sobota 23. března 2013

* Karamelový tvarožník

Adele mi jistě promine, že opět kopíruji její recept, ale tak si říkám, že se mi její stránky zřejmě brzy stanou osobní kuchařkou. :)) Tentokrát jsem měla chuť na něco tvarohového, takže jsem si vybrala krásný a chutný karamelový tvarožník. Řeknu vám, že byl vážně perfektní! Upravila jsem si jej pouze o jednu ingredienci, a to o trochu třtinového cukru, jinak jsem se ho ani nedotkla. :)) Máte-li chuť, určitě vyzkoušejte. Doporučuji! Vhodný jako snídaně či svačinka.

Na 1 tvarožník budeme potřebovat:
  • 1 větší banán
  • 2 vejce
  • 1/4 kypřícího prášku
  • 50 g celozrnné mouky
  • cca 375 g (1,5 ks) tvarohu
  • 1 karamelový pudink
  • třtinový cukr
Banán si rozmixujeme se žloutky, přidáme tvaroh. Poté mouku, pudink, cukr a kypřící prášek. 
Do této rozmixované směsi přidáme sníh z bílků, dáme do dortové formy a pečeme přibližně 45 minut při 180°C.

V původním receptu sice cukr nebyl vůbec, ale těsto mi přišlo málo sladké, resp. takové nevýrazné, přestože jsem použila velký banán, tak tam dle mého ta jeho chuť nějak zanikla. Každopádně sladit nemusíte, pokud vám to bude vyhovovat i bez cukru. :))

Dobrou chuť a krásné sobotní snídání!
Kriss

16 komentářů:

  1. To muselo být výborné :-), když jsem na něj viděla recept u Adele, tak jsem si říkala, že ho někdy také budu muset zkusit :-)
    Jistě je to dobrůtka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem zkoušela, nejlepší byl až vychladl :) To se ta chuť pak rozvinula :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mmm, ten bych si dala! Adele má prostě dobré recepty a vždycky se toho u ní tolik najde, když zrovna nevím, co k obědu nebo večeři.

    OdpovědětVymazat
  4. :-) já tě chci domu " na vaření "

    OdpovědětVymazat
  5. ten recept se mi moc líbí!!! Chjo... nemuč mě xD...

    BTW, teď dělám většinou jenom dámské kliky, takže se hecuju a budu se mučit pánskejma... ;-) Neboj, jsem rozhodnutá, že pokud se to loktu líbit nebude, tak končíme... Musím ho chudáka šetřit, na operaci vážně nechci ;-) a díky za podporu

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavý recept. možná někdy zkusím, díky.
    Jinak u mě na blogu probíhá soutěž a já bych tě na ni mco ráda pozvala. Potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak tenhle její recept tu mám v záložkách už asi měsíc :D strašně bych ho chtěla vyzkoušet, ale nemám karamelový puding :D jak jinak- vždycky si ho zapomenu koupit :P

    Kočička je nejúžasnější :D .. Taky jsem nevěděla, kde vezmu peníze, ale za včerejšek mi taťka dal peníze za to, jak jsem makala v tý hospodě a za týden dostanu kapesný, takže budu mít hned na botičky ušetřeno :) a hlavně mám vybraný botky za 690,- takže se mi zdají levný ;) a hlavně jsou krásný a lehoučký :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak tenhle recept mě opravdu zaujal! na poobědovou svančinku je ideální! :)

    OdpovědětVymazat
  9. u Adele jsem ho už obdivovala, asi si ho upeču na příští týden jako svačinky do práce:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to vypadá úžasně. :) Určitě zkusím, jen co budu mít banány (v poslední době je nejvíce receptů s banány. :D)

    OdpovědětVymazat
  11. PAne jo, určitě uložím a vyzkouším- ale nedám tam banán. Jednou jsem ho zkoušela dát do tvarožníku a myslela jsem, že se pobliju! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tento tvarožník miluju, ale dělám ho podle trochu jiného receptu i když spíš je jiný jenom v množství surovin a z toho důvodu je pak problém ho sníst takže mě tento poměr zaujal, akorát v jaké formě ho pečeš (v jak velké)? :) A cukru jsem musela taky přidat, protože byl takový nijaký.

    OdpovědětVymazat
  13. Kriss, nějak jsi se rozepsala :D miluji, když mi někdo napíše dlouhý komentář :) většinu z těch věcí máme stejně :D hlavně ten spánek a taky nekouřím a nepiji alkohol ani kafe :) .. taky bych ráda, aby byly lívance mou oblíbenou snídaní, ale nikdy si je nestíhám udělat :/ ale už se ve vstávání lepším a až budu vstávat o dost dřív než teď, tak si je začnu dělat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a ty botky budu kupovat v A3 sportu ;)
      přesně jde o tyhle:
      http://www.a3sport.cz/damska-obuv/reebok-carthage-j94385

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)