středa 20. března 2013

* Kakaová palačinka s proteinovou pěnou

Víkend byl opravdu královský, co se týče snídaní. Rozhodla jsem si zkrášlit den už po ránu, takže jsem se vrhla na atypické snídaně. Recept na sobotní tvarohové lívance už jsem zde vkládala a dnes mám pro vás další mňamku. Je to kakaová palačinka s proteinovou pěnou (i když mi v ní teda lžička nestála, tak chuť byla přepychová). Opět se jedná o naprosto jednoduchou snídani, kterou bezpochyby zvládne každý. Pokud tedy nevíte, co si připravit, a hledáte inspiraci pro svůj mlsný jazýček, zde je můj snídaňový tip. :))

Na 1 porci budeme potřebovat:

palačinka
  • 40 g celozrnné mouky
  • 1 vejce
  • 100 ml mléka
  • kakaový prášek
  • cukr/javorový sirup/med/či jiné sladidlo
proteinová pěna
  • 100 ml mléka
  • 100 g mraženého ovoce
  • 20 g proteinového prášku
Recept na proteinovou pěnu:
Proteinovou pěnu si připravíme následovně. Do misky si dáme mléko, mražené ovoce a proteinový prášek (já jsem použila čoko-kokos). Mixujeme asi 1,5-2 minuty. Poté si směs přendáme do jiné nádoby a mixujeme asi další 1,5-2 minuty, dokud nám směs nezhoustne. Nevím, čím to bylo, ale já ji neměla až tak tuhou, každopádně i tak byla chuťově nepřekonatelná. 

Recept na palačinku:
Nejdříve si vejce rozmícháme v mléce, poté přidáme mouku a kakaový prášek (já dávala asi polovinu lžíce), příp. můžete přidat nějaké sladidlo, pokud máte rádi sladké palačinky (já nedávala nic, protože miluju hořkou chuť kakaa :)). Směs na palačinku smažíme na olivovém oleji na mírném ohni.  

Řeknu vám bez průtahů, že jsem ke snídani snědla jen polovinu této porce, druhou jsem si nechala na dopolední svačinku. Nevím, jak bude porce vyhovovat vám, takže každý dle svého. ;)
Palačinky pochopitelně můžete udělat tenčí a mít jich více, já dělala záměrně jednu velkou. :))

Dobrou chuť!
Kriss

12 komentářů:

  1. vypadá to moc dobře, určitě sis dost pochutnala :) já bych měla už pořídit ten proteinový prášek..

    OdpovědětVymazat
  2. Krása..všichni ted dělají pěny a mě došel protein..musím si pořídit..:D

    OdpovědětVymazat
  3. A já už si protein nekupuju:) Ale ta palačinka vypadá výborně!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že nejím sladké a tyto sacharidy, ale určitĕ může být dobrá.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé, že máš tu pěnu tak tekutou. Mám zkušenosti, že z mražených jahod je tekutější než z mražených borůvek (koupené "čerstvé" a dané do mrazáku, ne ty prodávané mražené). Já dávám 125 g ovoce, 100 ml acidofilního mléka a 20 g proteinu. Možná záleží i na proteinu, to nemůžu posoudit, já používám pořád WPCčko:)

    OdpovědětVymazat
  6. sakra já už si musím koupit tu celozrnnou mouku! :D už se na to chystám dlouho a vždycky na to nějak zapomenu :D ta palačinka vypadá výborně :) jen jí zkusím s tvarohem místo té pěny ;) protože proteinový prášek doma nemám :(

    OdpovědětVymazat
  7. Panečku, tak ta vypadá krásně, a ta "poleva" ... Takový chutě! :D
    Šikovná jsi kuchařka!

    OdpovědětVymazat
  8. Panejo, tak ta se fakt povedla! Je krásná a věřím, že musela být skvostná! Příště mě zveš :D

    OdpovědětVymazat
  9. už jsem se to dozvěděla v mailu od jedné slečny, ale díky za vysvětlení (asi nejsem sama kdo nevěděl, co to znamená)... Jinak nebylo to myšlený špatně, ale hodně slečen, co začínají se Zuzkou hledají nejlehčí workout víš, protože mají strach, aby to nebylo "moc těžký" můj názor je ten, že to bude stejně těžký i když si budeš myslet, že to není těžký xD...

    jinak to vypadá naprosto dokonale... ais napíšu další recept do seznamu "try it"

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to vypadá krásně! A proteinové pěny, podle mě flufíky ;D, taky miluju, ale dělám je většinou bez ovoce, nebo když už, tak s avokádem ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to absolutně dokonale, budu muset dokoupit protein a ozkoušet :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)