neděle 1. prosince 2013

* Vitamíny ušité na míru


Značka Mixturam vám jistě již dávno není cizí. Já se k namíchání vlastních vitamínů dle svých osobních potřeb dostala poměrně nedávno, takže bych se vám ráda svěřila se svými dojmy a pohledem na celý tento zajímavý projekt, který se stává stále populárnějším a oblíbenějším mezi lidmi.


Pár slov na úvod...
Značka Mixturam byla založena tohoto roku, a stala se tak prvním evropským výrobcem a distributorem vitaminů a potravinových doplňků na míru. To znamená, že své vitamíny si můžete sami zvolit dle svých individuálních požadavků. Speciální software vám nedovolí namíchat si do vlastní směsi větší dávku vitamínu, než je denní doporučená dávka určená zdravotnickými vyhláškami. Složení vašeho mixu je následně schvalováno odborníkem pro úplnou jistotu, že je vše v pořádku, a že nebude mít vámi namíchaná směs na vaše tělo špatný dopad.

Veškeré suroviny, které si do svého mixu můžete přidat, jsou ty nejepší a nejčerstvější na trhu. Jsou dodávány výhradně evropskými dodavateli, jsou schváleny k používání jako potravinové doplňky. Produkty jsou vyráběny v laboratoři v České republice za přísných podmínek. Pracovníky jsou zkušení odborníci ze zemí Evropské unie, USA a Švýcarska.

Jak si namixovat svou vlastní směs?
Své vitamíny si můžete namíchat dvěma způsoby. Buď si skrz "míchátko" sami přidáte do tobolky vámi vybrané bylinky, vitamíny či extrakty, nebo si necháte poradit.
V případě první varianty si vyberete z dostupných surovin (max. však 6), u kterých máte informace, nechybí samozřejmě hlavní pozitiva a účinky dané suroviny. Můžete dát také přednost vyhledávači, do kterého můžete přímo v heslech zadat konkrétní surovinu, kterou hledáte, nebo zdravotní problém, který vás trápí. Usnadníte si tak listování v kompletním seznamu.
Při druhé variantě vyplníte krátký dotazník (pohlaví, věk, váhu, výšku, vaše zdravotní komplikace a případné alergie). Po stisknutí tlačítka Vytvořit směs na základě dotazníku, vám speciální rádce vytvoří směs ušitou vám přímo na míru. Pokud nebudete s některými surovinami spokojeni, můžete je libovolně odstraňovat a nahrazovat jinými.

Směs (100 tobolek, které vám vydrží na čtvrt roku) k vám dorazí co by dup, a to ve skleničce, které je zapečetěna. Tato sklenička je poté vložena do papírového obalu. Na dóze nechybí ani název vašeho mixu, který si sami můžete pojmenovat při míchání.

 
http://mixturam.cz
Kliknutím na obrázek se dostanete na oficiální stránky Mixturam.


Můj názor
Osobně vidím velkou výhodu v tom, že do svého mixu si dáte zkrátka jen skutečně potřebné látky. Nemusíte kupovat každý vitamín/bylinku/extrakt zvlášť, jen je jednoduše všechny nakombinujete do jedné tobolky. Ono už jen to polykání velkého množství tabletek je pro některé dost nepříjemné. 
Líbí se mi také nápad s rádcem, který může být řešením pro ty, co se nemohou rozhodnout při výběru surovin. Pokud tedy máte konkrétní zdravotní potíže, určitě této možnosti směle využijte. Já osobně jsem se již po přečtení uvedených komplikací v dotazníku od této varianty namíchaní mixu odklonila, protože žádné konkrétní problémy se zdravím nemám.
Skvělou možností je 90 denní záruka. V případě, že vám směs nevyhovuje, nejste s ní spokojeni, nepociťujete žádné účinky, můžete ji firmě vrátit, a ona vám obratem zašle na váš účet zbytek peněz, který odpovídá množství nespotřebovaných tobolek. 
Často zapomínáte na pravidelné konzumování vitamínu? Žádný strach. Vámi namíchaná směs vydrží až rok po otevření při běžné pokojové teplotě v uzavřené skleničce. Osobně si myslím, že takovou trvanlivost obzvlášť ocením, protože zapomínám velmi často. :))
Cena 7,90 Kč na 1 tobolku mi také nepřijde příliš vysoká, poštovné krásných 29 Kč v případě doporučeného balíčku je také moc příjemné, nemyslíte?
Podtrženo, sečteno, mně se tento nápad namíchání vlastních vitamínů velmi zamlouvá. Sama nemám zájem polykat denně x prášků, už teď mi ty tři stačí, takže v tomto je pro mě Mixturam ideální volbou. Jen tak pro zajímavost, já si do své první směsi namíchala DMAE (vhodné pro mentální kondici), chlorellu (vhodná na podporu imunity), chaluhu (podporuje funkci štítné žlázy, je označována za vitamínovou bombu), L-arginin (napomáhá lepšímu prokrvování svalů), rakytník (výborný na obranyschopnost, pro podporu imunity a kardiovaskulárního systému), kolagen (pro pružnost a pohyblivost).
Zvažujete-li koupi skrz Mixturam, můžete využít slevy 30 Kč (až do 30.9.2014) po zadání kódu lrtz4of. Každá kačka k dobru, no ne? :))




