čtvrtek 5. prosince 2013

* Ekologická a stylová svačinka s MagsBags


Dnešní článek bude trošku atypický, poněvadž se v něm nebudu věnovat cvičení, a vlastně ani ne tak jídlu, jako spíš vkusným doplňkům jídla. Nenechte se zmýlit, nepůjde o žádné vitamíny (o kterých jsme mimo jiné mluvili již v neděli), proteiny (o kterých jsem se už také zmiňovala zase v tomto článku). Dnes zkrátka odbočíme od těch typických článků zde a zastavíme se u módního doplňku našich svačin. Co říkáte na vkusné svačinkové sáčky a ubrousky? :))

Česká firma MagsBags na český trh přinesla novinku, a to již zmiňované sáčky a ubrousky. Proč novinku, když takových produktů najdeme všude možně po obchodech kvanta? Jejich produkty jsou totiž látkové, čímž pomáhají chránit životní prostředí. Vy, kteří s sebou taháte denně x krabiček stejně jako já, mi jistě dáte za pravdu, že si snad časem (někdo už je možná dopředu oproti nám ostatním a už ji má) budeme muset pořídit speciálně tašku jen na jídlo, protože místa v tašce takové krabičky a dózy zaberou dost, když už je jich více. Tyto sáčky/ubrousky tak mohou skvěle ušetřit místo, a to se vždycky hodí.

Jak jsem zmiňovala, tak sáčky a ubrousky jsou šité z látky. Vnitřní látka obsahuje příměs stříbra, aby se uvnitř nerozkládaly nejrůznější mikroorganizmy z jídla. Bonusem je to, že tyto látkové výrobky jsou ekologické, díky nim dochází ke snížení uhlíkové stopy. Navíc mohu uklidnit všechny, kteří si balí svačiny do silonových pytlíků, jež vyhazují do koše. S produkty MagsBags a péčí o ně si nemusíte lámat hlavu. Pokud je náhodou zašpiníte, stačí, když z nich pod vodou nečistoty smyjete, nebo je jednou za nějaký čas šupnete do pračky k prádlu, a váš sáček/ubrousek bude opět jako nový.

Myslím, že o tom, jak jsou výrobky firmy vkusné a na pohled hezké, se ani netřeba zmiňovat.
Sami můžete nahlédnout do jejich nabídky, kde najdete nejen svačinové sáčky a ubrousky, ale nově také tzv. chlebousky (ty bystré jistě napadne, že se jedná o sáčky na chleba), ze staršího, avšak stále aktuálního sortimentu, si můžete vybrat pěněženku na zápěstí, slintáček pro ty nejmenší, pastelkovník či síťovku. Do obchodu se dostanete přes tento odkaz. Myslím, že vzorů je tam nepřeberné množství, takže se vám minimálně jeden z nich určitě zalíbí. :))

Já sama mám zkušenost s těmito sáčky/ubrousky, protože je doma mám. Jsem s nimi maximálně spokojená, opravdu jsou velmi praktické, nezaberou příliš místa, a pokaždé, když jsem je někde vytáhla, ať už ve škole, doma či u přátel, se mě každý vyptával, v čem že to tu svačinu mám, a kde se dá takový krásný sáček koupit. A to si myslím, že už to o něčem svědčí! 
Mimo to nikdo netvrdí, že do sáčků musíte dávat jen jídlo, pokud jste dostatečně kreativní, můžete je využít i za jiným účelem, např. je napěchovat nějakými drobnostmi, které se vám doma povalují, a udělat jim tak prima domeček. :)) 

* SOUTĚŽ BYLA UKONČENA *

A protože jsem vám říkala, že Mikuláš na vás letos nezapomene (letos nám krásné dárky nadělila právě firma MagsBags), dáme si malou soutěž o dva krásné svačinkové sáčky (malý a velký), co říkáte? :)) Máte-li zájem, přečtěte si instrukce níže a zapojte se také!




Soutěž bude probíhat od 5.12.-12.12.2013 (včetně).
Zapojit se mohou čtenáři z ČR a SR.
Každý může přispět pouze jedním komentářem.
Vítěz bude vylosován programem Random.org a získá 2 svačinkové sáčky.

Jak se zapojit?

