pondělí 27. října 2014

* Sportovní diář 2015 + giveaway


Ahoj všem! Dnes tady mám tip pro všechny pečlivé sportovce a sportovkyně. Rádi si zaznamenáváte své sportovní pokroky? Rádi máte vše do puntíku naplánované? Rádi máte důležité informace seskupené na jednom místě? A máte rádi diáře? Pokud ano, sportdiary je pro jako stvořený přímo pro vás. A vězte, že to není jen tak ledajaký diář. Neseženete ho běžně v obchodech, ale i tak ho bez problémů můžete sehnat na internetu. Kde? Co všechno obsahuje? Kolik stojí? To vše v dnešním příspěvku. :)) A v závěru malé překvapení v podobě soutěže!

Jak jsem již zmínila, tento sportovní diář na rok 2015 pro vás může být skvělým pomocníkem, do něhož si zapíšete všechny důležité informace týkající se vašeho sportovního života. Hned v úvodu si můžete vyplnit základní údaje o sobě (jméno, příjmení, bydliště, ...), zapsat své aktuální míry a zároveň si určit své osobní cíle na příští rok, kterých byste rádi dosáhli. Plynule přejdete k vysvětlivkám, kde jsou názorně vysvětleny jednotlivé značky a kolonky, které na vás u jednotlivých dnů/měsíců čekají. Bude zde prostor na zapisování vaší denní aktivity (druh, doba, výkon), osobní hodnocení dne, spálené kalorie, pro ženy také menstruační kalendář a mnoho dalšího. V závěru každého měsíce na vás bude čekat přeměřování a zhodnocení celého měsíce, vaše osobní rekordy, splněné cíle pro další motivaci a opět nějaké to vaše vlastní hodnocení. A tak to půjde od ledna až do prosince. Budete mít dokonalý přehled o vašich pokrocích, případných potížích, ale také rekordech a postřezích. Ba co více! Do startu dostanete několik důležitých informací ohledně fyzické aktivity a výživy. Nechybí ani tabulka pro určení vašeho BMI a další přehledy. Příjemné budou jistě také fotky ženských sportovních postaviček, které vás budou motivovat po celý rok. :))

Ženská edice tohoto sportovního diáře je ve světle růžové barvě (nenechte se zmást tou naoranžovělou barvou na fotkách :)), která určitě žádnou dámu neurazí. :)) Osobně se mi velmi líbí. Uznávám, že mi malinko vadila měkká vazba diáře, myslím, že nějaká pevnější by byla mnohem lepší. Nicméně na druhou stranu musím pochválit zpracování jednotlivých dnů, kdy každému dni patří celá jedna stránka. Vaše poznámky tak mohou být velmi obsáhlé a i pro ty ženy, které nepíší zrovna bleším písmem, bude toto provedení jistě velmi příjemné.



Myslím si, že každý sportovec, kterému záleží na jeho výkonech, jeho cílech a pokrocích, by nějaký ten zápisníček měl mít po ruce. Je jedno, jestli si to házíte jen tak na papír, nebo si vytváříte speciální tabulky v počítače, nebo jestli si poctivě zapisujete každý den do deníku. Já bych vám touto cestou ráda předložila jednu z možných variant pro vaše sportovní výkony, a to sport diary 2015, který je k sehnání na těchto stránkách za 245 Kč. Pokud máte ve své blízkosti nějakého pečlivého sportovce, můžete mu jej zakoupit také v mužském (černém) provedení. Cena je stejná.

A protože jsem dobrá duše a ráda dělám lidem radost, mám zde pro vás GIVEAWAY o jeden tento diář pro dámy na rok 2015. Do soutěže se mohou zapojit čtenářky z ČR i SR. Co udělat pro zapojení se?

1) Napište mi do komentáře, jak to máte se zapisováním svých sportovních aktivit vy? 
2) Připište svůj e-mail.

A to je vše. :))
Soutěž začíná dnes a bude ukončena v neděli 2.11.2014, kdy s pomocí programu Random vylosuji jednu výherkyni. Vítězku budu kontaktovat e-mailem a zároveň ji zveřejním v tomto článku. 

Hodně štěstí všem, kteří se rozhodnou zúčastnit!

