pondělí 23. prosince 2013

* Kdekoli zasejeme sny, vykvetou růže.


Název dnešního článku je vlastně citátem, na který jsem nedávno narazila. Naprosto se s ním ztotožňuji, protože mám ten pocit, že pokud lidé mají sny, mají i pro co žít. A protože si hodně z vás právě na konci roku v hlavě promítá své sny do roku nového, dnešní citát je dosti výstižný. Nenechte si vzít své sny, dělejte maximum pro jejich realizaci, zahoďte předsudky a nedostatek sebevědomí. Nikdy nemůžeme svých snů docílit bez vynaložení dostatečného množství sil, ale nezapomínejte na jediné "Silnější je ten, kdo snese mnoho úderů a stále pokračuje." Můj nejoblíbenější citát, který mi naskakuje v hlavě při okamžicích, kdy už opravdu nemůžu, kdy už mám pocit, že mé síly jsou vyčerpány, kdy mám chuť se na všechno vykašlat. Takže to jen taková malá vsuvka na začátek. :))

Do Štědrého dne nám zbývají prakticky hodiny. Nemůžu stále uvěřit tomu, že rok 2013 je u konce, že je před námi rok nový, rok plný nových předsevzetí, nových odhodlání a snad i nových sil, které načerpáme. A právě proto jsem se přinutila zamyslet se nad tím, co bych si v novém roce chtěla splnit. Nejde o žádná hloupá předsevzetí, pouze o přání, která bych si v nadcházejících 365 dnech ráda splnila. Čtete správně, záměrně píšu v první osobě, protože s těmi sny mi nikdo nepomůže, jsem na ně sama jen se svým vlastním tělem.

Uznávám, že jsem se nechala inspirovat u B*, Doni-Gisele a Nikči, které se v posledních článcích podělily se svými čtenáři o své plány na rok 2014. Nejsem si jistá, jestli jsou ta má tajná (zas tolik ne, když se vám o nich hodlám napsat :)) přání jsou vůbec nějakými plány, nicméně i tak se s vámi o ně ráda podělím.

Nejsem žádná dietářská maniačka, proto si nehodlám dávat předsevzetí typu, že tou čokoládou už se nikdy cpát nebudu,  že se budu snažit omezovat sladkosti, že na sklenici s Nutellou nesáhnu apod. Vím o svých chybách, co se jídla týče, vím, že když chci, tak si uzdu popustím. A právě proto si nechci sepisovat dlouhatánský seznam zakázaných potravin pro rok 2014, jejichž konzumaci snížím na minimum. Omezovat se v jídle dokážu i bez všelijakých příkazů a zákazů.

Samozřejmě si přeju, aby měl den alespoň 48 hodin, a já tak mohla na svůj blog přispívat častěji, protože pravidelnost článků není v poslední době příliš oslnivá. Holt si to řekněme na rovinu, jsou tady mnohem důležitější věci, které mám denně na práci, nebo kterým se zkrátka chci věnovat raději než nějakému sepisování. I přesto si nemyslím, že bych to tady zanedbávala. V poslední době jsem se pokusila o navázání spolupráce s několika firmami, z čehož vzniklo pár soutěží, a jistě přibudou v novém roce i další. Těšte se! :))




