neděle 20. dubna 2014

* NHL playlist


Vážení a milí, dnes tady máme trošku odlišný článek oproti všem ostatním, které tady na blogu jsou. Už jsem se zmiňovala o tom, jaká mánie to loni byla, když jsme si v létě pořídili ten ultra chytrý a neuvěřitelný přístroj XBOX? Ne? Tak se o něm zmiňuji teď. :)) Loni jsme si koupili hodně her, a protože jsem jako správný fanoušek sportu přesvědčila rodinu, objevily se u nás také sportovní hry, u kterých jsme se ne jednou velmi zapotili (luxus byl, když jsme hráli doma beach volejbal, kdy už venku bylo na zdechnutí, a my si hopsali a hopsali :D). Nicméně mám doma dva chlapy, kteří jsou absolutní šílenci do hokeje, a proto se tady denně hádají u NHL 13, což by nebylo ještě to úplně nejpodstatnější. Abych tedy přešla k jádru tohoto článku, protože nám tady doma již zmíněná hra jede opravdu často, odposlouchala jsem z ní dost dobré písničky, a až dnes mě napadlo, že bych dala do kupy ty, které se mi nejvíc líbí, a vzala si je s sebou do posilovny. Proč? Protože jsou prostě boží a tzv. ass-kicking! Budou se vám líbit, to zaručuju! :))

Jedná se spíše o takové rock/metalové písničky, takže vhodné určitě pro příznivce tvrdší muziky, nebo taky pro ty, kteří mají dost rádiových hitů a chtějí něco, co je nakopne při těžkých silových trénincích. A nebudu zastírat, že se určitě skvěle hodí ke kardiu či jakékoliv jiné aktivitě. Nebo si je můžete poslechnout prostě jen tak. :))

Anti-Flag - Broken Bones

Bassnectar - Pennywise 

Band of Skulls - The Devil Takes Care of His Own

Classified - Run with me

The Hives - I Want More

Seether - Simplest Mistake

Shinedown - Bully

Thousand Foot Krutch - Light Up the Sky

My Darkest Day - Save Yourself

Jaké oblíbené písničky teď máte ve svém playlistu vy? :)) 

Velikonoce už jsou u nás v plném proudu, peču jako zběsilá. Nachystané (a skoro sežrané) mám mrkvové muffiny, zkoušela jsem také vosí hnízda ve velikonočním provedení, upekla před chvílí už druhý mazanec, s maminkou nám ztuhl tvarohový dort a zítra si uděláme k obědu zelí s králíkem a rodince k tomu ukuchtím výborné lokše podle Markétky, které musíte vyzkoušet! :)) Ještě na mě v lednici čeká 500 gramové lístkové těsto, které pravděpodobně využiju na pizza šneky, které jsou úplnou klasikou! :)) Babička má napečené tiramisu řezy a roládu. No, ještě, že nic z toho jíst nebudu, asi bych praskla. :D Co vy, jak vypadají vaše velikonoční hody? Co máte doma za dobroty?

11 komentářů:

  1. dala bych si králíka! já uvidím jaké budou mé hody, podle toho jestli zůstanu doma. jinak písničky - pouštím si už zmixované :) třeba hodinové

    OdpovědětVymazat
  2. My dom nemáme nic =D žádné hdoy

    OdpovědětVymazat
  3. já se tyhle Velikonoce zatím celkem držím..sice je to docela těžké, odolávat těm krásným čokoládovým vajíčkům, o beráncích ani nemluvě :D a zrovna teď je v mém playlistu top písnička od Seleny Gomez come and get it

    OdpovědětVymazat
  4. já dneska pekla mazanec a při učení anatomie ho zapomněla v troubě :D ale přežil;)
    jinak teta donesla beránka, tatka hned ukrál prdelku, tkže mě pořád lákal (ještě v obýváku na stole, PEKLO!!) at už je po svátkách a najedu zpět do režimu :D
    Užij si Velikonoce:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tyhle songy se mi líbí! Sice to není úplně hudba, kterou bych běžně poslouchala, ale na cvičení úplně perfektní!:) Momentálně poslouchám nejčastěji u cvičení fitradio, kde je skvělá výběr:)
    A Velikonoce jsou u nás také v plném proudu, máme napečíno miliony dobrot, babička navařila asi 4 různé hlavní chody...vidím to na řádný cheat day zítra :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hudba se mi líbí, žádnej rádiovej popík :D
    Co se jídla týče, u nás se žádné tradice (kromě švihání zadků a popíjení slívky) nekoná a jsem za to asi i ráda, nemusím tak čelit žádnému sladkému pokušení. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Songy se mi líbí, já poslouchám snad všechno, i když ne moc Anglický písničky, nejvíce mě baví j-rock a k-pop. Obdivuju tě, že toho tolik navaříš a ani to nejíš, já co nejím, tak se s tím ani nepatlám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jooo Xbox, ten nám dělá parťáka doma také :-).
    Máme i sportovní aplikace na kinect, ale pravda je, že to dlouho leží v krabici :D. Já prostě zbožňuji to fitko.

    OdpovědětVymazat
  9. My máme doma Play station 3, o víkendu jsem investovala do své první hry a hned jsem byla naštvaná- SingStar (karaoke),mikrofony jsou zpomalené a mají neuvěřitelnou spotřebu baterek.. ale tak co.. když mám chuť, tak si kdákám i tak :D
    Jinak plánuji koupit Zumbu, ale stojí asi 700, takže se zdráhám.. no a co se Velikonoc týká, tak jsem měla k dopol.sváče krajíček bochánku a k obědu kus nádivky (nebo sekanice, každý tomu říká jinak) se zeleninou a jsem v práci, takže mimo nějaké hody- takže bez hřešení, bez ztřískaného zadku, od 7-14.30 se tu poflakuju za 100% příplatek, spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mne strašne pomáha kapela Two steps from hell, hlavne pesničky Heart of courage a Protectors of the Earth a Strengh of a Thousad men. Ak to čítate tak vám odporúčam si od nich nejakú pustiť. Vážne to stojí zato! :))
    Heart of courage: https://www.youtube.com/watch?v=LRLdhFVzqt4
    Protectors of the Earth: https://www.youtube.com/watch?v=ASj81daun5Q
    Strengh of a Thousad men: https://www.youtube.com/watch?v=N2RK6OGNMCY
    prosím odpíšte či sa vám to páčilo ;) dúfam že som vám pomohla vo vyberaní hudby :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že takové velkolepé písničky mám tuze ráda. :-) Děkuji za bezva tipy! Potřebuji něčím nakopnout. :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)