čtvrtek 7. března 2013

* Adélka & Chiquita

Nemohu uvěřit tomu, že týden utekl a je tady opět čtvrteční seznamování. Od doby fungování těchto stránek jsem vám představila již 22 slečen/žen, které se rozhodly změnit své tělo a svůj způsob stravování. Jak se jim daří, můžete sledovat na jejich stránkách, viz sekce spolubojovnic. :)) A dnes mám pro vás připravena krátká infa o dalších dvou slečnách, které bojují jako lvice. Jsou to Adélka a Chiquita.

Adélka
Této mladé slečně je 22 let a své stránky už si vede nějaký ten pátek. Založila si je kvůli tomu, že se rozhodla změnit svůj život a přístup k jídlu. A já si myslím, že se jí to hezky daří. :)) Na stránkách můžete sledovat Adélčiny pokroky, jak se jí daří v cestě za vysněnou váhou, jakými dárečky se potěšila/potěší při splnění jednotlivých cílů apod.
Kromě typických deníčkových článků si na blogu najde každý to své. Nechybí totiž ani fotografie, recepty, motivační obrázky a spousta dalších věcí.
Jen pro vaši zajímavost, za 9 týdnů zhubla tato slečna neuvěřitelných 11 kilogramů, ke kterým jí tedy velmi gratuluji. Takový úspěch, páni! :)) V posledním článku, resp. v takovém shrnutí se Adélka sice zmiňuje o tom, že jsou před ní ještě kilogramy, kterých by se ráda  zbavila, aby už neměla nadváhu, takže já jí tímto přeji hodně dalších úspěchů. Věřím, že slečna s takovým odhodláním a výdrží (uff, vážně nemohu uvěřit těm 11 kilům :)) ten cíl zkrátka pokoří.
Máte-li zájem, Adélku můžete navštívit skrz odkaz níže.



Chiquita
Není to tak dlouho, co jsem si mezi sledované blogy zařadila také stránky této slečny.
Chiquitě, jak si v internetovém světě slečna říká, je 23 let. Blog si Chiquita založila především kvůli sobě, aby se přiučila disciplíně a měla kontrolu nad svým hubnutím. Jak stránky splňují tento účel, to musí posoudit autorka sama, ovšem možná ten vedlejší účel, tedy ten, že stránky jsou přístupné také čtenářům, kteří si z článků mohou odnést něco s sebou, myslím splňuje. :))
Již v úvodu vás praští do očí citát "Je načase podívat se pravdě do očí a pořádně ji pokořit." Jásám! Konečně někdo, kdo má oči otevřené a nesnaží se nic okecávat. 
Blog je rozdělen dle jednotlivých sekcích, setkáte se s články o cvičení, hubnutí, objevíte motivační obrázky, můžete vyzkoušet zdravé recepty, nebo si jen tak počíst o životě Chiquity.
Musím říct, že této slečně neuvěřitelně držím pěsti, aby dorazila do svého cíle co nejdříve (resp. ne zas příliš rychle, ale aby tam zkrátka dorazila :)). Věřím, že rádi podpoříte dobrou věc, v tomto případě dobrého člověka, takže neváhejte a nakoukněte k Chiquitě.



Už jednou jsem to v závěru článku o spolubojovnicích dodávala.
Vy, které nehubnete, ale jen tvarujete tělo (třeba zrovna jako já), ale klidně i vy, které hubnete a zbavujete se přebytečných kil, podpořte své kolegyně, které se trápí přebytečnými kily, poraďte se stravou i čímkoliv jiným, co by jim mohlo pomoci v cestě za vysněnou postavou. Teď nemyslím konkrétně jen těmto dvěm slečnám, ale je to myšleno všeobecně.
Na internetu je sice dostatek (možná až nadbytek) informací, jak o zdravé stravě, cvičení, hubnutí apod., ovšem mnohdy působí tyto informace velmi zmateně, člověk nachází spoustu článků, které se od sebe výrazně liší. 
Já vím, že jsou mezi námi ti, kteří otevřou i nějakou tu odbornou literaturu, mrknou na zajímavý dokument apod., proto vás prosím za všechny hubnoucí a hlavně za nováčky ve světě zdravého životního stylu, abyste poradily těm, co tápou ve věcech, které vám zrovna nejsou cizí, a umíte v nich chodit. :))
Všem hodným duším, které už aktivně radí a doporučují, patří velký DÍK nejen ode mě. 

Hezký čtvrtek vám všem!
Kriss

3 komentáře:

  1. jéé děkuju, ty jsi poklad a hned po ránu jsi mi zpříjemnila den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páááni, tak tohle jsem opravdu nečekala :D Děkuju moc:)Strašně mě to potěšilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, jednu sleduji a druhou jsem neznala, tak to jdu obhlídnout :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)