úterý 5. března 2013

* Motivace V.


Nebyla bych to já, abych opět nepřišla s pravidelnými příspěvky, které jsou zaměřeny na správnou motivaci. Tentokrát jsem pro vás vybrala dalších 10 motivačních citátů, které by vám mohly pomoci v cestě za vysněnou postavou. Vězte, že i pár slov dokáže dělat divy, o to víc u lidí, kteří si nevěří a potřebují podporu v jakékoliv podobě a od kohokoliv. :)) Krásný vstup do nového měsíce, ať se vám daří!

Nejlepším způsobem, jak předpovědět budoucnost, je vytvořit ji.

Jednej jako dáma, zdvihej jako boss.

Protože všechna ta tvrdá práce bude stát za to.

Trénování je opakem doufání.

Dělej to pro tělo, které jsi vždy chtěla.

Nestěžuj si na věci, pro které nejsi ochotna tvrdě pracovat, abys je změnila.

Ne kvůli létu. Ne kvůli mému ex. Ne kvůli tomu, abych byla štíhlá kamarádka. Pro mě a mé tělo.

Nezvítězím okamžitě, ale definitivně.

Buď pozitivní. Bojuj. Buď odvážná. Buď ambiciózní. Buď soustředěná. Buď silná. Myšlení je vše.

Potřebuješ motivaci k hubnutí? Jen jez před zrcadlem nahá.

Užijte si úterý!
Kriss
Zdroj obrázků: tumblr.com

15 komentářů:

  1. tvé pravidelné příspěvky milujeme :)
    i ty si užij úterý!

    OdpovědětVymazat
  2. ten poslední je zajímavý :) a všechny pravdivé a moc fajn!

    OdpovědětVymazat
  3. :-)
    na každým tom obrázku je kus pravdy... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten poslední mě pobavil, ale na druhou stranu ... :D Paráda, motivace se hodí vždycky

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda:) To poslední mi spíš připomíná mé anorektické období, ale jinak ty předchozí jsou naprosto přesné!;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně motivující obrázky, super, super! :)
    I tobě přeji krásný měsíc! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak poslední obrázek je krutý. :D Ale nakoplo mě to k dnešnímu cvičení. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda prostě. Pěkně udělané :)
    Akorát ten poslední se mi moc nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju tyhle motivační obrázky:))

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasné obrázky hned jsem si jeden s dovolením dala na plochu počítače abych ho měla pořád na očích :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné :) A ten poslední je nejzajímavější, tak nějak si to nedovedu představit :D

    OdpovědětVymazat
  12. Krém jsem kupovala v Albertu:) U bílých jogurtů:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)