sobota 2. března 2013

* Proteinová palačinka s banánem

V pátek ráno jsem měla mlsnou náladu, a protože mi Adele právě kápla do noty svým ranním receptem, rozhodla jsem se ho hned vyzkoušet. Štěstí mi tentokrát přálo a bezvadná snídaně se mi podařila na jedničku s hvězdičkou. Řeknu vám, byla to taková dobrota, že si ji brzy budu muset udělat zas. A co víc, opravdu zasytila! To se mi stává u málo pokrmů. Tak dokonale mě po ránu dokázala zasytit snad jen má milovaná ovesná kaše. Pojďte si zdravě zamlsat a dejte si proteinovou palačinku. :))

Na 1 porci budete potřebovat:
  • 10 g ovesných vloček
  • 10 g celozrnné mouky
  • 15 g proteinového prášku (já dala příchuť čoko-kokos)
  • 50 ml mléka
  • 1 vejce
  • bílý jogurt
  • banán
Smícháme si ovesné vločky, mouku a proteinový prášek. Přidáme vejce a mléko. Dobře rozmícháme. Připravenou směs smažíme na teflonové pánvi. Ozdobíme bílým jogurtem a banánem.
Krásné víkendové ráno!
Kriss

13 komentářů:

  1. Vypadá to báječně :-) také mám v plánu jej vyzkoušet- super recept ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zas ty proteiny, nemůžu je sehnat. :/ Ale vypadá to krásně a jednoduše. Dalo by se to udělat i bez toho, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dalo. Možná nahradit trochou kypřícího prášku a příp. něčeho, co by ti tu palačinku ochutilo, protože takto dostává takový čokoládovo-kokosový nádech. :))
      Každopádně ten protein je tam z toho důvodu, aby pozdvihl ty energetické hodnoty, přesněji tedy bílkoviny, a víc jídlo zasytilo. Ale samozřejmě to jde i bez toho, to pak bude obyčejná celozrnná palačinka. ;)

      Vymazat
    2. nějak mi tady nejde přidat nový příspěvek, blbne to:/
      Nevadí:D každopádně to vypadá skvěle, úplně mám na to chuť! Ale kupodivu jsem polovinu času zkoumala zvíře pod talířkem:DD Já jsem nějaká vadná dneska:D

      Vymazat
  3. Určitě vyzkouším:-) Jen vynechám protein :-)

    OdpovědětVymazat
  4. škoda, že nemám protein, ale můžu to udělat i bez něho :)

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, palačinky miluju ♥
    škoda, že jsem si ještě pořád nepořídila protein, bez toho by to nemělo takový ten šmrnc ;)

    OdpovědětVymazat
  6. To je ale krasavice! Škoda, že nemám protein, právě on jí dal určitě tu dobrou chuť. Ale i bez něho je mám ráda, klasika s banánem nikdy nezklame:)

    OdpovědětVymazat
  7. ňam! :)
    souhlasím s donou, taky jsem stále bez proteinu :(

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj :) veľmi rada sledujem tvoj blog, a milujem tie články jíst či nejíst :D Viem že si už písala o mliečych výrobkoch a to ma veľmi zaujalo pretože ja mám mliečne výrobky veľmi rada.Väčšinou ich teda konzumujem vo forme mlieka alebo jogurtov.A chcela by som sa spýtať že ktoré jogurty sú najlepšie,ak máš nejaké typy :)) Ak máš čas prosím ťa odpíš mi tu do komentára,nechcem ťa tým otravovať ale jogurty sú u nás obľúbené v celej rodine a ked idem nakúpiť neviem ktorý je ten pravý(pravý jogurt pre celú rodinu :D ) dakujem za tvoj čas :))
    T.

    OdpovědětVymazat
  9. Samé dobré věci v tom jsou, tak to ani nemůže chutnat jinak než dokonale :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj všem! Protein sice mám, ale chtěla bych se zeptat, jestli jeho přílišný konzumace nepovede spíše k přibírání? Dávám si z něj večer koktejl - 30 g proteinu čoko-kokosový a 150 ml mléka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)