čtvrtek 28. března 2013

* Kristee Sanders a Allie M

Týden je pryč a my tu máme oblíbenou rubriku spolubojovnic. Dnes bych vám ráda představila dvě mladé slečny, které už možná znáte (ale možná také ne :)). Jak Kristee Sanders, tak Allie M žijí pro zdravou stravu, sport a vše, co patří ke zdravému životnímu stylu. Však už to znáte z předešlých článků. Takže jen kratičká zmínka o každé z nich.

Kristee Sanders
Této mladinké slečně je aktuálně 16 let a svůj blog si založila kvůli nespokojenosti se svou postavou, jak už to u většiny spolubojovnic bývá. :))
V současnosti se u Kristee Sanders můžete setkávat s různými recepty, fotkami, výzvami (do kterých se aktuálně zapojila) a pochopitelně zajímavými články, které píše pro své čtenářky.
A protože teď v poslední době hodně experimentuji, nejvíce mě vždy potěší recepty, takže se vždy těším na novou dávku inspirace.
Pokud se chcete o autorce dozvědět i něco více, nemějte obavy. Na stránkách nechybí ani "deníčkové" příspěvky, ve kterých se nám Kristee vždy trochu přiblíží. Já osobně takových článků moc nepíšu, ale u jiných mě baví je číst, takže ani Kristee není výjimkou. :))
Pokud máte chuť nahlédnout, můžete prostřednictvím odkazu níže.


 
Allie M
Tuto mladou slečnu, která se právě připravuje na maturitu (všichni držíme pěstičky :)) sleduji nějaký ten pátek. Dokonce bych řekla, že byla jednou z prvních slečen, které jsem si přidala mezi sledované.
U Allie M se mi líbí, že v podstatě všechny články jsou psány jako do deníčku. V žádném z nich nechybí několik slov o autorce, vylíčení různých zážitků, zkušeností s cvičebními programy, zdravým stravováním a spousta dalších věcí. Pokud rádi víte, s kým máte tu čest, resp. pokud vás potěší, když víte, jak tvůrci a vlastníci blogů vypadají, potěším vás. Allie M totiž právě včera přidala na své stránky maturitní fotografii (na které jí to mimochodem MOC sluší :)).
Pokud si rádi počtete o životě sportující a zdravě se stravující slečny, určitě neváhejte a mrkněte na její stránky.


Krásný zelený čtvrtek!
Kriss

7 komentářů:

  1. Týjo, tolik krásných slov :) Moc ti děkuji! Jsem moc ráda, že tě můj blog baví. S mou aktivitou to v poslední době právě kvůli zmiňované maturitě nebylo zrovna nejslavnější :D

    OdpovědětVymazat
  2. Supééér ! :))) Potřebuji si rozšířit své obzory :D :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Allie M se právě stala mnou sledovanou :) Děkuji, že nám dáváš pravidelné rozšiřování obzorů :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Obě slečny znám a jsem pravidelným čtenářem! :))

    OdpovědětVymazat
  5. :O páni :D nikdy bych nečekala, že se u tebe dostanu do této rubriky :) udělalo mi to strašně velkou radost! :) Moc děkuji, že jsi mi tak zpříjemnila den :P ... Na druhou slečnu jsem zrovna dneska poprvé narazila! má moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ani jednu neznám, díky za tip hned se letím podívat na jejich blogy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)