pátek 31. května 2013

* Měsíční shrnutí - KVĚTEN


Píšu to stále dokola, ale zase si to neodpustím - to už je tady konec měsíce? Sotva skončila zima a už nám začínají letní měsíce. Upřímně, štve me, že to až tak letně venku nevypadá. Věřím tomu, že se počasí umoudří. :)) Nu a protože je dnes poslední den v měsíci, stejně jako úvodní frázi, neodpustím si ani dnešní příspěvek, ve kterém vám shrnu, co se u mě vlastně v květnu událo. :))

Co se u mě stalo:
  • ochutnala jsem mandlové mléko (moc mi nechutnalo)
  • po problémy s ramenem už zase klikuji
  • vyzkoušela jsem si Muay Thai v rámci programu TapouT XT
  • snídala jsem jiné věci než jen ovesnou kaši (kuskus, žemlovka, skořicový toast)
  • byla jsem na své první hodině jógy (recenze zde)
  • mám 271 pravidelných čtenářů (měsíční přírůstek činí 37 čtenářů)
  • za 5 měsíců mi počítadlo ukazuje téměř 74,5 tis. návštěv
  • upekla jsem svůj první cheesecake (recept zde)
  • vyzkoušela jsem nové recepty podle Zuzky Light
  • jedla jsem žemlovku a chutnala mi, a to jsem ji nikdy neměla ráda
  • rameno už nebolí :))
  • poprvé jsem "pekla" v mikrovlnce (můj výtvor zde)
  • začala jsem do tréninkového plánu zařazovat Tabata tréninky
  • pořídila jsem si nový protein (Professional CFM Iso 90 %)
  • začala jsem konzumovat zásoby knackenbrotů (nikdy mi nechutnaly, ale tomu je konec :))
  • více cvičím s kettlebellem
  • 5kg činky už mi při některých cvicích nestačí
  • vyzkoušela jsem program Shred With Weights s Jillian
  • pekla jsem 2x podle Markétky (recepty budou brzy přidány)
  • cítím se silnější fyzicky i psychicky
  • vyzkoušela jsem nové tréninky s Maruškou  


