pátek 5. července 2013

* Flekatá bublanina


Když tady máme sváteční den, rozhodla jsem se to pojmout krapet svátečněji, a proto vám dnes přináším recept na skvělou flekatou bublaninu, jejíž recept jsem si vypůjčila od kivi. Byl to můj vůbec první experiment se špaldovou moukou, kterou jsem tak prvně otestovala, a hned na výbornou. Třešně jsem do bublaniny zakomponovala z jednoho prostého důvodu, máme jich na zahradě spoustu. :))

Na 1 plech budeme potřebovat:
  • 2 hrnky celozrnné špaldové mouky
  • 1 hrnek třtinového cukru
  • 1 hrnek mléka
  • 1/2 hrnku olivového oleje
  • 2 vejce
  • 1 prášek do pečiva
  • 1 bílý jogurt (150 g)
  • 2 lžíce holandského kakaa
  • ovoce
Vejce si rozmícháme s cukrem, přidáme mouku, mléko, olej, prášek do pečiva a jogurt. Pořádně promícháme, aby nám v těstu nezůstaly hrudky. Asi 3/4 těsta si nalijeme na vymazaný a vysypaný (nebo pečicím papírem vyložený) plech. Do zbylé třetiny těsta přidáme 2 lžíce holandského kakaa, zamícháme a lžící děláme fleky do světlého těsta, které jsme si již vylili na plech. Jakmile máme všechno těsto na plechu, skládáme navrch bublaniny ovoce dle libosti. Já použila třešně. Pečeme při 200°C asi 20 minut.

Dobrou chuť!
Kriss

15 komentářů:

  1. úplně nejvíc mám ráda bublaninu s třešněmi, špaldovou mouku celkem používám, ale na bublaninu jsem jí ještě nezkoušela, budu to muset taky zkusit

    OdpovědětVymazat
  2. bublaninu jsem neměla ani nepamatuju!

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si ji dala klidně i bez fleků! :D Vypadá moc hezky :))

    OdpovědětVymazat
  4. Myslíte si, že by to bylo dobré s banánem? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám banán moc ráda, takže mně osobně by to určitě chutnalo. :D

      Vymazat
  5. Bublaninu teď nedávno dělala kámoška, taky s třešněmi. Miluju ji se vším :) A tenhle recept vypadá moc dobře, akorát na mě možná moc cukru, tak bych ubrala.
    Jsi šikula, tenhle recept si ukládám :))

    OdpovědětVymazat
  6. ta je krásná :) připomíná mi to trochu flekatou milku :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to musím určitě vyzkoušet :) Jen škoda, že nemáme třešně. Asi kvůli tomuhle receptu půjdu někam loupit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mhm, ako tak pozerám na ten recept, vyzerá to neodolateľne. Až začínam uvažovať nad vegánskou verziou. :D Mňam. Robíš chute!


    A máš úplnú pravdu. Všetko je o zvyku. Ale ja zasa ten RAW až tak nehrotím. Nie som ňou 100%-tne. Ráno musím mať niečo teplé, alebo aspoň niečo na ten spôsob. Čiže pohanková kaša, alebo ryža v mlieku to istia pravidelne. :-) Obedy už nie, po tých sa mi robilo vždy zle, a o večeriach ani nehovorím. Ráno mi ešte ako tak ten tráviaci trakt funguje, takže si to vychutnávam. :D

    OdpovědětVymazat
  9. bublaniny miluju, hlavně se švestkami! vypadá skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  10. mňam <3 ja bublaniny milujeeeem :P

    - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. tyy jo, to bych si dala, mňam. Já dneska doma dělala linecký koláč s tvarohem a rybízem, tak budu mít zítra na snídani:))

    OdpovědětVymazat
  12. Bezva, flekatou jsem ještě nedělala, už si píšu, díky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  13. šikulka, vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Právě v troubě bez fleků s jahodama potřebovala jsem je zkonzumovat tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)