čtvrtek 5. června 2014

* Výrobky KOMPAVA


Pěkný den! U Monči jste si mohli přečíst recenzi na výrobky od firmy Kompava a já dnes přispěju svou trochou do mlýna. Měla jsem tu možnost ochutnat pár věciček, a proto přicházím se svými dojmy. Myslím, že ani nemusím skrývat, jak jsem nadšená, a to jsem vůbec neměla ponětí, že taková firma, jako je Kompava, vůbec existuje. O to větším potěšením pro mě bylo testování produktů, na které jsem ještě recenze nikde neviděla, v podstatě to pro mě byla jedna velká neznámá.

Zcela okrajově bych zmínila úplně první produkt, a to Tryptofan B, po kterém jsem sáhla zejména kvůli tomu, že pomáhá překonávat únavu, která se chtě nechtě dostavuje, pokud pravidelně a intenzivně cvičíte. Určitě to není o tom, že si vezmete tuto zázračnou tabletku a rázem je z vás Superman. Když jsem se zaměřovala na jeho účinky, nutno říct, že změnu jsem si vážně uvědomovala. Netroufám si ho po tak krátké době užívání vyzdvihovat až do nebes, je třeba to mít odzkoušené déle, nicméně vážně účinkuje. Cítila jsem se víc v pohodě, únava také trochu polevila, takže rozhodně stojí alespoň za vyzkoušení. :))




Nyní přecházím k těm zajímavějším produktům, a to proteinům. Zvolila jsem si sice jeden protein, a to Zen Whey, ale hned ve dvou příchutích, aby to bylo pestřejší. Důvod, proč jsem sáhla zrovna po tomto 70% proteinu, byl takový, že byla možnost zvolit si variantu slazenou přírodním sladidlem stévií, která vám jistě není cizí! Pro mě skvělá příležitost, protože se snažím umělým sladidlům vyhýbat, i když se upřímně dokážu obejít bez jakkoliv doslazovaných proteinů. :))
Zen Whey je syrovátkový protein tak jako většina, které zřejmě znáte. Rychle se vstřebá do organismu a nepůsobil mi žádné trávicí potíže, což je u proteinu dle mého nesmírně důležité. Bonusem jsou vitamíny, minerály a další pro tělo přínosné látky.
Vyzkoušela jsem dvě příchutě. Čokoláda-višeň mě oslovila malinko méně, ale zato beru za velké plus, že tolik nepění. Nemusíte proto čekat na svůj potréninkový nápoj, než se uráčí jeho pěna klesnout ke dnu. :)) Trošku mi vadil ten dozvuk višně po vypití, zkrátka to na mě působilo trochu uměle, ale čokoška je čokoška, co si budeme povídat. Vlítlo to do mě jedna radost.
Příchuť vanilka-cream jsem si jednoduše zamilovala. Je decentně sladká, žádný extrém, přesně tak, jak to mám ráda. Voní na vás už z dálky, a co si budeme povídat, vanilka je stejnou klasikou jako čokoláda - zkrátka neurazí. :)) Některým by možná vadilo to extrémní pěnění, ale pokud zrovna nespěcháte po cvičení na autobus, určitě zvládnete tu půl minutku až minutku počkat. :)) Já mám pěnivé proteiny paradoxně velmi ráda, akorát ta situace, kdy jsem víčko shakeru otevřela příliš brzy, no... Legrace musí být. :))




Závěrem musím říct, že jsem byla velmi mile překvapena, jak dobré proteiny firma Kompava nabízí (alespoň Zen Whey určitě stojí za vyzkoušení), byť to není tolik profláklá značka oproti jiným. Pokud tedy zvažujete koupi svých doplňků, určitě mrkněte do nabídky této firmy, zda vás něco neosloví. Myslím, že ceny jsou více než potěšující, takže vaše peněženka nemusí ani tolik zaplakat. :)) 

PS: Třešničkou na dortu je krásný růžovoučký shaker s logem firmy, který jsem si na první pohled zamilovala. Jeden takový shaker v menším provedení už doma mám, takže krásný kousek do sbírky. :P



Máte zkušenosti s výrobky od firmy Kompava?

15 komentářů:

  1. ten shaker je rozkošný, o firmě jsem nikdy neslyšela! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší je ten shaker. Prostě růžová je růžová :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zaujaly ty jejich proteinové tyčinky, akorát ta cena už tak potěšující není :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten shaker je krásnej :) Sice teď žádné doplňky nevyužívám, ale když si vzpomenu zpětně, taky mi nikdy nevadilo, když protein moc pěnil.
    Musím říct, že balení se mi ale vůbec nelíbí. Nicméně vanilku bych si teď s chutí dala :)

    OdpovědětVymazat
  5. CHci ten shakeer! jako všichni tady :D protein bych taky ráda zkusila, třeba se k němu někdy dostanu :) tryptofan na únavu? to mě nenapadlo ani ve snu. Hlavně ať ti pomůže a jsi zase ve své kůži :)

    OdpovědětVymazat
  6. O Kompavě jsem už četla, ale nikdy jí nestudovala dopodrobna. O tryptofanu vím a věřím že zabírá.

    OdpovědětVymazat
  7. Také nemám ponětí, že něco takového existuje :D

    OdpovědětVymazat
  8. od kompavy mám vyskúšané enzymy na trávenie :) pomohli mi pri objemovke, keď som mala vyssi prijem všetkého, údajne enzymy na trávenie pomáhajú aj k efektívnejšiemu využívaniu zivin z potravy :) ale čomu som skalopevne verná je ich kĺbová výživa Gelo 3, túto výživu odporúcam kazdemu, ako jedina my pomohla a to som vyskušala nespocetne veľa značiek.... nevyhodou kompavy je jej vysoká cena a ani proteíny mi moc od nich nechutia, no za ich kvalitu som ochotna dať aj ruku do ohňa ;)

    OdpovědětVymazat
  9. to vypadá hodně zajímavě, taky už jsem o Kompavě slyšela!

    OdpovědětVymazat
  10. O Kompavě jsem se dozvěděla z doslechu, ale zatím si ji všichni moc chválí:) Mě tedy nejvíce zaujal shaker, je nádherný a jak je něco růžové, nic jiného mě nezajímá :D :D

    OdpovědětVymazat
  11. ten shaker vypadá tak krásně, že bych kvůli němu snad i znovu začala pít protein! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se shaker vůbec nelíbí :P Jaktože jste všechny tak unešené z té růžové? Ještě v hnusné kombinaci se zelenou.. oči mi pláčou.

    OdpovědětVymazat
  13. S touto značkou nemám osobní zkušenost. Právě se snažím vybrat pro sebe ten správný proteinový nápoj, ještě jsem žádný nebrala, ale tento vypadá dost zajímavě :) a shaker je úžasný! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se o takové výrobky nezajímám, ale musím říct, že ten shaker je skvělý ! Jo a máš moc hezký nový design ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)