čtvrtek 21. března 2013

* Pastelka & Marti M

Je na čase vytáhnout z řad spolubojovnic někoho, koho sleduji již od začátku svého působení na bloggeru. Musím říct, že počínaje založením mého blogu jsem si do sledovaných naházela spousta slečen, které jsem poctivě sledovala, proto dnes vybírám dvě z nich. Nemohu zapomenout na Pastelku a zároveň bych ráda také vyzdvihla blog slečny Marti M. Znáte je, neznáte? Ať už tak či tak, pojďme si je krátce představit. :))

Pastelka
Slečně je 25 let a pochází z Brna. V jednom ze svých článků uváděla, že neřeší kila, ale záleží jí na zpevňování a tvarování její postavy. Dle mého jí to jde moc dobře, o čemž ostatně svědčí také fotografie. ;) Na Pastelčiných stránkách denně najdete její jídelníček, doplněný o denní aktivitu (většinou se u ní setkávám s posilovnou, ale objevují se i jiné aktivity, ostatně můžete sami nahlédnout :)).
Tuto slečnu jsem si velmi oblíbila, vždy mě zaujme název jejího článku, který vždy napovídá, o který den se jednalo (pondělí-neděle), a zároveň je toto prosté slovo obohaceno o krásný přívlastek (obvykle svázán s konkrétním dnem). Prostě je to originální, no. :))
Kromě jídelníčků, které jsou mimo jiné doplněny o fotografie, se u Pastelky můžete setkat s recepty, které občas zveřejňuje, sem tam se mihne nějaký ten článek o Pastelce samotné, a spousta dalších věcí.
Navštívit ji můžete zde:




Marti M
Stránky slečny Marti M mám ráda především kvůli pravidelným příspěvkům, které jsou vždy doslova přecpány informacemi. Člověk je bytost líná, a občas někomu dělá problém najít si to a tamto. Řeknu vám, Marti M mezi ně rozhodně nepatří. Na jejím blogu najdete tolik informací a přehledů, zajímavých článků, fotografií, inspirace a dalších věcí, jako snad nikde. Přijde mi to tam však zbytečně a smutně hluché, co se týče odezvy čtenářů. Marti M by si zajisté zasloužila širší publikum, tak jí pomozte. :))
Jde vidět, že přispívání článků jí jde na jedničku, tak si zaslouží odměnu v podobě nových čtenářů, co říkáte? :))
Mrkněte na:




Krásný čtvrtek vám všem!
Kriss
Zdroj obrázku: google.cz

7 komentářů:

  1. ÁÁÁ děkuji Ti moc Kriss, takové chvály to si vůbec nezasloužím :-) jsi moc zlatááááá!!! ještě jednou moc děkuji :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu slečnu jsem neznala, takže děkuji za tipy! Blogy se mi líbí oba a už jsem pravidelnou čtenářkou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za reklamu Kriss:) Hned mám více sledujících :) A snad konečně po státnicích začnu přidávat i více zajímavých článků, než jen jídelníčky :) Zatím jsem ráda, že tak nějak stíhám cvičit, nakupovat a vařit :)

    OdpovědětVymazat
  4. A Marti M jsem si hned přidala, její blog jsem neznala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani na jednu ze slečen jsem ještě nikdy nenarazila, u obou jsem se stala pravidelnou čtenářkou. Oba blogy se mi líbí a hlavně že jsou o fitness. Takže se těším, až je budu denně číst :)

    OdpovědětVymazat
  6. Obe znam, ale je mi lito za Marti M ma fakt pravidelne clanky hodne informaci v nich a tak a prijde mi ze jeji snahu nikdo moc neoceni, ma malo priznivcu mi prijde a to ma fakt super blog, nevim jak ji pomoct, ale tvuj napad byl super jina pomoc me nenapada, dneska jsem se koukala ze jich ma 33 coz nenni moc na to kolik je na jejim blogu info a pravidelnych prispevku, chtelo by to nejak aby se ji taky ctenari odvdecili a pridali si ji, treba takova fitnesgirl ta ma priznivcu obrovske cislo, ma sice take super clanky, ale zase nejsou tak pravidelne a v takovem mnozstvi si myslim, jak jen ji pomoci, Pastelka uz jich bude mit 50

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)