A protože už si určitě klepete na čelo, proč tady blábolím o jídle a pravidelnosti přispívání na blog, když vlastně píšu, že o tom dnešní článek nebude, tak už vám konečně řeknu, čeho se ta má přání budou týkat. Cvičení. V lednu tomu bude 5 měsíců, co pravidelně a s radostí chodím do posilovny. Jasně, není to žádná zázračná délka, ale pro mě má své kouzlo a také význam. Nikdy dřív jsem do ničeho nebyla tolik zapálená, nikdy dřív jsem nebyla tak poctivá a nikdy dřív jsem nebyla tak natěšená na pravidelné tréninky. S každým kilem navíc, které se mi podaří zvednout, jsem šťastnější, spokojenější a pyšnější. Jen když si vzpomenu, jak mě doma podceňovali, protože jsem se pouštěla do nejrůznějších aktivit, které mi nikdy nevyhovovaly natolik, abych se jim věnovala dlouhodobě, hřeje mě ten pocit, že jsem jim to teď všem natřela. Vlastně nejen rodině, z jejich strany byly všechny ty narážky spíše škádlením, ale hlavně všem těm okolo, kteří mi nevěřili. A že jich bylo a stále je! 
Tudíž kvůli tomu, že posilování je teď tím, co mě nejvíce dělá šťastnou (hned po příteli a lidech, na kterých mi záleží :)), jsem se rozhodla na sobě stále pracovat a zdokonalovat se. Má přání se týkají vah, které bych postupem času ráda navyšovala a navyšovala. V podstatě si takové sny plním již od prvního vstupu do posilovny. Při každém tréninku si říkám, že příště to bude lepší, že příště zvednu víc. A tímto způsobem se mi skutečně podařilo udělat jisté pokroky. Je to takový můj styl sebemotivace. :)) A proto konečně přicházím s přehledem snů, které bych si ráda v posilovně v příštím roce splnila. U některých se na vysněné váhy vyšplhám třeba již v prvních měsících nového roku, u některých to třeba potrvá i půl roku, na tom nezáleží.

mrtvý tah - aktuálně: 30 kg, chci: 60 kg
legpress - aktuálně: 80 kg, chci: 120 kg
bicepsový zdvih - aktuálně: 9 kg, chci: 14 kg
tricepsová extenze - aktuálně: 7 kg, chci: 10 kg
dřep - aktuálně: 45 kg, chci: 70 kg
shyby s dopomocí - aktuálně: 50 kg, chci: 30 kg
kladka za hlavou - aktuálně: 20 kg, chci: 30 kg
bonus: kliky - dostat se alespoň na 50 kousků vkuse

Nejsou to mé maximální výkony, ale zátěže, se kterými běžně trénuji při trénincích. Maximálky jsem zatím nezkoušela, takže kdo ví, kolik toho vůbec uzvednu. U těchto cviků bych s vysněnými zátěžemi ráda provedla určitý počet opakování při určitém počtu sérií. To jen na ujasnění. :))
U shybů s dopomocí to není překlep, čím menší dopomoc máte, tím více svých kil zvedáte. :)) 
K tomu bonusovému přání, kliky jsem teď přestala úplně dělat. Vlastně ne tak úplně, někdy si vyzkouším, kolik jich ještě zvládnu, ale rozhodně není důvod k jásání. Kde jenom je těch krásných 30 výstavních kousků? Odešly někam do ztracena. Holt mé zdraví bylo a je přednější, a zdravotní stav ramena mi nedovolil věnovat se tomuto cviku. Takže od teď už chci na nich více trénovat, abych zvládla krásných 50 pánských kliků vkuse. Co vy, klikujete? :)) 

Jaké jsou vaše sny v oblasti cvičení?




Pochybuji, že bych zítra tvořila nějaký vánoční článek, vždyť o Vánocích si má člověk užívat rodiny, pohody, pohádek, cukroví a vánoční atmosféry. Pokusím se proto omezit svou aktivitu na počítači, Štědrý den je přeci jen speciální. :)) Proto bych vám všem chtěla popřát krásné Vánoce, užijte si svých blízkých, buďte na sebe milí, nepřehánějte to se cvičením a dopřejte si, vždyť Vánoce jsou jednou za rok. :))

PS: Nezapomeňte se pak na svých blozích pochlubit, co jste pod stromečkem našli. :))

Krásný den!
Kriss

15 komentářů:

  1. To jsou plány Kriss! Moc ti fandim, to půjde :)
    Já jsem si poslední dobou taky hrozně posilovnu zamilovala, zrovna včera jsem byla s kamarádem, hrozně mě bavilo jeho hecování :D
    Veselý Vánoce a šťastný Nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje sny jsou asi běžečké, kdysi jsem plavala tak byli jiné ale ted, bych chtěla třeba pokořit pulmaraton :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou parádní plány :) a líbí se mi, že to není žádné omezování :)))