115 komentářů:

  1. Ahoj, zapisuju do klasického diáře.
    vozarovaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná giveaway, mít doma tento diář, cvičím jako drak a vše si zapisuji :D!
    Jinak jsem na jakékoli zapisování lempl, ale je fakt, že jednu dobu jsem používala deníček od Nikki a byla to velká motivace.
    Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě vede tréninkový deník Garmin a Endomondo, ale papírová forma má také svoje kouzlo.
    dostalh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na tenhle diár si už hodně dlouho brousím zuby! :D Chtěla jsem ho k Vánocům, tak třeba se na mě usměje štěstí a vyhraju ho :) Cvičení si zapisuju do notýsku.. už jich mám několik popsaných :)

    katezar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. K zapisování mých aktivit používám endomodo a tabulky v počítači :-)
    l.melicharikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. aaaa ten vypadá úžasně :-).. já si zapisuju do Wordu do tabulek...
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Diář vypadá zajímavě:-)
    Nejsem zrovna vzorový zapisovatel.... píšu do klasického diáře. Ten je pro mě nezbytnost, protože jsem sklerotik nejvyšší kategorie:-)
    Pokud si vytvořím vlastní HIIT, tak jej sepíšu na papír...odcvičím...a papír někam založím....
    Pěkný den
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc si je nezapisuju, kdyz uz, tak si zapisuju pokroky v hubnuti (kdyz nejake jaou) nebo jidlo, ale na sportovni aktivity zapominam :(
    vavrinovamichaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mám svůj sportovní blok vlastní výroby, kam si zapisuju cvičení a stravu. Profesionální pomocník na zápisy by nebyl k zahozeni :)
    a.bl@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký diář, já zapisuji všude a všechno :-) takže diář nesmí chybět a pak mobilní aplikace :-) díky za giveaway.. Monča (moniik.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ve svých začátcích jsem si zkoušela všechno zapisovat, ale vždy mě to brzdilo při cvičení.. Teď mám plány které cvičím často, tak si to pamatuji :)
    A je pravda, že jsem takový fajn diář neměla, jen odrbaný notes, tak tady by se hned psalo líp. Růžový eště ♥
    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno si zapisuji do diáře od Windows 8, který mám pěkně v počítači, je zaheslovaný, takže se nemusím bát, že by se tam někdo dostal, potrpím si na soukromí. :)

    elisnekolna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Zatím ještě nezapisuji. Vždy si řeknu, že si zavedu nějaký pořádný deník, ale nikdy v tom nepokračuji. Potřebuji nějakou inspiraci a motivaci. Tenhle deník by byl úžasný! :-)
    Mi.Mlc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. 1, zapisuji si do obyčejného diáře, takže v závěru mám ve všem trochu zmatek, jak se mi to míchá :)) a nebo do internetových aplikací :)

    2, Jannushka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ja zapisuji do normalniho diare, ale nikdy mi to bohuzel moc dlouho nevydrzi :D soustredim se spis na zapisovani jidla, protoze sladkosti to je moje slabost a alespon me to trosku udrzi, kdyz vim, ze bych to pak mela zapsat... Jinak na sportovni aktivity mam v mobilu aplikaci, ktera mi pocita kolik jsem spalila (ma to i krokomer) za cely den a kolik bych toho jeste mela odcvicit
    andrea.valna (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Mám na to zařízený deníček :)

