úterý 5. srpna 2014

* Vyzkoušeno II.

 

Hezký den vám všem! Opět se mi tady nahromadilo několik produktů, které jsem měla možnost vyzkoušet, a proto vám dnes přináším několik mini recenzí, které se vám budou třeba hodit při případné budoucí koupi. :)) Nezapomeňte se pochlubit se svými novými úlovky, které vám udělaly radost, nebo které vás zklamaly. Mrknout se můžete také na první díl, ve kterém jsem se vám svěřila se svými prvními ochutnávkami novinek. :))

Jako první bych vám chtěla představit úžasné a ještě úžasnější hořké čokoládky Divine. Vyzkoušela jsem dvě neobvyklé příchutě, a to mangovo-kokosovou a chilli-pomerančovou. Hned na úvod bych ráda podotkla, že se jedná o opravdu kvalitní hořké čokolády se 70% podílem kakaa, které však neurazí ani jeden mlsný jazýček. Jsou vyráběny z nejkvalitnějších fair trade kakaových bobů z Ghany. A tím, že si čokoládku koupíte, navíc podpoříte farmáře z družstva Kuapa Kokoo. :)) 
Kdybych si měla vybrat, která příchuť mě oslovila více, asi bych sáhla po mangovo-kokosové, protože já jsem zkrátka na kokos ujetá. Ale musím říct, že stejně tak mě překvapilo i chilli v kombinaci s pomerančem. Štiplavou čokoládu jsem ještě nikdy nejedla, takže to byl opravdu gurmánský zážitek. :)) A pokud byste měli zájem čokoládu také vyzkoušet, mrkněte do obchůdku Fairově, kde najdete i spoustu dalších dobrůtek.

Tuto v poslední době velmi populární mňamku jsem ochutnala vlastně zcela náhodou, kdy jsem dostala vzoreček na ochutnávku. Mám-li být úpřímná, zamilovala jsem se na první ochutnání. Kousíček masa mi připomíná spíše sušený salám nebo něco na ten způsob, ovšem s tím rozdílem, že tato sušená dobrota je vhodnou záležitostí i pro fitness příznivce, protože je narozdíl od klasického salámu zdravá (a dobrá :)). Ochutnala jsem hovězí masíčko a musím dát palec nahoru firmě Jihočeský Jerky, protože se jim neskutečně povedlo. Už jste ochutnali tento produkt? Jak vám chutnal? 




Rozhodla jsem se rozšířit svou řadu suplementů, a tak padla volba právě na tyto BCAA. Abych nebyla tratná, koupila jsem si hned dvě příchutě, a to malina a pomeranč. Už jsme z několika stran slyšela, jak je malina přeslazená, ale na druhou stranu chutná jako malinovka z hospody. Je pravda, že sladká je až až, ale když si ji trošku rozředíte, není problém. Pomeranč je prozatím ještě netknutý, ale jakmile ho ochutnám, jistě vás opět nezapomenu informovat o svých dojmech. :)) Kupovala jsem v obchodě Ronnie, zájemci šup šup mrknout na e-shop, mají tam teď na tyto aminokyseliny týdenní akci, která se vyplatí - 579 Kč/550 g. Akce platí do zítřka, tak toho ještě můžete využít. :))
Tuto tyčinku, stejně tak jako tu následující, jsem ochutnala, když jsme šly se sestřenkou po tréninku ještě na schůzku a byly jsme hladové jak vlčice. :)) Musím říct, že mé chutě tato flapjack tyčinka naprosto ukojila. O mé lásce ke kokosu jsem se zmiňovala asi milionkrát, a ty kusy kešu oříšků byly krásnou třešničkou na dortu. Pokud jste ještě flapjack neochutnali, určitě se poohlédněte v obchodě, ta chuť se nedá popsat. :)) A pro ty, co nevědí, co to vlastně vůbec je, tak se jedná o tyčinku vyrobenou primárně z ovesných vloček, doplněnou o vámi vybranou příchuť. :))

Vůči proteinovým tyčinkám jsem docela skeptická, ale tyto dvě příchutě si koupila sestřenice a dala mi ochutnat, takže jsem k nim v podstatě přišla jako slepý k houslím. :)) Obě příchutě mi chutnaly, i když limetka více osvěžila právě v parných dnech, kdy byla koupená. Mnoho lidí si sice stěžuje na poměrně vysokou cenu, tuším, že za tu větší tyčinku dala sestřenka asi 47 Kč, což sice není málo, ale zase denně to do sebe necpete, žejo. :)) Jakou proteinovou tyčinku preferujete vy? 