Nějaká negativa nebo neúspěchy jsem nezaznamenala, takže pro tentokrát je taktně vynechám. Uznávám, se že mi moc nechce pátrat v paměti, abych zjistila, co jsem tentokrát pokazila. :))
Nicméně mě hooodně věcí potěšilo. Obzvlášť zjištění, že má síla evidentně stoupá, protože mi 5kg činky při některých cvicích přišly jako "peříčko" (bráno s rezervou pochopitelně :)).
Na druhou stranu mě mrzí závěr měsíce, protože jsem 3 dny po sobě kvůli přípravám ke zkouškám necvičila, což se odrazilo nejen na mé psychice, ale tělo naříkalo. Je možné, že mě po takové, poměrně krátkodobé, neaktivitě zase bolí záda? :/ Potvory. Naštěstí jsem včas zasáhla, takže se žádné drama v podobě bolestivých záchvatů nekonalo. Tady jde vidět, jak si tělo na pohyb zvyklo, a když mu jej nedopřeji, tak si o něho žadoní. Achjo. Chtěla bych být někdy "normální", abych si jen tak mohla hodit nohy na stůl třeba na týden a nic se nestalo. :D
Ani květen se neobešel bez fůry experimentů, ukuchtila jsem moc dobrůtek, kterými se můžete (a ještě budete moci) inspirovat v receptech. Třeba vám nějaký kápne do noty. :))
Zúčastnila jsem se lekce jógy, o které jsem vám už psala zde.
Mimo to jsem objevila bezva novinku u nás ve fitness centru, kterou je nově zavedený funkční kruhový trénink. Já vím, že pro některé to až taková novota není, ale tady u nás jsem se s ním zatím nesetkala. A zároveň vám přikládám dvě fotky, abyste viděly, že tam chci taky kvůli tomu, že to vypadá tak božsky (alespoň dle mého vkusu :)). Kromě tohoto tréninku bych si ráda zašla na hodinu TRX. Chodíte? Jak vás to baví? Jak moc je to náročné? Vidíte změny? :))
A víte co? Už se strašně těším, protože můj osudový měsíc se blíží. V předchozích příspěvcích jsem se zmiňovala, že červen bude takovým pomyslným začátkem, protože už jsem rozhodnutá zakoupit si měsíční permanentku do místní posilovny. Konečně tak vyjdu ze stereotypního cvičení v domácím prostředí, i když si na něj nestěžuji, protože ten klid a pohodlí mi tady vyhovují. Nicméně člověk se má stále zdokonalovat a někam posouvat, a já v tady tom vidím svou naději na lepší výsledky. :)) Mimo to jsem se od Beautygloss dozvěděla o příspěvcích od VZP, takže si to půjdu co nejdříve vyřídit, když už pro to stačí udělat tak málo.
Ještě bych se ráda krátce zmínila o průzkumu, který jsem tady před pár dny na vás testovala. :)) Vyšlo mi, že nejvíce čtenářů, ehm, vlastně čtenářek, protože valná většina vás jsou ženy, je z Prahy a Středočeského kraje. Hodně z vás se přiznalo, že miluje Jillian (jak nečekané :)). Co se týče doplňků stravy, většina z vás se bez nich prozatím dokáže v klidu obejít. Věkově se nejvíce nacházíte v rozmezí 16-30 let.
Jsem ráda, že hodně z vás miluje snídani stejně jako já. Už se těším na zítřejší kašičku. :)) Což mi připomíná, že jste přiznali, jak zbožňujete fotopříspěvky. Asi se budu vašimi odpověďmi inspirovat a nějaký pro vás přichystám, ať "jdu s dobou", protože konkrétně fotopříspěvky jsou teď hodně rozšířené, co jsem si stihla všimnout. :))
A teď už přejdu ke cvičení. Obvykle cvičíte 4-5x týdně, a to většinou doma. Cvičení je pro vás především zábava, a tak to má být! :)) Pouštíte se jak do HIIT tréninků, tak do nejrůznějších fitness programů. Cizí vám rozhodně není ani cvičení s činkami, které se drží na druhém místě. :))
Musím vám říct, že výsledek jedné z anket, ve které jste se mi svěřovaly se svým aktuálním cílem, mě absolutně nepřekvapil. Je tady co nevidět léto, takže logicky většina z nás chce shodit zimní zásoby, které jsme si tam tak pracně vytvořily. Ale ono to půjde, uvidíte. Musíte do toho dát maximum a půjde to. Věřte si! :))
Závěrem asi nejdůležitější info, které z průzkumu vyplynulo - své tělo máte celkem rády. Tak se mi to líbí. Je pochopitelné, že jen málo lidí se dokáže mít rádo se vším všudy, proto chápu, že příliš z vás volbu "miluji své tělo" vyměnilo za tu "mám své tělo docela ráda". A víte co? Chtěla bych popřát hodně zdaru a poslat mnoho sil těm, kteří přiznali, že se jim jejich tělo nelíbí, nebo ho dokonce nenávidí. Je to dlouhá cesta, my ženy jsme vůči sobě totiž občas příliš kritické a přísné. A protože toto všechno vím, moc si přeji, abyste i vy, které jste označily své tělo za nevzhledné a nenáviděné, dokázaly mít rády samy sebe. Věřte, že poté jde všechno mnohem snáz. Nikdo vás nenutí, abyste se zbožňovaly a staly se největšími narcistkami na světě, jde jen o to, abyste pochopily celou tu podstatu. Pokud se samy se sebou smíříte, hubnutí, cvičení, zdravé stravování a vše kolem toho, vám tato okolnost ulehčí. Zkuste se mít rády. :))



Jak dopadl květen u vás?

Přeju vám krásný poslední květnový den v tomto roce! 
Kriss

15 komentářů:

  1. U mě byl květen fajn až do včerejška...začala jsem po měsících odhodlávání se cvičit Body Revolution, pěkně zodpovědně, od začátku a poctivě (dokonce 2x denně) a včera najednou STOPka v podobě nemoci :( takže minimálně 2-5 dní cvičit nebudu (záleží co dnes řekne mudr) a pak uvidíme, jestli se mi povede pokračovat. U mě mívají takovéhle výpadky dost vážné důsledky co se motivace týče, protože i na svalech to asi bude znát a bude mě to štvát :(...a do fitka se chystám taky už nějaký ten pátek :)

    OdpovědětVymazat
  2. květen byl u mě fajn tak půl na půl.. Něco se povedlo, něco už méně.. :-) Ale nevadí!:-) Jinak tobě moc gratuluju k novinkám a úspěchům.. Stihla si toho docela dost.. Výsledky anket mě překvapili hlavně u místa toho bydliště.. Mam kolem sebe tolik "spolubojovnic" a ani o tom nevím.. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám z toho velikou radost, žes zkoušela péct podle mě, vždycky mě to hrozně potěší, když to někoho inspiruje :)
    Jinak na TRX chodím pravidelně a hrozně mě to baví (ale možná sis všimla, protože o tom básním v každém článku :D), a výsledky jsou znát, cítím se po tom hezky pevná, posílím všechny svaly na těle a zase mě to posunulo ve cvičení o kousek dál - cviky, které se mi předtím zdály těžké jsou pro mě ted lehoučké - třeba všechno v plank pozici - protože teď vím, že plankové cviky na zemi nic nejsou, ta opravdová makačka je až plank s nohama v TRX :D Určitě doporučuju, a mám v plánu o tom napsat i samostatný článek - jak to probíhá, jak vypadají cviky, jaké mám a nemám ráda atd. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad s tím shrnutím, mnohokrát si človĕk ani neuvĕdomí co mu čas přinese či odnese.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak u tebe dopadl, koukám, moc dobře :)) Já shrnutí udělám zítra, ale myslím, že takhle dobře a pozitivně fakt nedopadne :D
    Jinak mě TRX hrozně láká, ale u nás se nikde necvičí, bohužel :(