    michaela.cahova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tééda tohle je vážně asi osud! Zrovna včera jsem se zamýšlela nad tím, že bych si měla založit nějaký zápisník svých aktivit. Hledala jsem inspiraci po internetu a začala si načrtávat, co vše a jakým způsobem bych si měla zaznamenávat. A teď příjde toto. Diář vypadá nádherně! A určitě je i velmi praktický. Takže kdybych měla odpověď na otázky:
    1. Své sportovní aktivity jsem si zapisovala na blog, ale už delší dobu v tomto ohledu stagnuji. Ale myslím, že zapisovat si pokroky je velkou motivací a hnací sílou pro ty špatné dny, takže si plánuji pořídit nějaký sešit k tomu určený, ba si možná zakoupím i tento diář.
    2. klara.tylsarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Kristýnko, na zapisování svých aktivit používám stránky bezvabeh.cz (nejvíce odpovídají mým aktivitám - běh, kolo, plavání. Našla jsem způsob, jaký si zapisovat cvičení s Jillian M. a docela to funguje. Mám přehled o tom, jak se mi daří se hýbat. Diář vypadá výborně, a bude dobrou motivací pro všechny odhodlané sportovkyně! Hezký den, Jitka (jitka.smekalova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  19. Já si zapisuji aktivity do sešitu zvlášť, kardio do deníku na internetu, a mám to tak nějak rozházené. Chtělo by to sesynchornizovat :D crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Zapisování celkem flákám, ale tohle by byla motivace s tím něco udělat :)
    horakova222@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Je pravda, že dříve jsem zapisovala pravidelně každý měsíc, teď už změny nejsou tak veliké. Stále se ale snažím jednou za čas udělat srovnávací fotky a přeměřit se... a stejně každý váhový výkyv poznám na kalhotách :D
    tygy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. zapisování vůbec neřeším..vše mám uspořádané v hlavě (což mi ale vadí, protože bych potřebovala uvolnit místo na jiné věci) a navíc, pokud delší dobu necvičím, jakože se mi to jednou za čas přihodí, potřebovala bych to vidět černé na bílém, aby se mi to vtisklo do paměti, protože takhle mám pocit, že jsem si byla zaběhat vlastně včera.

    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ještě před rokem jsem si veškeré své aktivity zapisovala, ale později mě to přestalo bavit. Ale kdybych přeci jen vyhrála tento diář, určitě bych zase začala. :)
    lucyvasatova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Jééé, tak ten musím mít!!! Zkusím štěstí v soutěži a když se nezadaří, určitě si ho pořídím - cena je celkem slušná myslím :-) Teď si zapisuju do normálního sešitu a různě si ho zdobím, ale diář je diář - jsem do nich blázen :-D Fakt parádní GA!
    adysek99@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Zapisujem si do klasického diára. Cviky, časy, jedlo, príp. cheat :) Niekedy aj zaujímavosti dňa...je to taký môj tréningo-denníček :))
    nikola.ontkova41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Aktivity si zapisuji do Wordu- spíše jednotlivá videa a poznámky k nim- náročnost, spokojenost atd. Kolo, běh, plavání, ... to jen zmiňuji :)
    maruskae@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj :) zapisuju do obyčejného sešitu :)
    alenka44@email.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Týnuš, já se poslední dobou snažím víc a víc bičovat k tomu, abych se víc a víc hýbala správně, takže doma občas "vlétnu" sama na sebe a když se povede, píši si jen na obyčejný blog :(( :DD
    No myslím, že kdybych někdy měla tenhle bloček, začnu se bičovat víc a asi i s radostí, protože už jsem o něm četla a strašně se mi zalíbil, jen na mě byla vysoká cena. Ale je úžasný.
    Ať tedy štěstěna padne tomu, komu má;)
    Krásný den.
    Lucka - lucie.syslova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Kristýnko. Tak toto je opravdu moc povedená věcička, užitečná. Cvičení si nezapisuji, ale ráda bych začala, takže i kdybych nevyhrála, diář se mi líbí natolik, že bych si ho objednala.
    Přeji krásný den :) Tereza
    nesp.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Jé skvělé, že někoho takhle obdaruješ :) Já bych si strašně chtěla zapisovat někam své pokroky, jenže mi to vydrží jen chvíli a vždy nevím jak to psát a tak, takže se na to vždy vykašlu, což mě na sobě strašně štve. Ale kdybych měla tento krásný a přehledný diář, určitě by to šlo hned líp :3 Takže budu doufat, že se na mě usměje štěstí :D
    zuzana.markova@mujmail.cz