Do komentářů jednoduše napište:
1. V čem si s sebou svačinky nosíte vy, a zda jste někdy o firmě MagsBags slyšeli?
2. Dostáváte každoročně mikulášskou nadílku? :))
3. Připište svůj e-mail.

A to je vše! :))

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Edit: 13.12.2013

Vítězkou se stává slečna P.♥.

Přeji hodně štěstí vám všem, kteří se zapojíte, a krásnou mikulášskou nadílku!
Kriss

80 komentářů:

  1. Svačinky nosím v klasických igelitových sáčcích..použité sáčky pokud teda nejsou moc špinavé využívám následně na sbírání bobků po mém malém čtyřnožci :-)

    Je mi skoro 30 ale nadílku dostávám hlavně věcičky ze zdravé výživy :-D


    Luisy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. O firmě jsem zatím neslyšela. Svačinky nosím v krabičkách v plátěné tašce.
    Mikulášskou nadílku pořád dostávám :-)
    lenka@sumbal.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Většinou svačinky nosím v krabičkách a někdy, když mám dlouho školu, tak se stane, že můj batoh je jenom plný krabiček a na učebnice není místo. :-) O firmě jsem nikdy neslyšela.
    A nadílku dostávám každý rok od rodičů a doufám, že budu nadále dostávat.
    lucie.vav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Svačinky nosím v igelitových sáčcích nebo krabičkách, o firmě jsem už četla na jiném blogu :)
    2) bohužel ne :( a tak moc bych si přála opak...
    3) tina.anthropo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Svačinky nosím buď v krabičkách (mám takovou šikovnou z tesca, která je jako by dvoukomorová, takže ideální na svačinu a oběd :) Nebo po pytlíčkách... toto by se mi určitě hodilo. O firmě jsem nikdy bohužel neslyšela.
    Nadílku dostáváme se ségrou každý rok v podobě nějakých sladkostí a nějaké drobnůstky, kterou nám vždy mamka schová venku za okno, že "přišel Mikuláš" :) Pravidelně tam máme teda i nějakou tu bramboru :D
    DomisTlapis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Svačiny nosím v krabičce, stejně jako snídani a oběd. Většinou si natolik krabiček musím brát batoh místo malé slušivé kabelky :-)
    O firmě jsem zatím ještě neslyšela.
    Babička nikdy nesklame, Mikulášskou nadílku stále dostávám.
    kmatulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. 1) Nosievam desiatu buď igelitových alebo papierových sáčkoch alebo v krabičkách, záleží od toho čo si v ten deň zabalím :)
    2) Áno ešte stále mi Mikuláš nosí nádielku
    lienka.mastisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. svacinky nosim v dozach a mas pravdu,je to velmi neprakticke,pac se mi do tasky vejde uz jen par veci,takze magsbags mi prijde jako dobre reseni :).
    o firme magsbags jsem do dnesniho dne bohuzel neslysela..
    mikulase uz bohuzel druhym rokem nedostavam,nasi daji radsi vnoucatum,pripadam jim moc stara,a to je mi 17 :D.
    dmatyasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. o magsbags jsem nikdy neslyšela, ale jsem ráda, že teď už jo :D protože svačiny tahám různě po kabelkách v krabičkách a papírových sáčcích, tak by se šiklo něco stylového ×) a mikuláše sem tento rok dostala poštou ^^
    healthystuffed@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ja si s sebou nosím svačiny a obědy v krabičkách:-) taky mam díky tomu tašku pekelne těžkou!!
    Ano dostávám, ale na letošní nadílku jsem hodne zvědavá:-)
    Terezakrupovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Svačinky si nosím každý den v krabičkách nebo v obyčejném průhledném sáčku.

    Mikulášskou nadílku nedostávám už od 13 let a je mi to hrozně líto. :( Jednu výhodu to má - nemusím vyhazovat a darovat čokoládové postavičky bratrovi. :D

