středa 10. dubna 2013

* Motivace VI.


Máme tady 10. den nového měsíce, takže je čas na pořádnou dávku inspirace, co říkáte? Musím říct, že tyto obrázky a nejrůznější citáty mě vždy dokáží pořádně nabudit, vyhecovat, potěšit. Však to znáte, člověk potřebuje být neustále utvrzován v tom, že to, co pro své tělo dělá, že všechna ta snaha, to odpírání si nezdravých věcí, pravidelné cvičení a všeobecně zdravý způsob života, mu prostě k něčemu bude. A nebyly bychom to my ženy, kdybychom nechtěly také viditelné výsledky, že? :))

Jez. Trénuj. Uč se. Miluj. spi. Zopakuj. Nikdy se nevzdávej.

Nejtěžší věc na cvičení je s ním začít. Jakmile začneš cvičit pravidelně, je nejtěžší s tím přestat.
 
Ty jsi utratil peníze na nájem za proteinový prášek? Hráblo ti?

Není pravda, že tě nepřátelé skutečně nenávidí, oni nenávidí sebe, protože ty jsi odraz toho, kým oni chtějí být.

Jediný špatný trénink je ten, který se neuskutečnil.

Jakmile přestaneš, když jsi unavený, nikdy to nedokončíš.

Ve skutečnosti je to tak jednoduché. Buď to děláš nebo ne.

Silná vůle je jako sval, čím více ho trénuješ, tím silnější je.

Nebuď naštvaný kvůli výsledkům, kterých jsi nedosáhl, protože jsi nic nedělal.

Buď sebevědomá v plavkách.
(Překlad je volný, nikoliv doslovný, tak to berte s rezervou. ;))

Užijte si středeční den!
Kriss 
Zdroj obrázků: google.cz

15 komentářů:

  1. jééé moc krásná motivace!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. O tý vůli si to stáhnu a dám na tapetu !!!! :D vůli potřebuju ještě posilnit, nejvíc co se týče mlsání večer x)

    OdpovědětVymazat
  3. čtvrtý obrázek? to si opakuju vždycky, když někdo začne pomlouvat moje snažení!!!

    OdpovědětVymazat
  4. druhý obrázek je naprosto pravdivý :) teď jsem se konečně nějak dostala do toho cvičení, dneska mám v plánu napsanou pauzu a nějak stejně pořád přemýšlím, že bych si něco zacvičila :D ... a obrázek třetí od konce je taky skvělý :) ... mám taky moc ráda takovou dávku motivace :P hned mě to donutí přemýšlet.. "Jakmile přestaneš, když jsi unavený, nikdy to nedokončíš." tohle mi teď vrtá hlavou :P

    OdpovědětVymazat
  5. poslední dobou si takové obrázky prohlížím fakt často, hrozně mě baví :)

    OdpovědětVymazat
  6. ano, moc krásná motivace =))))

    OdpovědětVymazat
  7. Motivace je aktuálně něco, co doopravdy potřebuju protože na mě sedla hrozná lenost a né a né mě opustit :D Ale tak večer na sebe natáhnu kraťasy a půjdu provětrat činky aby se neřeklo :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tyhle si stahuju všechny :-) Nejvíc mne povbavila naštvaná přítelkyně!

    OdpovědětVymazat
  9. :D :D jak jeden svalovec utratil peníze na nájem za proteinový prášek, to mě jako dosti pobavilo :D
    Všechny se mi líbí, tenhle je ale nej: Nejtěžší věc na cvičení je s ním začít. "Jakmile začneš cvičit pravidelně, je nejtěžší s tím přestat."...dokážete si představit, že byste přestaly cvičit? Mě by docela zajímalo, jak by tělo zareagovalo...

    OdpovědětVymazat
  10. Já motivační obrázky a citáty žeru. :) Když jedu vlakem ze školy tak vždycky projíždím tumblr a pak se nemůžu dočkat až přijedu domů a pořádně si zacvičím. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Super obrázky, jen se toho držet! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Super:). Miluju tyhle nakopávací obrázky:).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)