    OdpovědětVymazat
  31. No, spíš si nic nezapisuji, takže tohle by byla skvělá motivace! :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  32. Endomondo, ale teď kvuli zranění, žadná aktivita, takže nikam :(
    janinkavybi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Já si zapisuji všechny tréninky na endomondo, píše mi to i rekordy, o kolik jsem se zlepšila a tak, ale změna v podobě tištěného diáře by rozhodně nebyla na škodu :)
    adamcova.petra96@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Ja som ten diár obdivovala už aj na jednej FB stránke,neviem presne ktorej a je úplne krásny a veľmi užitočný :) Ja si pravidelne každý deň zapisujem svoj tréning na ďalší deň a pripravujem si ho, lebo mám rada keď to mám spísané než keby som tam mala pobehovať a vymýšlať že čo ďalej :)
    e-mail: luci.borbelyova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Všechno si zapisuji do klasického diáře, ale jelikož tam píšu víc věcí, tak se to ztrácí. Jé kdyby se na mě usmálo štěstí, to bych byla moc ráda :-)) Veronika.
    ve.bi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Mám ráda vyškrtávání v tabulkách, např. T25 od Shauna :-) Jitka
    koubovajitka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Píšu si vše do gmail kalenráře, abych to videla online i v mobilu :))

    emmamarrinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Zapisuji do mobilního kalednáře, přímo k hodině, a plánuji si tak aktivity :) Ten kalendář je skvělý :)
    veronika.moravcova@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  39. No já si zapisuju pokroky a výsledky do wordu, ale nikdy jsem takto specializovaný diář neviděla. Za mě rozhodně plus.
    caroline15@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tak ja si od zacatku vsechno poctive zapisuji. Kdyz Nikki vysel fitness zapisnik, tak jsem zapisovala do nej a vlastne od te doby si podle vzoru zapisniku vsechno zapisuji do sesitku :) Hezky den :)
    clairesummer123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, já si zapisuji do sešítku, beru si ho sebou i do fitka. Je mi to sympatičtější než psát do notasu, přecijen do něj už tak koukám až moc. :)

    brzonka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. já si taky všechno musím zapisovat, dělá mi pak radost vidět,co jsem dokázala :D mám na to speciální sešit :)
    glazurka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. mela jsem maly sesit se kterym cholila do fitka
    ten diar je skvely, uvazuju o tom, ze ho koupim jestli nevyhram v soutezi
    solodilova.luda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Já jsem ujetá na tabulky :D takže si všechno zapisuju v excelu, ale počítač s sebou nemůžu pořád tahat, takže takový diář by se mi hodil :)
    anuleshca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Páni ten by dokonale posloužil jako účinná motivace..:-) Nejspíš si ho pořídím i když mi štěstí nepopřeje jelikož teď si to všecko zapisuji tak po různu a mám v tom strašný chaos..:-)

    l.ulicna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Zatiaľ mám na zapisovanie športovej aktivity taký malý roztomily zošit, A tento diár vyzerá úžasne normálne diare si nekupujem lebo mi vydrží zapisovanie najviac týždeň ale športové aktivity má proste baví zapisovať :) email mám kristina.ligasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Super diář. Já zapisuju do obyč školního sešitu.
    anita.kovarikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Mám rada svoje pokroky a iné zápisky na papieri a napísané ručne, "ozdobené" podľa momentálnej nálady a vkusu. Rada sa k tomu vraciam, a prelistujem si svoj diár/zošit bez toho aby som musela zapínať nejaké elektronické zariadenie.
    laurette.knihobeznik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. každý deň si poviem musím si zapísať do diára, nakoniec len na nejaký zdrap a ku koncu na porovnanie mám len hordu zdrapov :-)
    gammin@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj,
    své aktivity / míry / pokroky zapisuji do normálního sešitu, se kterým si vyhraji - vyznačování barvičkami apod. :D ale o tomto zápisníku uvažuji už delší dobu, tak uvidíme. :)

    Emprastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Mě se nijak do zapisování nechtělo, ale když vidím tento diář, tak se mi chce a moc!!!:D je super! :33
    anetka.vrabelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. :P To vypadá fajnově i cena se dá :) No ja mám svuj vlastně ručně vyzdobený obyč sešit kam si púšu svoje pokorky, mám pak přehled co jsem kdy civčila a jak moc se flákala či ne :D :P
    nik.malkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. většinou to zapisuji do nějakého sešitu, který posléze ztratím, musím psát do nového.. jsem bordelář :D diář by se určitě hodil :)
    peuna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Já zapisuju do normálního sešitku, který si postupně zdobím i různými motivačními fotkami. Dřív jsem si zapisovala i jídelníček, ale teď už jsem líná :D a píšu pouze cvičení :)
    susanruze@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Tento diár je úplne perfektný, pretože by ma donútil oveľa viac cvičiť a makať na sebe. :-) Zatiaľ si všetko zapisujem do klasického diára, no takýto by bol o dosť lepší...
    anetcernakova@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  56. Mě vůbec nikdy nenapadlo si sportovní aktivity zapisovat :-) Ale docela se mi ten nápad zalíbil, tak o tom budu do budoucna uvažovat :-) Je určitě super, když má člověk přehled o tom, co všechno přes den vykonal :-)

    Minion2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Zapisuji do vlastního excelovského souboru, problém je, že ho nemám pořád při ruce.. :)
    nechjec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj, drive jsem si zapisovala jen tak do bloku, ale potom jsem to zacala psat do excelu v pocitaci... ale ten sportovni diar vypada fakt skvele :)
    lenka87novotna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj =) nad zapisováním jsem už dříve přemýšlela, ale moje zápisky by asi byly nepřehledné a taky bych to udělala až po tom, co bych odcvičila a na polovinu bych asi zapomněla =D ale rozhodně to pomáhá k zlepšování a vidění pokroku.
    jackovova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Dříve, když jsem začínala se vším tím cvičením a zdravým životním stylem, jsem si pár věcí zapisovala. Např. pokroky, co jsem cvičila, atd.
    Diář vypadá úžasně a zapisování do něj by šlo určitě jedna báseň :)
    fitmaddie24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Pro zapisování používám diář nebo vlastoručně vystylovaný fitness bloček :).
    nchromec@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Své sportovní aktivity zapisuji do svého vyrobeného fitness bloku se žirafou :-)) diář by mě moc potěšil!
    kaci.sourkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Dlouho jsem zapisovala na blog, momentálně nepíšu nikam, nějak mě to přestalo bavit - takže nový diář by se hodil :-D
    lenka@sumbal.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Píšu si to do normálního sešitu :)
    zarvac@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Do notesu

    plevavaclav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Tak ten je skvělý! Já si vše důkladně zapisuju, ale právě, že nejsem spokojená s tím kam. Už jsem měla takových diářků desítky :D
    vduzi@post.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Já zapisuji do klasického sešitku :)
    wachtarczykovamarketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Ja som si kedysi zapisovala tiež len do klasického notesu, ale upustila som od toho lebo ma to príliš nelákalo :D

    miska.cellarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Zapisuju do obyčejného diáře...plácám dohromady tréninky, školní písemky i kadeřnici a doktory :DD
    mina.sukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Nemám žádný speciální diář, píšu si to do sešitu :)
    Lenina-M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Sportovní aktivity si zapisuji do obyčejného notýsku :)
    leniickaah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Já si zapisuji názvy cvičebních programů na papírek nalepený ve skříni, nic moc detailního. :)
    pavlawernerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Mám sešit, kam si píšu jednotlivé tréninky i s váhami, časem, kilometráž - cokoliv, kde po nějaké době můžu vidět zlepšení. Ale nemám to moc zorganizované :/
    Arey@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Na začátku jsem si zapisovala tak různě po papírech, které jsou teď nacpané do jedné nepřehledné složky :D Diář by se asi hodil :D
    n.simkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj Kris, já si vše pečlivě rozepisuji na každých 14 dní po papírech, takže by se mi tento přehledný diář velmi hodil, protože na konci každých 14 dní už papír nevypadá moc "čerstvě" :-D
    karolina.svandova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Zkouším si vést deníček, kvůli kterému jsem si pořídila spešl diář, kam si zapisuju sporotovní úspěchy. Ale s takovým krásným sport diářem bych ušetřila čas s vytvářením vlastního vzhledu. Takového pomocníka bych uvítala ;-)
    Jackie83@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Zapisuju si většinou do obyčejných sešitů, ale už se mi stalo, že jsem to potřebovala nutně zapsat a neměla ho po ruce, takže jsem zapisovala tužkou na skříň, na podrážku a jednou před malováním i na zeď :D

    domsiha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Myslím si, že tento Diář by mě mohl donutit konečně se sebou začít něco dělat.

    kocourkovamichaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Snažím se poctivě zapisovat do sešitu s tvrdými deskami :)
    k.kovaricka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  81. Zapisuji si do deníku :-)

    karoli.janikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Aoj :) tak zapájam sa do súťaže a môj diár väčšinou slúži na zapisovanie jedla a mier, tiež na váhu a plánovanie kedy pôjdem cvičiť :) po tréningu si do neho zapisujem maximálne váhy, s ktorými som vtedy cvičila a koľko opakovaní som s danou váhou spravila ;) tiež využívam kalendár a niekoľko mesačné plánovanie celej prípravy na súťaž ;)

    OdpovědětVymazat
  83. a ešte mail: katkajurciakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Zapisuji do mobilu, ale všeho s mírou :)
    aaayva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Zapisuji do sesitu ktery jsem si predem navrhla podle toho jaky delam program. Jsou tam miry jidlo vaha ....
    radkameyer@post.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Vytvořila jsem si diář v excelu a tam si zapisuji. Jednotlivé tréninky do posilovny mám pak uložené ve wordu s datumem :). E-mail: misa.adamova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  87. No, popravdě teď cvičení hooodně flákám.. Ale když se zadaří, tak pro běh a kolečkové brusle Endomodo, a domácí cvičení si zapisuji do diářku -teda zapisuji si tam i info z Endomonda, pže se v tom lépe "listuje" a zjišťuje, jak dlouho jsem své tělo odbývala nebo jak moc jsem mu dala zabrat.. ;) :)
    Klára (k.beldova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  88. já si také zapisuji do diáře :-)
    a.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Jsem ostuda, ale nezapisuju nic. :-D
    Qee.0@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Ráda používám Heiaheia.com kde jsou vidět i statistiky a různé grafy :)
    zzdenika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Trénink si většinou pamatuju, takže to doma pak zapíšu do klasického diáře :)
    de.urbanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj, já jsem si nikdy nic nezapisovala, ale celkem by mě zajímalo, jak se snad zlepšuju :D anna.kucharikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  93. za uši
    petratopolcanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Já se v zapisování čehokoliv úplně vyžívám, takže cvičení si zapisuju hned nadvakrát - do papírového vlastnoručně vyrobeného diáře a pak také do online zápisníku Heiaheia.com, na který nedám dopustit, protože je úplně super! :)
    bjetka.kotrbova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Ahojky, co jsem začala cvičit tak si vše zapisuju do obyčejné knížečky, takového "diáře" - ale tenhle mě nadchnul, musím se přiznat, že jsem se o sportovním diáři dozvěděla teď poprvé, netušila jsem že existuje :)
    exogirl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Na zapisování jsem si v počítači vytvořila tabulky. Zapisuju jak pohyb, tak úbytek na váze a úbytky cm :)
    Veronicca00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Ja mám v mobile appku Nike Training club, kde sa mi to zarátava každý deň a spätne ukazuje, koľko som pri danom workoute mohla približne zhodiť a čo som cvičila. A ináč využívam aj klasické zápisníčky :)
    adwardd@gmail.com :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    g i v e a w a y