    lucyvasatova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. No ty jsou nádherné! Já svačinky a obědy nosím v uzavíratelných dózách a igelitových pytlících. Mikulášskou nadílku jsem dostávala pravidelně od mého dědečka, nikdy nechyběly loupací arašídy, ty já moc ráda. Letos už si je budu muset asi koupit sama...
    veri.wi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. O firmě jsem zatím neslyšela... Jídlo si nosím v krabičkách a v obyčejných sáčcích :-)
    Nadílku dostávám od našich pravidelně každý rok, a to je mi za pár dnů už 24 a žiju s manželem :-) Letos to sice byl "jen" adventní kalendář, ale i tak je od nich hezké, že si vzpomenou :-)
    Lenka.Matvijova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. 1) Ja ťahám všetko to jedlo so sebou práve v plastových krabičkách a veru to poriadne zaberá miesto, takže tieto obrúsky mi prídu ako skvelý nápad. Už som o nich čítala niekde na blogoch nedávno, ale momentálne mi nezíde na um, kde to bolo.
    2) Mikuláša neslávim asi odkedy som na vysokej škole. Kým som ešte bola doma, mamka nás so sestrou vždy zvykla obdariť nejakou čokoládou (a my ju tiež), ale keďže teraz som preč, Mikuláš sem nemá dosah
    3) jaroslava.kockova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky :-)
    Na cesty s sebou nosím krabičky, ať už svačinkové boxíky, nebo větší krabičky vhodné i do mikrovlnky. Magsbags jsem do dnešního dne neznala. Je to dobrý nápad.
    Mikuláš k nám přestal chodit, když mi ve 13ti matka oznámila, že jsem na Mikuláše už stará :-(
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  17. 1. V sáčcích nebo v krabičkách, podle typu jídla. slyším poprvé. :-)
    2.ano :-)
    3.anetaderkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. 1. nosím buď krabičkách pokud jde o hlavní jídlo, v uzavíratelných sáčcích nosím svačinky. o MagsBags čtu teď poprvé.

    2. dříve k nám chodil Mikuláš, čert a anděl, ale poslední roky, kdy jsem starší, už nechávají jen za oknem na balkoně tašku s dobrotami a musím říct, že tak mi to vyhovuje mnohem víc :D

    3. jamielights@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. 1. Většinou si nosím svačinky - v sáčku chlebík a v krabičce nakrájené ovoce a zeleninku (mám jen takovou malou :D) O MagsBags jsem také ještě neslyšela, ale ty svačinové sáčky vypadají úžasně :)
    2. Když jsem byla malá, tak k nám pravidelně chodil. Když pak začali chodit moji spolužáci, tak přišel čert-taťka aspoň trochu nějakým boucháním vystrašit ségru :D Vždycky nám nechal nějakou taštičku s dobrůtkami. Letos to ale bude druhý Mikuláš, co už nebydlím s našima, tak uvidíme, jestli se ukáže :D
    3. Jantara199@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Svačinky nosím, dle druhu svačiny buď v krabičce (což není, zrovna pro nás dámy, do kabelek dobře skladné) nebo v sáčku či jiném obalu.

    Mikuláš mě jak se říka "pokud jsem hodná" navštěvuje, babiččin mikuláš je pravidelny.:D jen se změnil z ovocneho baličku na přeslazený, na což už byl Mikuláš upozorněn.

    l-sokolova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jeěte bych dodala, že o firmě jsem nikdy neslyšela,ale teď jsem koukla na stranky a fakt parada ten design je uplně skvěly.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je perfektní!
    Já si totiž nosím jídlo jen v miskách a kolikrát je jich tolik, že si s sebou můžu pomalu nosit kufr =D o této firmě sem slyšela už před nějakou dobou, akorát jsem si říkala, že to není nic pro mě- no asi přehodnotím svůj názor, a nějaké si taky pořídím =) jinak každoročně nadílku od Mikuláše dostávám a to je mi 21, ale babička si to ještě nemůže odpustit, ale já ji za to mám ráda, že na mě tak myslí.

    Jinak na tvůj blog už chodím nějakou dobu, a moc se mi líbí, vždycky mě něčím inspiruje, at už k cvičení nebo nákupu. Zatím Dáša

    zakova-dagmar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Sváču si nosím klasicky a nudně v plastových krabičkách, o MagsBags slyším/čtu poprvé.
    Mikuláš k nám samozřejmě chodí, už máme za oknem nachystanou nadílku (která podezřele připomíná můj včerejší nákup:)).
    kolouch.kolouch@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Kriss, ráda čtu tvůj blog. Děkuji za možnost vyhrát, ceny jsou super! A tady jsou mé odpovědi:
    1. Svačinky jsem si do práce nosila v plastových krabičkách. A MagsBags znám z Fleru, mají super výrobky :)
    2. Mikuláše už nedostávám, jsem stará baba :)))), a tak Mikuláš naděluje už jen mým dětem :)
    3. Můj mail je lenka_jas@centrum.cz

