čtvrtek 14. února 2013

* Doña-Gisele & Ressa

Ani tentokrát vás pochopitelně nenechám bez pravidelného článku o mých spolubojovnicích. Musím říct, že nejraději bych vás tady nacpala do článku všechny najednou, ale takto mi to přijde více zajímavé. Člověk (alespoň já ano :)) se pak víc těší na každý týden, na onen osudný čtvrtek, kdy si pro čtenáře (resp. spíše čtenářky) opět vybere ty 2 šťastné, o kterých si zjistí nemálo informací, které se zde poté objeví. Musím říct, že vaše charakteristiky se občas velmi opakují, takže možná píšu to samé dokola, ovšem je to důkaz toho, že holt máme něco společného. Copak to asi bude? :)) Nebudeme to prodlužovat, dnes se seznámíte se slečnami Doña-Gisele a Ressa.

Doña-Gisele
Pravé jméno této mé spolubojovnice je Martina. Aktuálně je jí 16 let. Své stránky si založila ze stejného důvodu jako spousta z nás. Nespokojenost s vlastní postavou, pár kilo navíc. Na jejím blogu tedy najdete jídelníčky, záznamy o aktivitách, kterým se věnuje, a další zajímavé články. Mně osobně se velmi líbí fotografie jídel a recepty, vždycky potom dostanu šílený hlad. :))
Martina na svých stránkách publikuje články pravidelně, takže je stále o čem číst. Pro vaši informaci, tato slečna se zajímá nejen o zdravou, ale také nezdravou stravu, o níž mnohdy píše své názory, přidá mnohé postřehy a podělí se o své zkušenosti. Jaký je sen Martiny? Zdravé tělo, mysl a postava, se kterou bude spokojená. Věřím, že brzy bude! :))



Ressa
Slečně pod přezdívkou Ressa je 21 let a studuje vysokou školu. Zajímá se o zdravý životní styl, na který je zcela pochopitelně zaměřen její blog. Články na stránkách této spolubojovnice jsou zaměřeny nejen na zdravou stravu (zbožňuji fotojídelníčky :)), ale rovněž na hubnutí, cvičení a další. Já v poslední době na Ressyných stránkách viděla převážně příspěvky o jídlech, které se určitě mnohým z vás mohou stát inspirací, jsou tam samé dobroty. Zajímá-li vás, jakému cvičení se Ressa věnuje, můžete mrknout do levého sloupečku, kde má vždy vypsán týdenný cvičební plán. Tato slečna si mě naprosto získala svými příspěvky, ve kterých promlouvá ke čtenářkám. Zkrátka se mi líbí její styl psaní, umí to skvěle podat. :))



Mějte se krásně a nezapomeňte holky navštívit!

Kriss

9 komentářů:

  1. Ani jednu jsem neznala. :) Super, asi jsem našla další blogy, které budu sledovat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obě dvě moc dobře znám :) jsou skvělé! Doňa Gisele mi pomohla vybrat první ZWOW :)

    OdpovědětVymazat
  3. Blog Marti znám a chodím na něj moc ráda:) Na druhou slečnu kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. JÉ, ty jsi ale zlatíčko, moc děkuji za tento článek a pěkná slova.
    Ressu moc neznám, ale o tomtu blogu vím, jdu projet její články a trošku zapátrat po těch skvostech, o kterých píšeš :)

    Jak tě vůbec napadlo, že budeš psát o spolubojovnicích, tedy o nás? Příjde mi to strašně milé a díky tobě jsem poznala další blogy a další slečny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač děkovat. :))
      Nápad vznikl hned při založení těchto stránek.
      Tato rubrika by měla sloužit k tomu, aby především holky viděly, že je kolem nich celá škála slečen, které trápí stejný problém, ovšem navzdory tomu na sobě dřou. Prostě šlo o propojení stejných zájmů. :))
      Již v počátku svého cvičení jsem pochopila, že ve dvou (nebo zkrátka ve více lidech) se to mnohem lépe táhne, takže tyto příspěvky by měly být hlavně motivující a povzbuzující, že na to člověk není sám, ale že má kolem sebe spoustu bojovnic, které si jdou za svým cílem. ;)
      Mimo to mi tyto články pomáhají s poznáváním vás všech kolem mě. :))

      Vymazat
  5. Jeee Kristý, to je překvapení :) udělala si mi hrozně velkou radost, ani si to nedokážeš představit. Vůbec jsem to nečekala. Ty jo, tys o mě napsala, to je vážně hezký :)
    Jsem si říkala, že se mi nějak zvedla návštěvnost :D.
    Děkuji, seš skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. :))
      Jsem ráda, že tě článek potěšil. :))
      Já si taky kolikrát říkala, jakto, že tady mám tolik lidí, a to se o mě třeba na facebooku zmínila Nikki nebo Maruška z Rutiny. :D A záhada byla vyřešena. :))

      Vymazat
    2. :DD to chápu, já včera úplně koukala, co se děje :)

      Vymazat
  6. Doñu-Gisele neznám, musím napravit :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)