    OdpovědětVymazat
  6. Do posilky chci už konečně taky chodit, blíží se konec školního roku a ta permice by mohla mít teď už smysl :) Chtěla bych zajít i na to TRX, taky mě tohle cvičení zaujalo :) a těší mě, že je tolik čtenářek z Prahy, snad jich poznám víc :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ten čas hrozně rychle utíká! :) Květen jsem si samozřejmě užila, jako každý jiný měsíc, až na to počasí, které furt zlobí. A trx jsem zatím nezkusila, někdy si na něj asi taky udělám čas, abych to zkusila. Ale nemám ráda, když mě při cvičení někdo vede, vraději jedu podle sebe :D

    OdpovědětVymazat
  8. jo, utíká to hrozně.. :) samé pěkné pokroky:) já teď funím s novým 1,5kg a ty píšeš, že 5kg už nestačí?! wau, chtěla bych vidět tvůj bicáček:D jen tak dál:)
    ..vajíčková královna mě opravdu pobavila:D:) dnes vejce večeřím zas, tak jsem si na tebe vzpomněla:D

    OdpovědětVymazat
  9. No to jsou super úspěchy a pokroky :) Květen mi hrozně rychle utekl a já doufám, že uteče i červen, abychom měli všichni čas sami na sebe o prázdninách a mohli se věnovat všemu, čemu budeme chtít :) už se moc těším :)
    měj se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, přesně tak, taky se už těším :D
      Ten měsíc už přežijeme :)

      Vymazat
  10. přírodě holt neporučíme, musíme se smířit s tim počasim, ale prakticky si za to můžeme sami, když Zemi tolik ubližujeme.. tu žemlovku si chci udělat taky snídani :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásné shrnutí! :) Skvělé pokroky, jen tak dál!
    Pravda, snídaně je nejlepší věc na světě :D
    A já se ráda mám. Když totiž vidím jak vypadám teď a jaké to bylo předtím, je to neporovnatelné!

    OdpovědětVymazat
  12. Koukám, že každý tvůj měsíc je úspěšný, to se mi líbí. Pro mě byl květen trochu tmavou stránkou, ale pracuju na tom, daří se a všechno se zdá být zase v pohodě, víceméně.
    Muay Thai v rámci programu TapouT XT...jaké to bylo? Bavilo tě to? Já na tenhle cvičební program pokoukávám u Rozinky, ale nějak nevím, kde sehnat gumu. Ale nějaké jejich cvičení bych chtěla vyzkoušet. Tu sílu a to, že už 5kilovky nestačí, ti závidím, mně už taky příjdou moje 3 kilové těžké, takže někdy je pojím při HIITech s 1,5kilovými, takže dohromady 9 kilo a je to lepší. Ale tebe teda obdivuju, cvičit vesměs všechno s timhle "závažíčkem" :D....taky přemýšlím o těžších nebo aspoň o domácím sandbagu nebo koupi kettlebellu, abych se posunula zase o kousek dál.

    Podle Markétky jsem taky pekla (ale jen jednou). Tu odvahu zajít do posilovny obdivuju, já bych asi nešla. Nevím, příjde mi to trochu ulítlý chodit v 16 do posilovny. Třeba ne, však Beautygloss taky chodí, ale myslím, že by s tim ani rodiče nesouhlasili, takže si vystačím s domácím cvičením, které jde taky udělat zábavné a různorodé :) A mít se ráda je dost rozsáhlá kapitola bez konce...jednou se cítím tak, podruhé tak.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, můžu se zeptat, jak sis "opravila" rameno? Já s ní taky momentálně mám problém a dost mě to omezuje ve cvičení. Tedy nebolí mě, ale loupe a praská. Pokud se mi to nepodaří nějak vyřešit, budu muset k lékařce.
    Děkuji, Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, s ramenem jsem si raději zašla k doktorovi, který mi následně předepsal rehabilitace a elektroléčbu. Sama jsem si rameno nijak "neopravila". :)) Fyzioterapeutka mi řekla, že rameno zřejmě zbytečně přetěžuji, takže jsem mu ve cvičení ulevila, přestala jsem dokonce klikovat, a to kliky fakt zbožňuji, a všechno se to během měsíce a půl spravilo. Musím to zaklepat. Teď už rameno zase zatěžuji, ale opatrně, s citem. Takže pokud tě trápí, určitě zajdi k odborníkovi, tam ti řeknou víc. ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)