Jaký je váš názor na Mixturam?

Hezkou adventní neděli!
Kriss

7 komentářů:

  1. Čím ďalej, tým viac nad niečím takým začínam uvažovať a je super, že sa to dá objednať i na Slovensko, pretože u väčšine vecí z Čiech to veľmi nejde. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Kriss, tak já mohu říct, že jsem si na doporučení Mixturam objednala a mám ho doma, namíchala jsem si opravdu "luxusní" směs, za mě jsem spokojená, nemohu však říct, zda mi nějak extra ve dzraví pomohl, protože jsem neměla žádný problém (zdravotní(, vůbec nic =)´takže je beru jen spíš jako prevenci a doplněk, hlavně ted v zimě, kdy je méne vitamínů, ale je to podle mě zajímavá a praktická nabídka, hlavně pro ty, kteří si běžně vitamíny dokupují a mají jich velkou spotřebu - tak tady si aspon mohou namíchat co je jim libo do jednoho =)
    krásný adventní večer ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Je fajn, že si můžeme namixovat jen ty vitamíny které potřebujeme. Pro některé lidi to může být lákavé. Já na tohle ale najsem, jsem zastánce toho že všechno se dá dostat ze stravy, ale jako vánoční dárek někomu proč ně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, určitě s tebou souhlasím. Dá se hodně potřebných látek získat ze stravy (hlavně vitamíny a nějaké ty důležité aminokysleiny atd.). Ale všechno určitě ne, to zas tak jednoduché není. Co takový ženšen, ostropestřec nebo další užitečné věci? Co jsem se dívala na jejich nabídku, tak tam mají právě hlavně tyto užitečné bylinky a další plody. Umělých vitamínů, které se dají stravou většinou bohatě vyvážit nabízejí práve dost málo. Takže to asi má něco do sebe. Jako vánoční dárek se mi to taky moc líbí. Asi to koupím bráchovi nebo mamce. Ještě že tam mají toho virtuálního rádce, který poradí. Helča

      Vymazat
  4. Koukala jsem na ně už dávno, ale bylo mi líto penízků...a přitom vím, že vitamíny potřebuju jako sůl, hlavně hořčík a železo....chlorela by se mi taky hodila na to moje trávení :) DMAE? to by mi pak mělo líp pálit že?:D
    Asi jsem si právě vybrala vánoční dáreček, děkuji za skvělou recenzi:)

    OdpovědětVymazat
  5. No, já od nich dostala nabídku, ale upřímně mě to nějak moc nenadchlo a odmítla. Jak Tereza výš píše - jsem taky zastáncem toho, že dostanu všechno z normální stravy, když na mě něco leze, vymačkám si pomeranče, udělám topinku s česnekem... :) Ale jako jo, nápad je pěkný, hlavně je tedy k ocenění, že tam člověk má nějaké denní normy a nemůže si tam naflákat co se mu zlíbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jestli naštěstí nebo ne, to nevím, ale se svou nemocí si nemůžu sama vybírat prášky - jinak bych tady to těch tabletek totiž hlavně teď na podzim nastrkala úplně všechno :)
    Jinak děkuju za komentář a máš pravdu, blogů je nespočet, těch co se týkají fitness snad v poslední době ještě víc a vyniknout něčím v této konkurenci nebude jednoduché, ráda bych to ale aspoň zkusila :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)