    Krásný advent! Lenka

    OdpovědětVymazat
  25. Sváču nosím buď v krabičce, pokud je to třeba nějaký salátek a nebo v obyč igelitovém pytlíku. O MagsBags slyším prvně.
    Mikuláše dostávám, většinou to je kilo mandarinek, banánů, sušeného ovoce nebo oríšku.
    Můj email je: vaclavkova.aneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. 1. většinou nosím svačinku zabalenou v alobalu(případně ubrousku a v igelitovým pytlíku :D, o MagBags slyším poprvé, ale jsou hrozně pěkné na pohled:))
    2. nadílku dostávám, většinou hodně brambor a uhlí :D + nějaké ty dobrůtky (sušené ovoce, oříšky, vysokoprocentní čokoláda...abychom byli zdraví a NE tlustí, že:D)
    3.e-mail: karkulkaa11@gmail.com

    PS: seš moc hodná, že děláš pro nás soutěž a děkuju za rady na mém blogu ;-)
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  27. Já teda moc nechápu, co jako za jídlo si do takových pytlíčku lze dát? Já mám na všechno krabičky.

    OdpovědětVymazat
  28. Nosím v krabičce :D A sváču nosím nejčastěji v takové docela ploché fuschiové, kterou už mám přes pět let a stále dobře slouží :D
    jojo, nadílku jsem zatím každýá rok dostávala :)
    Michaela.cahova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Pokud mám nějaké pečivo, tak většinou balím do alobalu, občas do pytlíku. Pokud mám teplý oběd, tak krabičkuji (do plastu, fuj :)). O této značce jsem již něco málo zaznamenala. Ten kočičkový pytlíček je boží!
    Mikuláškou nadílku dostávám pořád, i ve svých 24 letech. Ovšem už jsem dospěla :)) a říkam si hlavně o ovoce. Ale kalendář nesmí chybět ani jeden rok.
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. - o firme som nepocula, ale podobny produkt som uz videla a uvazovala nad nim
    - jedlo balim do sackov, krabiciek, tasiek
    - na Mikulasa si vzdy nejaku drobnost najdem :)
    - tekulova.marcela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. 1) většinou v krabičkách, pytlících :) o firmě jsem neslyšela
    2) ano :) od té doby, co se snažím jíst zdravě, dostávám ovoce atd., jako malá jsem dostávala kupu sladkostí :D
    3) katezar@seznam.cz

    Užij si Mikuláše :)

