čtvrtek 14. března 2013

* Lucie & Adele

Protože jsem věčně nenasytná, potřebuju velkou dávku inspirace, co se týče těch nejrůznějších receptů. A poněvadž nemám nafukovací mozek, abych si pamatovala lecjaké tipy na dobré pochoutky, ráda se inspiruji u jiných. Dnešní článek bude speciální tím, že vám představím dvě slečny, Lucku a Adele, které už dost možná znáte. Moc ráda se u nich inspiruji, protože už ty jejich fotky jsou zkrátka k sežrání. :))


Lucie
Přiznám se, že o Lucce jsem nenašla ani řádku, žádné osobní informace, žádná zmínka o své osobě, zkrátka nic.
Nicméně její stránky jsou naprosto úžasné, recepty velmi jednoduché a originální.
Ještě jsem nebyla s to vyzkoušet některý z toho kvanta, ale už mám sepsán seznam, které recepty bych ráda vyzkoušela, např. kokosové kuličky, tvarohovou pomazánku s pečeným banánem, zdravé twix tyčinky, domácí LARABARS a další.
Řeknu vám, na blogu už se kupí pěkná řádka bezvadných receptů, tak neváhejte a vyzkoušejte některý z nich. :)) 
Lucka a její mňamky sídlí zde:


Adele
Když už jsem se o slečně nerozpovídala ani v prvním případě, nebudu se o to pokoušet ani teď. Ovšem opět musím doporučit skvělé články plné inspirace. Řeknu vám, přesně takové blogy, které jsou zaměřeny čistě na jednu věc, zbožňuju.
Moc se mi líbí kategorie jídla s hodnotami kcal, i když mně osobně jsou tyto informace k ničemu, protože na kalorie nejedu. :)) Každopádně pro ty, co rádi počítají, určitě praktická věc. :))
Z receptů jsem vyzkoušela např. úžasnou proteinovou palačinku, které jsem se nemohla nabažit. To vám byla dobrota! Jsem ostuda, ale víc receptů jsem zatím nevyzkoušela, každopádně není všem dnům konec. :))
U Adele najdete opět velkou spoustu receptů, které se vám jistě budou hodit. Vše je opět přehledně seřazeno dle konkrétních kategorií, takže si v tom můžete listovat jako v knize. :))

9 komentářů:

  1. Znám Adele, má super recepty, jen teď chudák přemýšlí, zda s blogem pokračovat! ;(

    OdpovědětVymazat
  2. Obě holky pravidelně navštěvuju a jejich blogy jsou fakt inspirativní...

    OdpovědětVymazat
  3. Mám to úplne rovnako, chodím sa tam pravidelne inšpirovať. :)

    OdpovědětVymazat
  4. znám obě a pravidelně navštěvuju ( a dostávám u toho po večerech hlad :D )

    OdpovědětVymazat
  5. Obě dvě znám a inspiruji se!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Adele mám hrozně ráda a na Lucku se kouknu :) jenže to abych nedělala nic jiného než vařila :D

    OdpovědětVymazat
  7. znám obě, opět, jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  8. Obě mám moc ráda. Adele příjde vždycky s lehkým rychlým obědem nebo snídaní a Lucka nás ohromí krásně a luxusně nafoceným (i chutným!) jídlem.

    OdpovědětVymazat
  9. Znám obě. Lucka vlastní můj nejoblíbenější receptový blog;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)