úterý 26. března 2013

* Kokosové lívance bez mouky


Víkend byl opět v duchu snídaňového experimentování. V sobotu jsem se rozhodla potěšit své chuťové buňky kokosovou snídaní, a protože mi ráno v obchodě padl do oka kokosový pudink, bylo rozhodnuto. Kokosové lívance bez mouky jsem spořádala takzvaně na jeden dech. Musím říct, že tato snídaně se počínaje sobotou stala mou 3. nejoblíbenější. Nejvíce mě zaujalo, že nebylo třeba přidávat mouku, nic takového jsem nikdy dřív nedělala.

Na 1 porci budete potřebovat:
  • 125 g odtučněného tvarohu
  • 2 vejce
  • 1 pudink Dr. Oetker kokosový
  • ovoce

Vejce si rozmícháme v misce, přidáme pudinkový prášek a šleháme do hladka. Poté přimícháme tvaroh a a opět šleháme. Z hotového těsta tvoříme na pánvi lívance, které smažíme na mírném ohni.

Mně to vyšlo na krásných 16 tenkých lívanečků, které jsem sama opět spořádala. Znovu upozorňuju, abyste se nebáli množství, to nic neznamená. Stačí se podívat do ingrediencí. :))
K lívanečkům jsem si udělala horké jahody posypané kokosem.

Dobrou chuť!
Kriss

30 komentářů:

  1. to je super nápad s tím pudinkem, určitě vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Panečku, vypadá to kráásně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. je to skvely napad, jen bych to chtelo jeste nahradit ten pudink (protoze to taky neni nic zdraveho bohuzel .-(( njn)

    napada Te cim bych ho mohla nahradit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dala bych tam celozrnnou mouku a strouhaný kokos

      Vymazat
    2. A co proteinový prášek?

      Vymazat
    3. Chtěla bych se zeptat, proč není ten pudink zdravý?

      Vymazat
    4. je to jen škrob s umělou příchuťí a barvivy..proto to není nic slavného :((

      Vymazat
    5. a co krupici? treba spaldovou krupici a kokos?

      Vymazat
  4. vypadá to super, určitě to vyzkouším :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. pudink mám vanilkový a místo tvarohu musím použít jogurt, ale nic mě od nich neodradí!

      Vymazat
  6. Tak tp je skvělý nápad! Zrovna jsem chtěla kokosové lívance taky vyzkoušet :) A ono je super, že si můžeš dělat různé příchutě podle toho, jaký pudink použiješ :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám doma zrovna pistáciový pudink a už mi tu leží pěkně dlouho - tak bych mohla zkusit pistáciové lívanečky :)

    OdpovědětVymazat
  8. vyzkouším, ale vanilkové! :P

    OdpovědětVymazat
  9. Paráááda, kokosový doma nemám ale jiné příchutě ano! Už teď se těším na ráno ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Ja se mnozstvi rozhodne nebojim. Snidsne musi byt chlapska :-D a o vkkend je urcite vyzkousim,uz se tesim

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsou krááásné :)
    A zase jich je tolik, to musím o Velikonocích zkusit.

    OdpovědětVymazat
  12. :O Mňam, mňam, mňam, mňam, mňam!!!!! :D ty si udělám! buďto zítra k snídani jestli to stihnu a nebo ve čtvrtek :) děkuju za tip :P vypadají fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  13. no to já bych ti zase snědla tyhle palačinky :D mňam mňam, musím to vyzkoušet! skoro žádné ingredience a tolik kousků, to se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Wow! :) Vypadá to úúúžasně! Vyzkouším!

    http://spolecnacesta.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Lívanečky vypadají božsky! Sakra,měla bych si už konečně pořídit pánvičku na lívanečky!:D

    OdpovědětVymazat
  16. Mňam, ty vypadají skvěle, určitě je vyzkouším!:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak jsem je konečně taky zkusila! Jsou super :) měla jsem pistáciové :)

    OdpovědětVymazat
  18. Dneska vyzkoušeno. Mňam mňam mňam, moc díky za recept :)

    OdpovědětVymazat
  19. super, práve som ich dodesiatovala a mala som rovnako kokosové, s horúcim lesným ovocím na kokosovom oleji zasypané kokosom a horkou čokoládou a bolo to dokonalé, ako pre kráľovnú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ešte som len do receptu pridala veľkú lyžicu mandlovej múky, pasovala mi tam :)

      Vymazat
  20. Zdravím! právě odzkoušeno z dvojité dávky:) a zkusila jsem experiment - do poslední zhruba třetiny těsta jsem přidala syrovátkový sýr z LIDLU. vydličkou rozmíchala skoro do hladka a hodila na pánev...no jako, boží! :-D u mě to už tak skvělou chuť lívanečků zvedlo ještě o několil levelů výš! zkuste to taky:)

    OdpovědětVymazat
  21. Kriste. To vypadá extrémně dobře:O!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)