čtvrtek 14. března 2013

* 100 Day Burpee Challenge - 2 týdny


Přemýšlela jsem, jestli má vůbec nějakou cenu psát hodnocení po určitých odcvičených dnech/týdnech naší společné burpee challenge, a nakonec jsem si řekla, proč ne. Ráda se ohlížím zpět, ráda si porovnávám nové výsledky s těmi starými, ráda se dívám na svá zlepšení, ať už jsou jakákoliv. Takže právě z těchto důvodů je zde krátká rekapitulace prvních dvou týdnů, v rámci nichž jsem stihla odcvičit krásných 105 burpees! :))


Je tady 14. den burpee challenge, což znamená, že mám za sebou první 2 týdny (začala jsem 1.3., jak už z informací vyplývá :)).
Řeknu vám, ten první týden byl brnkačka. 
Co se týče druhého týdne, dokud počet burpees nepřesáhl číslo 10, stále jsem si říkala, že je to ještě dobré. Poté už se číslo přehouplo přes osudnou nulu na konci, takže ku příkladu dnes mě čekalo krásných 14 kousků. Co jsem však zjistila? Nic. Očekávala jsem, jak mi bude dělat problém tak "velké" opakování, ale zatím se žádná katastrofa nekonala. Ba naopak. Stihla jsem si všimnout, že za ty 2 týdny jsem vylepšila techniku pánských kliků, dělám je už mnohem svižněji, lehčeji a prostě to má konečně šmrnc. :))
A ještě jedna podstatná věc. Do burpees jsem se zkrátka zamilovala! 
Věřím, že ten bolestný den jednou přijde, že nebudu schopna dát burpees na jeden zátah, a budu tak nucena si je rozdělit do více sérií (svět se teda rozhodně nezboří :)). Jen si tak říkám, jak to asi bude vypadat ten 100. den, kdy si budu svůj výkon stopovat. Doufám však v to, že má fyzička se díky té 99denní přípravě natolik zlepší, že konečný čas nebude v ten poslední den tak tragický. 

Závěrečné hodnocení:
Jsem ráda, že jsem se do této výzvy zapojila, protože opět sama sobě dokazuji, že mám na to být lepší, že si dokážu jít za svým cílem (tentokrát to bude krásných 100 burpees na jeden zátah), že si dokážu pamatovat na věci, které denně musím splnit, a že mám konečně radost z toho, když mi něco jde. :))

* Musím říct, že speciální záložka v menu mi velmi pomáhá, protože se denně dívám na stránky, takže je nemožné, abych na burpees zapomněla, když už to mám pořád před sebou. Taky máte svou tabulku? Ať už vytištěnou, nebo někde na svém blogu? :)) 

Pokud se také chcete zúčastnit společné burpee výzvy, můžete se přihlásit u fitness-girl. ;)



Co vy a vaše burpee challenge? Kolik dní už máte za sebou? Jaké jsou vaše pocity?

Mějte se krásně a držte se!
Kriss
Zdroj obrázků: tumblr.com 

14 komentářů:

  1. J8 mám stejně jako ty 14 den a jako dneska už mi to dávalo trochu zabrat... no spíš teda ani ne tak mě, jako mojí ruce (po úrazu mám pravou ruku slabší a loket se nějak moc nekamarádí s mou váhou xD), ale jinak to zatím jde... ;-) Já jsem na sebe zvědavá, až to přehoupne 20 xD to bude horší xD a tu 100 už teď nevím, jak si dám xD

    OdpovědětVymazat
  2. U mě na blogu právě probíhá soutěž :) a já bych tě moc ráda pozvala. Potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nakonec přestala..:D zapomínala jsem snad každý druhý den..ale cvičím je v mých workoutech, takže pohoda :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je skvělé! já jsem se nakonec rozhodla, že se nazapojím, ale když mám chuť na burpee, tak je prostě udělám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já poslední dělala v úterý,takže 12:) od té doby jsem nemocná, tak zase zítra doufám!!

    OdpovědětVymazat
  6. já se neúčastním, ale tak jako tak dělám burpees hodně, když cvičím se Zuzkou, za jeden workout to je klidně 60 :)

    OdpovědětVymazat
  7. jedu stejně s Mončou, a už trochu přituhuje... až se to přehnoupne přes 30, asi začnu být i sprostá :D

    OdpovědětVymazat
  8. já teď letím na sedmnáct, a to už dá zabrat :D

    OdpovědětVymazat
  9. mám vytištěno tabulku a pravidělně dělám :-) ale dnes po cardiu mi to dala trochu zabrat (17x) ,ale ještě to číslo není tak strašné....jsem na sebe ,ale zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo, jsi dobrá, obdivuju všechny, co se do toho zapojili, já teda nemám zájem :D Určitě to bude další dny náročné i časově a proste 100 burpees naráz bych asi nikdy neudělala :D Cvičím teď ZWOW, tak je mám sem tam aspoň tam, tak snad se trochu zlepším, zatím u nich umírám.

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem dneska u 16.dne ale už si teda dávám pauzy (jako 10, protřepat nohy a dalších 6) :D Každopádně si myslím že do té 20 se to vkuse (s případným protřepáním) v pohodě dá :) Pak asi začnu počítat i ty burpees provedené v Zuzčiném ZWOW (a že jich tam někdy je), ale ono to prostě není ono :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já poctivě pokračuju ;) Jsem na 13., ale k tomu mám ještě ve svých workoutech vždycky těch burpee až až, takže to tak hrozný není ;D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)