sobota 30. března 2013

* Čokoládovo-proteinové lívance

Máme tady víkend, a to bych nebyla já, kdybych vám zase nepředložila krásný snídaňový recept. Jistě jste si stihli všimnout, že jsem v poslední době blázen do lívanečků a palačinek. A když přijde víkend, neudržím se se svými experimenty. Tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet čokoládovo-proteinové lívance, inspirovala jsem se u Annie Ginger. Ochutnejte, byly fakt přepychové. :)) Tentokrát vás však zklamu, celou porci jsem na  talíři nesnědla, 3/4 byly ke snídani, 1/4 ke svačince.

Na 1-2 porce budeme potřebovat:
  • 30 g ovesných vloček
  • 20 g čoko-kokos proteinu
  • 2 vejce
  • 1 lžíce kakaa
  • 2 lžíce bílého jogurtu
  • 1 lžíce jablečného pyré (já použila klasickou přesnídávku)
  • 2 lžičky mléka
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • 1 lžíce strouhaného kokosu
Nejdříve si rozmícháme vejce, do nich poté přidáváme další ingredience. 
Lívance smažíme na mírném ohni z obou stran.
Ozdobit je můžete jakýmkoliv ovocem (já použila banány), pomazat arašídovým máslem nebo bílým jogurtem.

Dobrou chuť a krásné Velikonoce!
Kriss

11 komentářů:

  1. Krása! Vypadají skvěle :) Já chtěla dělat dneska nějaké lívanečky...ale neměla jsem všechny suroviny :D Ale asi si udělám zítra a zkusím podle tebe ty pudinkové :)

    OdpovědětVymazat
  2. teda tieto recepty s obsahom proteínu od teba si musím ukladať, pretože su to všetko super nápady !

    OdpovědětVymazat
  3. :O no mňam :D ty vypadají naprosto úžasně, neodolatelně, mňamózně.. snad jinak se to popsat nedá :D hned bych si je dala :) jen si musím konečně koupit protein :D .. a lívance a palačinky jsem si taky v poslední době oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty vypadají krásně, zítra si je udělám na snídani, děkuji ti dobrá vílo! :))

    OdpovědětVymazat
  5. No to je nádhera, zase jich je tolik! Škoda, že nemám protein...lívanečky jsem ale dlouho neměla, dala bych si! :)
    Třeba na Velikonoční pondělí si udělám radost :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam! Já bych na to dala jak banány, tak arašídové máslo ;). Dneska si něco takového dám, včera jsem měla půst na Velký pátek:).

    OdpovědětVymazat
  7. Botičky mě stály 699,- :) a byly ve sportisimu vedle těch co jsem původně chtěla :D ty co jsem chtěla původně neměli v mojí velikosti :(

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to fantasticky :) Někdy vyzkouším! Zítra se se sestrou chystáme na cottage lívance. Tak jsem na to zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůů :) Tak doufám, že chutnaly! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak v tobě vidím velkou konkurenci! Budem bojovat o titul lívancové královny? Měj ze mě respekt, nezdám se!! :DD Každopádně vypadají krásně, a je jich teda požehnaně :))

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se ze mě stává blázen do lívanců, díky za inspiraci, té není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)