Jeden ultra super výrobek, který se firmě Milko vyvedl na jedničku. Ortodoxní kulturisté sice budou tvrdit, že tvaroh nic nenahradí, ale já říkám, že tento "řecký" jogurt, který má toho s řeckým jogurtem jen pramálo společného, snad jedině ta hustota, je dokonalou svačinou, kterou si můžete dopřát bez výčitek. Jak jen je to možné, že vám doporučuji zrovna jogurt jako to báječně řešení? Tak za prvé obsahuje 0 % tuku, což je velmi pozitivní zpráva pro všechny, kdo jsou právě na dietce. Za druhé obsahují na takový jogurt kopu bílkovin (ve 100 g jogurtu najdete krásných 9,8 g bílkovin). Za třetí jeho cena není nadsazená, za 140g krabičku jsem teď v Bille v akci zaplatila asi 13 Kč (normálně stojí kolem 15 Kč). A za čtvrté si na své přijdou i mlsouni, protože jogurt se dělá ve 4 variantách - obyčejný, čokoládový, jahodový a borůvkový. :)) A nebyla bych to já, abych vám tu nehodila odkaz na prima reklamu právě na tento bezva jogurt!
Za sebe musím říct, že mi jede mnohem více než tvaroh (i když ty hodnoty se nedají tak úplně srovnávat, to je jasné :)), je méně kyselý, i když přeci jen ta nakyslost tam cítit je. Tak úplně bych ho nenazývala zrovna řeckým, protože já prvně logicky srovnávala chuť, která je prostě nesrovnatelná. Ale určitě vám poslouží jako prima sváča nebo snídaně nebo jen tak na chuť. :)) Už jste ho vyzkoušeli?

Poslední záležitost, kterou bych vám ráda v tomto článku představila, se pro změnu nebude týkat jídla, ale jedné užitečné pomůcky na cvičení. Jde o horkou novinku zvanou FITSLIDE. Možná už ji někteří z vás znají, ale pro ty, co ne, tady mám krátké info. Je to pomůcka především pro trénink našich nožek, ale využít se dají i pro vrchní tlapky. Jedná se o takové klouzavé srandičky, které byly primárně určeny pro plochy pokryté kobercem, nicméně novinkou jsou i tzv. fitslippers - návleky, které mužete využít pro trénink na parketách či plovoucí podlaze. Pro milovníky cvičení s vlastní váhou mám super zprávu, FITSLIDE je skvělou volbou! Ti, kteří chodí na funkční tréninky možná tuto vychytávku znají, vím, že se objevuje např. na hardcore trénincích v Praze
Určitě vás bude zajímat, na kolik taková pomůcka vyjde. Nebudu lhát, nejlevnější není, i když aktuálně můžete využít akce, protože z původních 999 Kč byla slevněna na 689 Kč. Nicméně i přesto si myslím, že dobrá investice by to být mohla. Sama jsem si vyzkoušela několik cviků na FITSLIDE a musím říct, že je to vážně makačka! Jsem z toho docela nadšená, takže příště, až zase půjdu do fitka, beru FITSLIDE s sebou. :)) Znáte tuto novinku?
Pro zvědavé jedince tu mám i nějaké to video ke zhlédnutí. A vážne to musí být makačka. :))




Čím jste si v poslední době udělali radost vy?
Co vás naopak zklamalo?

12 komentářů:

  1. Malinové bcaa akorát dobírám a mě chutnají teda moc ;) Jerky znám a taky si je občas dopřeju, jsou hrozně dobré. Ještě k tomu flapjacku, zkoušela jsem od nich jen pekanový s javorovým sirupem a kdybych mohla, budu se celý den živit jen tím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tu čokoládu Divine bych si dala, Mńam! Jinak já minulý týden zkusila také nový Flapjack,tentorktá s příchutí tmavá čokoláda a zázvor,co jsem vždycky jen okukovala a je teda výýýborná, také doporučuji;)

    OdpovědětVymazat
  3. Čokoláda musí být dobrota a ještě dobrý pocit z podpory fair trade :) S různými tyčinakmi zkušenosti nemám (zatím??).