    OdpovědětVymazat
  32. 1) v sáčcích magsbags, ale nutně potřebujeme další :-) jsou skvělé!
    2) dostávám
    3) soniccz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Jsou fakt roztomilé, ňuňuňu :))
    Většinou ke svačině nosím nějaký mix ovoce, které mám nakrájené v plastovém boxíku a k tomu třeba knackbroty v igelitovém sáčku, co se mi pak válejí jen tak ledabyle po kabelce. Na takovéty chlebíky se šunkou moc nejsem, ale třeba bych začla, s tak pěknými sáčky! O firmě už jsem slyšela, dokonce jsem jim tuším projížděla e-shop a hledala nejhezčí design :D
    Každoročně jsem dostávala nadílku od (Mikuláše) babičky, plnou tašku sladkostí a čokolád a mandarinek, ale letos vůbec nevím, jak to bude, když už ty čokošky teda jako nejím.. Ale moc by se mi líbila taška plná ovoce a ořechů :))
    v.la.meme.chose@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. 1) Bohužel většinou v igelitovém pytlíku :-( O firmě jsem četla na stránkách zdravá máma a už o nich dlouho uvažuji.
    2) Jistě od manžela i od rodičů :-)
    3) turante.veronika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. 1) V krabičkách a pečivo většinou v alobalu :)
    2) Poslední dva roky jsem dostala od mámi peníze, uvidíme co dneska :D každopádně od babi už jsem nějaký mňamky dostala, spíše nezdravé, ale překvapily mě rýžové chlebíčky :D
    3) makush96@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. 1) V krabičkách, ale ani jedna pořádně netěsní :/ O firmě jsem nikdy neslyšela!
    2) Ano dostávám :)
    3) n.kej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. 1) Svačinky nosím prozatím v krabičkách nebo papírových sáčcích (např. využívám ty z Globusu po pečivu), ale už mám napsáno Ježíškovi právě o taštičky Magsbags, tak uvidíme, zda mé přání bude vyslyšeno :D Každopádně pár taštiček navíc se doma rozhodně neztratí..
    2) Nadílku už delší dobu nedostávám (max. si něco nadělím sama :).
    3) Mona.Gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. 1. svačiny si nosím většinou v igelitovém sáčku, krabičce nebo skleničce a o MagsBags čtu poprvé :)
    2. Nadílku dostávám od rodičů a babiček :)
    3. daniela111@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  39. 1. Svačiny nosím v krabičkách a o MagsBags jsem nikdy neslyšela, ale zní to velmi zajímavě!
    2. Nadílku dostávám, i když menší, než když jsem byla malá (a taky zdravější :-D).
    3. KatyPlichtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Svačiny nosím v různých krabičkách, sáčcích, skleničkách :D Nic nemá tak originální obal, jako tyhle sáčky :)
    Dostávám ji, ale o dost menší, než dřív :) Ale potěší rozhodně stále ;)
    maruskae@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. 1. Svačinky si nosím v krabičce, ale když mám banán nebo nějaké jiné ovoce, tak krabičku nepotřebuji. O MagsBags jsem neslyšela, ale jsem ráda, že jsem to díky tobě poznala :)
    2. Nadílku dostávám :) Sice většinou čokolády, které stejně dám bratrovi, nebo mandarinky, které s radostí sním :)
    3. Mi.Mlc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Svacinky nosime prave v těchto pytliccich :) miluju je.
    Nadílku mi sem tam ještě nechá Mikuláš u rodičů, ale u nás nosí bohužel jen me dvouleté dcerce a manželovi.
    iv.matouskova @gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Svačiny dělám do krabiček celé rodině.Svačinové ubrousky znám jsou senzační.Je mi 43 let a nadílku dostávám v podobě Královského dělení se synem.On nemá rád sladké,ale miluje překvapení z Kinder vajíček.Takže to máme tak překvapení Jiříkovi a čokoládu mamince :-D.dan.nem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. 1. Tak svačiny v krabičkách, různě velkých , dlouhých, širokých ,vysokých, hlubokých, hranatých i kulatých. S víčky zelenými, fialovými, modrými i žlutými.
    2. Ano, slyšela a sleduji na FB. A šulím si penízky,abych si něco pořídila, a nejdříve asi něco pro dceru do školy.
    3. katerina.merinska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Veškeré jídlo do práce nosím v krabičkách, takové ty na zaklapnutí jsou fajn, strava dostupná v práci se nepřátelí s mým trávením. Jenom jsem pořád jako "nezvaná teta z Moravy", protože chodím ne jako dáma s kabelkou, ale s "skoro" s nákupní taškou. O pytlících jsem neslyšela, ale ten s kočkama nemá chybu.
    Pokud máte maminku, tak jste i v padesáti děti a na nadílku máte "nárok".....
    vondrakova.ladislava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. 1) Jídlo nosím v igelitových sáčcích nebo v krabičkách, podle toho co mám zrovna ke svačině.
    2) Mikulášovskou nadílku dostávám každoročně. :)
    3) de.urbanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. 1.) Já svou svačinu nosím buď v alobale, ubrousku a tu pak dám do nějaké plastové krabičky. O firmě Mags Bags slyším úplně poprvé, ale naprosto mě nadchly. Nejenom jsou skvělou funkcí, ale i svým designem ! :-)
    2.) Mikulášskou nadílku dostávám každý rok, obvykle něco na zub a spoustu ovoce ! :-)
    3.) sonhogirl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. 1, Svačinky si nosím v ubrousku a pak dávám do sáčku. Kolikrát ho používám vícekrát abych šetřila přírodu i domácí kasičku :D Obědy si chystám do krabiček stejně jako zeleninu :)
    O Magbags jsem nikdy neslyšela, ale na první pohled vypadají skvěle!:)
    2.Nedostávám nic od doby co papám zdravě. Tatka říkal, že stejně nic nejím, tak co by mi kupoval :D ale nadílku jsem koupila jak tatkovi tak příteli:)
    3.Hanabuckova28@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  49. 1. Já nosím svačiny v igelitovém sáčku. Občas si vezmu krabičku, ale ta zabírá hrozně moc místa :/.. Jinak o firmě jsem ještě neslyšela. :)
    2. Mikulášskou nadílku už nedostávám, ale každý rok potajmu doufám. :D
    3. denisa@uzasnevlasy.cz

