pátek 15. března 2013

* Banánové potěšení

Přestože už je to nějaký ten pátek, co jsem posílala Kamilce do její banánové soutěže svůj příspěvek, dělím se o tento recept až nyní. Pokud máte čas si trošku s banánem pohrát, mám pro vás tip na dnešní banánové potěšení. A potěším i milovníky arašídového másla! :))


Na 4 porce budeme potřebovat:
  • 2 banány
  • 2 lžičky arašídového másla
  • 8-10 kostiček hořké čokolády
  • mleté vlašské ořechy
  • drcené mandle
  • kokos
  • dřívko od zmrzliny či jiné "napichovátko"
Banány si oloupeme a rozkrojíme na půlky. Každou polovinu banánu napíchneme na dřívko/špejli či cokoliv jiného. V mikrovlnce si necháme roztopit hořkou čokoládu smíchanou s arašídovým máslem. Banány potíráme čokoládovou směsí. Na tuto vrstvu klademe mandle, sypeme ořechy a kokos.

V soutěži jsem pod č. 4, takže kdyby vás můj výtvor oslovil, můžete mu dát hlas ZDE. :))



Dobrou chuť a krásný pátek!
Kriss

16 komentářů:

  1. Zamilovala jsem se... a moje chuťové buňky šílí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten s kokosem bych si dala hned :)

    OdpovědětVymazat
  3. teda Kriss:D Já se chystala na něco úplně stejného,ale pak jsem si řekla,že co kdyby to někdo měl taky :D Je to perfektní recept:)

    OdpovědětVymazat
  4. To musím vyzkoušet. Vypadá to úžasně, oooch :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krasavci! Přímo k nakousnutí! :D

    OdpovědětVymazat
  6. mmm nejlepší kombinace - šokolate a banán a arašídový máslo! :D

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá fakt nádherně :) Kdybych jen nebyla takový lenoch si to připravit, ale jednou k tomu dojde, protože kombinace čokolády, banánu a arašídového másla je prostě dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  8. hlasovala jsem pro tebe, vypadá to geniálně!

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle mě děsně zaujalo, určitě to zkusím. :) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadají krásně... A dala jsem ti hlas! :)

    OdpovědětVymazat
  11. jak může něco tak jednoduchého chutnat a vypadat tak dobře? :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)