středa 5. června 2013

* Zdravě z mého stolu


Přestože jsem několikrát zmiňovala, že do společných výzev už se neženu, protože mi nikdy nevydrželo u nich setrvat, výzva u Nikki mě tematicky zaujala a přišlo mi, že do mého aktuálního života tak nějak zapadá, protože s jídlem se setkáváme každý den. Dle názvu jste jistě pochopili, že se bude vše točit kolem zdravého papání. :))


Včera jsem na vás vybalila výzvu s možností vyhrát, kterou pořádá firma vyrábějící sušenky BeBe Dobré ráno. Dnes to nebude o výhru, nýbrž o získání nových zkušeností, ochutnávání nových potravin a testování zdravých receptů. Jdete do toho? :))

Do této výzvy jsem se rozhodla zapojit také kvůli tomu, že není nijak časově ohraničená, resp. nekonční např. za měsíc apod., ale na její splnění máte čas do konce roku 2013, tzn. více jak půl roku. A věřím tomu, že každý z nás za tu dobu ochutná tolik nových chutí a receptů, že to bude pro všechny hračka. Alespoň já už jen od včerejšího dne vyzkoušela 3 nové potraviny a 2 nové recepty. Tak se trochu obávám, aby mi tabulka s předepsanými body vůbec vystačila. :)) 

Jak jsem naznačila, úkoly jsou dva, a to: vyzkoušet 20 nových zdravých potravin či výrobků ve vašem jídelníčku a uvařit 10 zcela nových zdravých receptů. Já to beru jako spíše takové oživení mého rutinního dne, protože mám pocit, že tady ty věci dělám a zkouším naprosto automaticky, takže až taková výzva to pro mě nebude. Nicméně se s vámi ráda podělím o hodnocení nových chutí a jídel. Myslím, že nebude ani od věci napsat vždy kratičké shrnutí o dané potravině, kterou jsem ochutnala, kde bych shrnula několik základních informací o ní, příp. nějaké pozitivní dopady na tělo, k výrobkům bych mohla přihodit i energetické hodnoty, doporučit, v jakých prodejnách můžete daný výrobek zakoupit + napsat pochopiteně své dojmy a hodnocení. Recepty jsou samozřejmostí, ty budou postupně přibývat v mé kuchařce. :))

Ještě pár slov na ujasněnou. Novými potravinami není myšleno to, že ochutnáte jeden produkt ve více verzích, ale jde opravdu o jednu jedinou potravinu či výrobek. Neznamená to, že např. ochutnáte jedny sušenky ve třech příchutích. No, snad chápete, že by se to nepočítalo. :))
Samotná Nikki doporučuje, že když objevíte novou potravinu, abyste s ní vyzkoušeli rovnou nějaký nový recept, čímž máte splněnou v podstatě v obou skupinách - 1 nová potravina, 1 nový recept. 

Závěrem přikládám →odkaz na článek u Nikki←, kde se můžete pomocí linkovače veřejně přihlásit do této výzvy. Samozřejmě to není povinné, takže záleží jen na vás. :))


Mých 20 nových zdravých potravin či výrobků:
  • 1. cuketa
  • 2. para ořechy
  • 3. celozrnné špagety
  • 4. tvarohová pomazánka (Madeta)
  • 5. přírodní syrovátkový sýr (Pilos)
  • 6.
  • 7.
  • 8.
  • 9.
  • 10.
  • 11.
  • 12.
  • 13.
  • 14.
  • 15.
  • 16.
  • 17.
  • 18.
  • 19.
  • 20.

Mých 10 nových zdravých receptů:
 

Zapojili jste se do výzvy? :))

Mějte krásný den!
Kriss

15 komentářů:

  1. já to ani jako výzvu neberu :) každý den zkouším něco nového! ale na tvá hodnocení se moc těším!
    a lučinu mi koukej poslat!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad, taky jsem denně experimentátor, což je asi poznat i podle těch mých "výtvorů" na blogu=)

    OdpovědětVymazat
  3. výzva zní moc hezky :)
    Domácí lučinou jsem dělala, ale nijak jsem ji neokořenila, tak mi přišla nic moc :D

    OdpovědětVymazat
  4. ta výzva zní skvěle, ale asi se nezapojím ;) to se spíš zapojím do té bebe výzvy :P

    OdpovědětVymazat
  5. Já se taky výzvy účastním, a bude zajímavé sledovat, co je pro koho nová potravina:-)

    OdpovědětVymazat
  6. já bohužel kuchařka moc nejsem a ikdyž se snažím, né vždy to dopadne nějak slavně:(:D takže výzvy se nezúčastním, ale budu ji sledovat!

    OdpovědětVymazat
  7. Těším se na nové recepty z nových surovin, inspirace není nikdy dost :) navíc tvé recepty budou určitě skvělé :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Kristýnko! :)
    Také jsem se zapojila, tak jsem zěvdavá jak to půjde! :)
    Tobě přeji, aby se ti splnily všechny body! :)

    OdpovědětVymazat
  9. para ořechy jsou dobré, ale takové na oko suché :D cuketu jsem nikdy neměla.. když jsem byla malá babička jí pěstovala, byla obrovská a rodiče jí chtěli uvařit k obědu a my jí se ségrou pár dní předtim podřízli, aby se zkazila a nemuseli jsme to jíst :D

    OdpovědětVymazat
  10. Kouknu na výzvu:)
    Paraořechy jsou skvělé, v kombinace se sušenými datlemi, třeba v jogurtu!

    OdpovědětVymazat
  11. Měla jsem už polentu a batáty :)...chci toho vyzkoušet ještě
    spoooooustu :)

    OdpovědětVymazat
  12. jee do té se musím zapojit! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. na domácí lučinu se taky chystám)) jsem na to zvědavá... jestli jsi ještě nejedla, zkus těstoviny se spirulinou jsou moc dobré, seženeš ve zdravé výživě)

    OdpovědětVymazat
  14. teda ty valíš, u receptů budeš mít za chvilinku splněno :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)