku.

Jak cvičit Les Mills doma?
Stačí jednoduše stáhnout tento program na uložto, kde máte k dispozici 13 videí včetně jednoho, kde se seznámíte s trenéry. Nechybí ani tréninkový kalendář (program je naplánován na 60 dní), podle kterého se můžete řídit. Na českých stránkách jsem našla prozatím pouze výše zmiňovaný program Bodycombat (DVD je přesně nazváno Les Mills Combat a vyšlo pod záštitou Beachbody stejně jako např. populární Insanity), na těch zahraničních můžete objevit i další, např. Les Mills Pump (silově-vytrvalostní trénink, využívají se při něm činky). Pokud máte zájem vyzkoušet program Combat, stahujte ZDE. Přiznám se, že jsem nijak blíže nezkoumala, jaké pomůcky je zapotřebí doma mít, ale třeba s tím někdo z vás má zkušenosti, tak poradí. :)) Když jsem očima proletěla videa na uložto v krátkých spotech, všimla jsem si jedné velké činky, ale opravdu si nemyslím, že bych si ji kvůli jednomu cvičení pořizovala domů. Na oficiálních stránkách se zmiňují o vlastních činkách, předpokládám, že jednoručních, ale kdo ví. Program jsem opravdu ještě necvičila, jen ho zhlédla na youtube v ukázce, proto nemohu v tomto směru sloužit. :))


Přiznám se, že myšlenka tohoto cvičebního programu se mi velmi líbí. Dlouho jsem se odhodlávala na hodiny kickboxu či nějakého bojového umění, ale neměla jsem odvahu. Zmohla jsem se "pouze" na fitbox. Věřím, že Les Mills Combat by pro mě bylo to pravé ořechové, takže si ho možná stáhnu a vyzkouším.

Slyšeli jste někdy o Les Mills? Vyzkoušeli jste program Combat v domácím prostředí?

Hezký víkend vám všem!
Kriss

19 komentářů:

  1. Ja chodím na zumbu, ale toto by som tiež rada vyskúšala :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to teda zajímavě :D. Nikdy jsem o tom neslyšela :).

    OdpovědětVymazat
  3. jé, tak to je pro mě novinka, nikdy jsem o tom neslyšela :)
    ale zapíšu si to do seznamu cvičení které bych chtěla vyzkoušet, protože tohle mě docela láká :)

    OdpovědětVymazat
  4. hmmm jak bude kolínko v pohodě (vypadá to, že zítra zkusím Jill i když to kvůli nohám budu trochu flákat, pokud mě neskolí to, co na mě leze!) tak si tím asi trochu opepřím domácí trénink v únoru :-)

    OdpovědětVymazat
  5. cvičím podle toho už nějakou dobu, je to naprosto luxusní ! doporučuji! :))

    OdpovědětVymazat
  6. ti to můžu klidně popsat...
    dělám jenom rutinní cviky s činkama, že je jenom zvedám... v podstatě to, co dělala s náma Jill v 30 day shred, jenom bez těch noh, jelikož jaksik to koleno neohnu pořádně, že? :-) a na břicho dělám zkracovačky normální a pak dělám zkracovačky, že s tím ještě zvedám tu mou dvoukilovou činku...

    Červenej mor je fakt mor... Nesnáším to období před, jelikož byhc předtím (hlavně v noci) sežrala všechno, co vidím!

    OdpovědětVymazat
  7. děkuju, to jsi napsala moc hezky :)
    a není to docela škoda s tím míčem? mě se na něm cvičí suprově a navíc je dobrý na záda :) ale asi je to jen otázkou času než omrzí i mě :-D
    tak já ty rovnátka mám nahoře i dole. nahoře je mám už dlouho, takže jsem se konečně dočkala :) ale dole je mám čerstvě a tak hodně vidět nejsou, není to nic hrozného :) jen do toho strašně leze jídlo, takže se vždycky nenápadně koukám do zrcátka jestli mi tam někde nesvítí třeba kus mrkve :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za tip! Hned jsem stáhla a před chvílí odcvičila první workout. Naprosto parádní, nezdá se to, ale zpotíte se!!! Už se těším na zítřejší workout. :) ještě jednou díky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to hoooodně dobře! Přítel děla MMA, takže bysme byli doma bojovníci oba :D

    OdpovědětVymazat
  10. Veľký výber tovaru na eshope ωww.koгοx.

    sk v kategorii nožnice, napríklad nοznice Dοnau klаsicκé 16 cm, noznice Ѕoft grip 14cm modré Dоnau, Nožnice Dоnau κlasické 20,5 cm.
    Also see my web site > noznice

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám ty CD doma, asi tak před dvěma lety byly u Cereálii Nestle, takže mám doma dva programy. Balance a ještě jeden. Cvičila jsem je několikrát, ale už to budou aspoň dva roky zpátky. Nějaký extra dojem ve mě nezanechaly. Zkusim na ně kouknout znova :)

    OdpovědětVymazat
  12. I сouldn’t гesist commentіng.
    Pегfectly written!

    My ωebpage :: gardening

    OdpovědětVymazat
  13. Everything iѕ very open with a veгy clear eхplanаtion of the іsѕues.

    It wаs гeally іnformatіvе.

    Υοuг webѕite is ехtrеmely helрful.

    Τhank you for sharing!

    Tаke a look at my web blog ... pilates training

    OdpovědětVymazat
  14. Your mode of describing the whole thing in this piece of writing is actually pleasant, every one can simply know it, Thanks a lot.


    Also visit my web blog - green business

    OdpovědětVymazat
  15. Ι’m nоt sure if this is а fоrmat issue or ѕomething to do
    with bгοwser cοmpatіbility but Ι thought I’ԁ post to let you knoω.


    The layοut look greаt though!

    Hoрe уou get thе isѕue solveԁ soon.


    Here is mу site core training with pialtes

    OdpovědětVymazat
  16. Thank you fοr the good wrіteuр. It in fаct wаѕ a amusement aсcοunt it.

    Look advаncеd to fаr added agreeable from yоu!

    By the way, hοω can we сοmmunicаte?


    Here is my ωeb-ѕite garԁening tips - www.dicttrans.com -

    OdpovědětVymazat
  17. Good pоst! We will be linking to this grеat аrticle οn
    ouг ѕite. Κеep up the goоd wrіting.


    mу web blog :: low back pain treatment with pilates

    OdpovědětVymazat
  18. Já s Les Mills cvičím už pár let. Ta CD co byla u cereálií jsou na prd. Je to jen zkrácená verze cvičení. Normální lekce trvá hodinu a každé 3 měsíce vychází nové. Doporučuju BodyPump,BodyCombat,ShBam,CxWorx nebo 60ti denní program Les Mills Combat (je tam namícháno od každého trochu).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)