    OdpovědětVymazat
  4. :) Taky jsem taková svmým způsobem rozlítaná, vždycky mě něco baví jen chvíli (pár měsíců..). V posilovně mi to přijde takové jinačí, pokaždé si můžeš udělat tréning podle sebe a nikdy není stejný! Pokaždé mám jinou náladu, jinak energie, jinak nasazení..Moc mě to baví a nejdůležitější jsou pozorovatelné změny :) ;) Zrovna dneska mi vubec nedělalo problém si přivstat v 7 a jet až do města zacvičit si, prostě mi to přišlo přirozené.. Když jducvičit před školou každej se mě ptá jeslti nejsem uplně blbá proč raděj nespím... Takový řeči jsem si dřív brávala hodě k srdci ale teď už se nenechávám jen tak něčím odradit :) Mimochodem kliky jsou pro mě zlo.. nejdou mi, udělám jich málo a tím pádem mě nebaví :D Apson mám co pilovat a dát si do dalšího roku takovou dalš "výzvu" :) víc na nich zamakat :) Pěkné Vánoce přeji i tobě, taky doufám že můj notebook zustane zítra zavřený :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký článek, působíš na mě tak hrozně rozumně :) Tvoje píle se vyplácí a je hrozně fajn, že tě to, co pro sebe děláš, baví, chceš se zlepšovat a uděláš pro to maximum. Už teď máš hezké výsledky v posilovně a věřím, že s tvým odhodláním a pečlivostí to bude čím dál lepší. Hodně štěstí!
    Měj se krásně :*

    OdpovědětVymazat
  6. Máš moc krásné plány a držím ti moc palce, ať se ti vše podaří splnit :)
    Krásné Vánoce :))

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké plány :-) Já teď klikuju kvůli adventní výzvě od Nikki, chtěla jsem zvládnout celkem 500 :-)
    Užij si vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  8. to já na vahách nemám pevně daný cíle, možná jenom bych chtěla zvládnout aspon jeden striktní shyb. Samozřejmě, že ale zátěž chci zvyšovat.

    OdpovědětVymazat
  9. Věřím tomu, že ty si své sny splníš jako vždycky! :) Přeji ti hodně štěstí a veselé Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky, ty mě vždycky namotivují!:)
    citát se mi taky moc líbi, už dlouho jsem žádný nečetla:)
    Taky nevěřím tomu, že tenhle rok tak šíleně rychle utekl :O snad ten příští bude ještě lepší!;)
    S posilovnou to máme stejně, nikdy nic mě tolik nechytilo. Sice jsem hrávala volejbal, ale kolikrát jsem šla na trénink s nechutí protože mi to prostě nešlo a nehrála jsem jen sama za sebe nýbrž za všechny. Teď vím, že veškerý výkon záleží jen na mě, na tom kolik do toho vložím sil :)
    Taky nejedu maximálky, ale snažím se uděla 10 opakování i u mrtvého tahu/ dřepu apod. Máš hezké cíle, konkrétní se plní lépe :)
    Kliky, no moc neklikuju protože u nich používám jak záda, tak břicho i prsa a vždycky jsem po posilce uplně rozlámaná i na druhý den :D nj výmluvy :D
    Užij si Vánoce!!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné plány Kriss ! Držím ti palce, ať všechny své sny zrealizuješ :) Máš na to !
    Merry Fitness ! :D
    Tak přeju krásné Vánoce a pořádně si je užij <3

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem na kliky tak trochu zapoměla. Teď mám teda intezivní klikový trénink, jak tomu odborně říkám :D snad se tak dostanu na třicítku a dál rychle :) Veselé vánoce!

    OdpovědětVymazat
  13. Přeju hodně štěstí, ale ty si tak zapálená, že to určitě zvládneš♥
    Já si dávám cíle hlavně do toho jídla, ale co se cvičení týče, tak hlavně běh, kliky miluju, jedny z cviků, které mě baví a dokážu jich udělat dost:D
    Krásné Vánoce:**

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)