    OdpovědětVymazat
  4. čoko <3
    Flapjack jsem ještě nezkusila,vlastně jsem trochu pozadu s Questbarkama :D
    Nová cvičební pomůcka se mi moc líbí! je to takové přenosné mini TRX a vypadá na skvělou makačku:)
    BCAA kupuju mnohem levnější PHP spiked 750 g/800 Kč a je tam cca 112 dávek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sušený maso taky miluju! Kupujeme si ho s přítelem v Kauflandu vážené. Chutná stejně jako Jerky :)
    Flapjack prostě zbožňuji, o tom žádná. Moje láska ke kokosu je asi stejná jako tvoje a kešu oříšky bych taky jedla po kilech.
    Hezký článek a pro mě nové výrobky. Třeba Fitslide vidím poprvé, ale vypadá fakt velmi dobře a funkčně.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta čokoláda vypadá úžasně! Snad na ni narazím někde v kamenném obchodě. Jerky jsem chutnala už před xx lety a když to tak čtu, dostala jsem na ně hroznou chuť :D Bcaačka mám ty malinové a chutnají mi. Pravda, že musím dát trochu více vody, ale to mi vůbec nevadí. Občas to je příjemná změna od obyčejné vody. Flapjacky mi chutnají hrozně moc. Tento co píšeš, pistáciový a třeba Giant bar borůvka, kokos nebo vlašský ořech jsou výborný! :) Proteinové tyčinky Excelent jsem ochutnala několik příchutí, ale upřímně z žádné jsem nebyla úplně paf.. Když nutně nákou chci, tak si koupím v Dmku, ale nejradši si našetřím na Questbarky :) Sice jsou dražší, ale těch 15 korun mi už za to (složení) stojí. A ten řecký jogurt mi také moc chutná! Škoda, že u nás nejsou moc dostání (ty s nízkým obsahem tuku). Fuu, trošku delší komentář, ale zmiňuješ tu všechyn věci, které mám moc ráda, tak to jinak nešlo :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle Divine čokolády byly v tvém balíčku, obě dvě mi moc chutnaly, ta mentolová byla dost zajímavá :). Tuhle značku flapjacků znám, jsou skvělé, ale měli by je dělat poloviční! Nejde sníst jen půlku :D.
    Na ten řecký jogurt Milko se chystám, ta reklama je dobrá až blbá, zdá se mi :D.

    OdpovědětVymazat
  8. ty čoko mají senza design, fitslide jsem už viděla, ale ještě jsem s nimi nezkoušela cvičit. Ten jogurt jsem už ocgutnávala, je trochu podobný tvarohu, ale že bych si z něj sedla na prdel to teda ne no :D

    OdpovědětVymazat
  9. Aoj :) tak flapjack som nemala v puse ani nepamätam :) najcastejsie som si ich dopriala, keď boli vo vypredaji tie v DM- drogerii :) BCAA mam momentalne neochutene od Stillmassu... ako no hroza :D vies co by som dala za tu presladenu "vodu do odskrekovacov" co mas ty? :D bud rada :D ked si v diete tak taka sladka, sacharinova "pochutka" sa ti zide :D :D ... a to som nevedela ze sa u vas vyrabaju jerrky :) urcite sa k nim nejako musim dostat! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Levnější domácí varianta Fitslidů je hadr na mop, něco jako toto: http://www.hygotrend.cz/mop-micro-activa-kapsovy-40x13cm-k-8132-ean242Zn1ak0000PN04012-skup101.php. Koupila jsem podobný v Globusu asi za 60 korun. Rozstříhne se na půl a může se cvičit. Myslím, že tato rada byla v pořadu Zpátky na vrchol na Streamu.

    OdpovědětVymazat
  11. Řecké jogurty jsou úžasné ! Měla jsem zatím sice jen bílý a borůvkový, ale jsem mile překvapena :-) Ty čokolády fairtrade vypadají moc zajímavě a flapjacky miluju !

    OdpovědětVymazat
  12. Milko řecký jogurt jsem měla obyč a jahodový a oba mi dost chutnaly, ale konzistencí mi to spíš připadalo tvaroh. Flapjack jsem měla zrovna dneska ten kokosový, ještě jsem měla walnuts a ten jsem si taky zamilovala =) jinak moji favorité jsou questbarky - sice drahé, ale na cinamon roll nedám dopustit =D mojí vytouženou je příchuť oreo .... snad se ke mě brzy dostane.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)