    OdpovědětVymazat
  98. Ahoj Kristýnko:)
    Se zapisováním jsem vždycky strašně bojovala. Nejdřív mě to nebavilo, ale přišlo mi, že je to na začátku třeba. Koupila jsem si bloček (krásný růžovoučký:d) a zapisovala jak pohyb, jídlo tak náladu:) No a teďka si vedu asi 4 nebo 5?! nevim ani bloček a jsem na sebe pyšná, je to krása, vidět změny i na papíře.
    Děkujeme za skvělou giveaway:)
    bii.baruu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Ahoj,
    já si své výsledky zapisuji do diáře v mobilu. Je to ale velice velice nepřehledné a nepraktické, protože jakmile bych své zápisky chtěla přenést do PC, celý text se přeformátuje :( . Klasický diář je ale moji každodenní pomůckou, co si nezapíšu, zapomenu po třech sekundách :) . Bez něj jsem úplně nepoužitelná, jenže kvůli hromadě věcí do školy už v něm není místo na zápisky mých sportovních aktivit. Zkoušela jsem i rúzné bločky, ale tohle je v přehlednosti tedy naprostá bomba :) Po proteinu ten nejlepší vánoční dárek ;)
    kouril.michaela.@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Zapisuju do klasického diáře - pohyb + stravu orientačně.
    svendula@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Ještě to stihnu :D
    jsou období, kdy zběsila zapisuji každý trénink a bůhví co všechno, ale momentálně mě to nějak přešlo a diář jsem neviděla několik týdnů...potřebuju nějaký řád a motivaci zapisovat a diářek se mi moc libí, dokonce jsem ho hledala v knihkupectví, ae neměli :(
    Hanabuckova28@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  102. HIIT zapisují do deníčku, kde porovnáváme se vykony + do kalorických tabulek :-). Janča: xchylikovaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Jsem diářová, takže krom appky Nike running si píšu výsledky ještě do diáře. Hezky barevně, abych viděla zda se zlepšuju/zhoršuju nebo jestli jsem třeba nedosáhla nějakého svého "osobního rekordu". :))
    marketrepkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Já si cvičení zapisuji do normálního diáře, míry apod. do sešitu. Moc ráda bych si pořídila tento sportovní diář, abych si do něj mohla psát své pokroky a mít tak vše pohromadě:)
    krakykrak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj :) Svoje sportovní aktivity si nezapisuji, ale s tímto super diářem určitě budu :)
    Můj e-mail je denisahermanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Zapisovala jsem v roce 2013 do dietare, letos uz nebyl a taky uz váhu jen udrzuji,tak uz se tak nehlidam. lenka.reindlovazavinaccentrum.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Takže, zapisujem si rôzne od DYI zošitov podľa rôznych fitbookov a workoutlogov až po fitnes zápisník od Nikky či klasický diár. V poslednej dobe som si viedla záznamy cez OneNote alebo word či excel, ale neviem si na to zvyknúť a chýba mi klasický diár. Tento by potešil. E-mail: viera.valachova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Já si své sportovní aktivity zapisuji do sešitu a nebo do tabulek na počítači.
    maren.kocianova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Zapisuju si ho do normálního bločku.:)
    jakubblaha96@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Vše si zapisuju do notesu. plevera@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Zapisuju si ho normálně do sešitu. kubicek3@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Zapíšu si plán do tabulky a pak odškrtávám :3 vercahola1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Tak různě - občas do diáře, někdy do sešitu :-) damon-fan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Kdysi často, teď už méně :)) barbora.cernoskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Ja som pán Sylvester generálny riaditeľ Sylvester úverových investícií, sme legitímne a seriózne úver veriteľ. Sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s finančnej pomoci sme úverových fondov sa na jednotlivcov, ktoré potrebujú finančnú pomoc, ktoré majú zlú kreditnou alebo potrebujú peniaze na zaplatenie účtov, aby investovali na business.We chcete tento prostriedok používať Vás informovať, že sme sa robí spoľahlivé a príjemcu pomoci, ak radi Vám ponúknuť loan.Contact nás cez mailovú adresu: sylvesterloaninvestment@hotmail.com na poskytnuté služby zahŕňajú; Refinancovať, domáce zlepšenie, investičný úver, Auto úvery, konsolidáciu dlhu, úverové línie, druhú hypotéku, podnikateľské úvery, osobné pôžičky, auto úver, Auto úver.

    Odpísať v prípade záujmu.

    FULL NAME .........
    Domáca adresa ......
    Sex ..........
    Vek ..........
    RODINNÝ STAV ........
    COUNTRY ..........
    Číslo mobilného telefónu .........
    Kancelária .........
    ŠTÁTNA ..........
    MESAČNÝ PRÍJEM .........
    ZAMESTNANIE .....
    DÁTUM NARODENIA .....
    Suma potrebná ako ÚVERU .........
    DOBA úveru ......
    Účel úveru .........

    Vráť sa k nám s nimi informácie, je tak, aby sme mohli pokračovať ďalej v poriadku.

    Čakám, že počujem od vás v poriadku.
    Mr. Sylvester.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)