    OdpovědětVymazat
  50. 1. Desiatu si nosím do školy samozrejme v taške, ale nemám žiadne špeciálne boxy, mám ju vždy zabalénu vo fólii. A o tejto firme myslím, že počujem prvýkrát. :D
    2. Jasne :D Viem, že ma nejaká čaká už v čižme, ale nechávam si ju na ráno ,)
    3. Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. 1) Svačinky nosím v krabičkách, ale je pravda že zabírají hodně místa, takže by se mi tady tyto "obaly" dost hodily!:) A o této firmě slyším poprvé a musím říct, že mají moc hezké a užitečné výrobky.¨
    2) Anoo každoročně dávám večer před Mikulášem prázdný talířek na okno a doufám že ráno bude plný:D A on zatím vždycky je:) Letos byl plný dobrot ze zdravé výživy:)
    3) teturova.darina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Svačinku si společně se synkem nosíme hrdě v sáčcích od MagsBags, které vlastníme od jarmarku v Dobříši, kde jsme se s Majdou setkaly...teď jí nutně potřebuje i malá Emička!
    Nadílku každoročně rozdávám, ale nedostávám. Vůbec mi to ale nevadí, protože dětem potají ujídám...psssst!
    Vlastně je mou nejkrásnější nadílkou dětská radost, která následuje po tom "vypětí" při setkání s čertíky...
    cajthamlova.m@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. 1.svačinku nosím právě v taštičce MagsBags, tedy přesněji bych ji tak moc ráda nosila, kdyby mi již druhá kapsička nebyla zabavena hbitými potomky. Tak se musím spokojit s potvorama - krabičkama..
    2.Mikuláš mi vždy něco nechá a obvykle je to moje oblíbená hořká čokoláda. Narozdíl od zbytku rodiny nikdy nedostanu brambory. Snad je to tím, že Mikuláš jsem já??
    3.micha.smejkalova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Adamová Barbora6. prosince 2013 v 8:19

