pátek 17. května 2013

* Snídaňový kuskus

Mám pocit, že jsem se chytla druhý dech, co se týče testování nových receptů. Když si zpětně projíždím své příspěvky, snad několikrát do týdne jsem přispívala receptem. Měla bych se krotit. :)) Každopádně dnes mám pro vás snídaňový kuskus, o jehož recept jsem vás nemohla ošidit. Dnes jsem ho ve sladké variantě ochutnala úplně poprvé. Kombinace surovin nebyla špatná, ale asi jsem holt zatížená na ty všemožné kašičky. Co vy? :))


Na 1 porci budeme potřebovat:
  • 50 g kuskusu (v suchém stavu)
  • 150 ml mléka
  • lžičku másla
  • lžičku medu (příp. jiného sladidla)
  • skořici
  • ovoce
  • čokoládu
  • ořechy
Do mléka jsem dala trochu skořice a přivedla k varu. Poté jsem přisypala kuskus, vařila asi minutu a nechala pak pod pokličkou dojít další 2-3 minuty. Do ještě horkého kuskusu jsem přidala lžičku másla a lžičku medu a ještě další minutu povařila. Musíte pořádně míchat, rád se připaluje. Hotový kuskus jsem ozdobila plátky jahod, posypala mandlemi a hořkou čokoládou.

Co vy, chutná vám sladký kuskus?

Dobrou chuť a krásné vstávání!
Kriss

27 komentářů:

  1. Ahoj Kriss!
    Já kuskus na sladko miluji, ale taky preferuji různé vločkové kašičky, takže si ho dělám spíš naslano. Ten Tvůj vypadá moc chutně =)

    OdpovědětVymazat
  2. Nekroť se! Já se vždycky těším na nějaký Tvůj nový recept :) Sladký kuskus jsem ještě nezkoušela, ale je to dobrý tip na svačinku, bo já na snídaně taky radši ty kašičky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodne by si sa s receptami nemala krotiť, tých nikdy nie je dosť. A kuskus vypadá parádne, máš to pekne farebné ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, miluju kuskus nasladko :) Dávám do něj ještě jogurt :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Dělám si ho podle receptu z kuchařky Fit rodinka a je to fakt lahoda, vynechávám zmrzku, tu mám jen pro hosty:)http://lenreiphoto.blogspot.cz/2013/02/kuskus.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem ho na sladko nezkoušela, ani si ho neumím moc představit :) Vypadá ale krásně, určitě ho při nějaké experimentovací náladě udělám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Aho Kristý! :))
    NEmohu si to enchat ujít a musím ho hned vyzkoušet, nenapadlo mě si z něj udělat sladkou kaši! :)

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji! :) mmj. z mnoha dalších změn, které teď panují je, že se budu vracet taky do Olmu, třeba se někdy potkáme :D kuskus na sladko jsem také zkoušela a byl docela fajn, někdy si ho zase dám, ale kaše je kaše ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá moc pěkně, kuskus na sladko jsem měla jen jednou a to s jogurtem, banánem a čokoládkou. Vařený ale ve vodě, tedy jen přelitý a nechala jsem ho odstát. Ten tvůj vypadá ale mnohem líp :D:)

    OdpovědětVymazat
  11. Včera se mi stala hrozná věc, totiž došel kuskus! :D Ono to ale není vůbec vtipné, protože vždycky když nevím co uvařit nebo je málo času tak si dělám právě kuskus, jelikož je hned hotový a hrozně mi chutná.. musím doplnit zásoby. Receptík vypadá skvěle, já teda ke kuskusu nasladko moc důvěru nemám, ale myslím že mu ještě dám šanci :)

    OdpovědětVymazat
  12. kuskus nikdy nepatřil mezi mé favority, faktem ale je, že jsem ho dlouiho neměla, juž ani nevím, jak chutná :D

    OdpovědětVymazat
  13. miluju kuskus a tahle kombinace vypadá opravdu skvěle!! míchám ho úplně se vším!

    OdpovědětVymazat
  14. na slano jej mám radši, ale tohle vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju kuskus! <3 Většinou si ho dávám k obědu ale samotný nebo s nějakým ovocem či zeleninou :)

    OdpovědětVymazat
  16. Na sladko jsem ho ještě nikdy neměla, ale vypadá to skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Zatím nejsem veliká fanynka kuskusu, i do kuskusu na slano se musím vždycky nutit. Jako sladkou snídani si ho vůbec představit nedokáži! Moc se mi u Tebe ale líbí, že máš odvahu a zkoušíš nové věci! ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Sladký kuskus mám moc ráda... te´d si ho dělám často i do práce :-)... třeba s jogurtem a ovocem a shcálně večer, protože ten kuskus se v tom jogurtu tak správně "rozleží" :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji :) ale kup si brýle ;) jinak jídla je dost :) a na den mi to bohatě stačí :) neboj, styl držet hladovku- to já nevedu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já vím, jsem opozdilec, ale sladký kuskus jssem ještě nikdy neměla :))

    OdpovědětVymazat
  21. Mám raději kuskus na slano s různou zeleninou a masem........jako kaši jsem také nezkoušela, ale určitě někdy vyzkouším......na sladko jsem dělala nákyp s tvarohem, jablky, rozinkami, ořechy....byl dobrý, dávala jsem si ho k snídani :-) u mě také převažují spíše sladké - kašičkové - snídaně, popřípadě toustíky s arašídovým máslem a ovocem......ty slané snídaně mám opravdu málokdy, slané varianty mám spíš až k svačinám.....

    OdpovědětVymazat
  22. wow, to mě teda ještě nenapadlo, ale vypadá to úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  23. Také jej mám nejraději na slano ;-), ale Tvůj vypadá božsky, já jej dělám s javorovým sirupem nebo medem a sekanými ořechy, to je také moc dobré, ale vločky jsou vločky ;-)

    OdpovědětVymazat
  24. Priznám sa, kuskus som mala asi raz v živote, aj to k mäsu, a tak som sa najprv na ten recept udivene dívala, no vyzerá to veľmi zaujímavo, takže asi nabudúci týždeň v sobotu (vtedy mám také "voľnejšie" dni, keď si môžem jedlo aj osladiť a robiť si rôzne kaše). Vďaka za tip! ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Ja nejak k tomu kuskusu na sladko nemuzu najit cestu, ale asi to je vazne dobre:)

    OdpovědětVymazat
  26. mňam kuskus, ale na sladko? :D nikdy jsem to neměla, dělám kuskus jen na slano jako přílohu nebo do salátu, sladkou variantu rozhodně musím vyzkoušet)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)