    1) Sváču nosíme také v sáčku a ubrousku právě od MagsBags, objevila jsem jí na Fleru někdy na jaře......a od té doby syn nechce jídlo v ničem jiném:-))) nedávno jsme objednali i chlebníček na náš domácí kváskový chleba!!! Úžasný nápad!!!
    2) Mikuláše jsem dostávala od rodičů ještě ve 33.....pak se narodil syn a......už 2 roky mám smůlu:-)))
    3) baradan@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. 1, svačiny nosíme v igelitovém pytlíku nebo v krabičkách :( firmu neznám
    2, Mikuláš mě vždycky něco donese :)
    3, penkus@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. 1) většinou v různých krabičkách a nebo v igelitovém pytlíku, který třeba použiji i víckrát
    2) zatím mi vždy něco donesl :D
    3) dajenka99.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Nejsem moc originální, takže svačinu taky nosim v igeliťáku :D o téhle firmě jsem nikdy neslyšela...
    Mikuláš mi vždycky donese asi tak tunu sladkostí :D
    Petracar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. 1, svačiny v plastové krabičce nebo jen tak v igelitovém alobalu :) o firmě čtu prvně :)
    2, ne, jsem zlobivá holka :( kecám, ale prej jsem na to už stará! ( houby, jsem Petr Pan! NIKDY, NIKDY, NIKDY nevyrostu :D )..
    3, Jannushka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. 1. Svačiny nosím každodenně v igelitových sáčcích. Ve speciálních případech (pokud si upeču nějaký dobrý zdravý koláček) i v plastových krabičkách.
    2. Od Mikuláše dostávám pravidelně balíčky sladkostí. V posledních letech se mě snaží Mikuláš vyslyšet :D a naděluje mi samé zdravé dobroty. Letos to byly arašídy, 85% čokoládka, Dobrá vláknina a lékořicové bonbony :)
    3. susanruze@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. 1. O firmě jsem neslyšela, což jak teď koukám byla velká škoda :) Maminka si ráda peče vlastní chleba, tak jí asi objednám k Vánocům ten krásný Chlebousek :) Sama nosím svačinku v mističkách nebo v sáčcích, ale těch je poslední dobou nějak moc a je proto čas na změnu :))
    2. Mikuláš letos přinesl spoustu ovoce (k tomu i to křupavé z Mixit), šest druhů oříšků a kvalitní čokoládu :)) Jednoduše to nejlepší, co jsem si jen mohla přát :D
    3. horakova.anet@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. 1. V krabičkách nebo mikrotenových sáčcích, ale snažím se vše recyklovat, takže do koše toho moc nehážu. O této firmě slyším poprvé a koncept se mi moc líbí.
    2. Já mám Mikuláše každý den, když chci tak si něco koupím nebo od někoho dostanu. Ale já na to sladký moc nejsem. Včera mi máma koupila 2 kila hovězího srdce což je pro mě ten nejlepší dárek.
    3. chaloupkova.ve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. 1. Svačiny si zatím nosím jen v pytlíčkách (a už jsem přemýšlela, že toho plastu taky spotřebuju hodně) nebo v plastových krabičkách. Od dané firmy jsem ještě nic nevyzkoušela, ale hned jak jsem si přečetla článek, tak jsem ho ukázala ,,Ježíškovi" :) Tak uvidíme.
    2. Mikulášskou nadílku jsem dostávala ještě na základce, dál už se to u nás v rodině nedrží, ale já mám dárečky ráda, takže příští rok si nějakou zdravou nadílku dopřeju :)
    3. vavrinovamichaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj :)
    1) Sváču si s sebou nosím v krabičce s medvídkem Pooh :D, sice skvěle těsní, ale je dost veliká...
    O firmě MagsBags slyším úplně poprvé,ale všechno vypadá skvěle :)
    2) Mikulášskou nadílku dostávám a mám z ní vždycky hroznou radost...Letos jsem v balíčku našla Štramberské uši, což mě děsně potěšilo :)
    3)mymirabelles@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Svačinu si nosím v ubrousku :)
    O MagsBags jsem ještě neslyšela, ale přemýšlím, že si možná něco nadělím pod stromeček :D
    Mikulášskou nadílku dostávám pravidelně každý rok, vždycky se děsně těším na tu spoustu sladkostí a na adventní kalendář ^^

    adamcova.petra96@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. 1. V čem si s sebou svačinky nosíte vy, a zda jste někdy o firmě MagsBags slyšeli? V plastové dóze obvykle. Častěji ale snad ve skleničce od marmelády, míchám si totiž bílý jogurt s ovocem. :) Akorát škoda, že je sklenička skleněná, takže i těžká. Ve dnech, kdy nosím svačinu i kamarádce a máme hodně hodin, mi to docela obtěžue.. -_-

    2. Dostáváte každoročně mikulášskou nadílku? :)) Ne, ani když jsem byla menší, nějak jsme to nevedli. Nebo si nepamatuji. Tento rok je to snad i dobře, co kdyby mi byly naděleny jen nekvalitní čokolády, sušenky, bonbony a další věci, které už nejím..? :D

    3. Připište svůj e-mail. bila.konvalinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Jsem krabičková, ale o tomhle už delší čas přemýšlím a úplně vidím, jak by si v práci ženy šuškali, co to mám zase za specialitu :-D
    Nadílku už bohužel nedostávám, jako ne že bych se tomu bránila to ne, ale jsem spíš typ co dává sám...
    drobenka46@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Svačinu si nosím v igelitových sáčcích. MagsBags znám a mám v plánu si brzo několik sáčků pořídit - zatím vybírám vzor a střih :-)
    Mikulášskou nadílku stále dostávám a doufám, že ještě dlouho budu :-D
    m.i.s.a.l.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. 1.Já si svačiny nosím většinou v krabičkách. O těchto ubrouskách jsem nedávno četla a moc se mi líbí.
    2.Mikulášskou nadílku už nedostávám.
    3. renca.tomca@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  69. 1. Obědvám ve školní jídelně, takže s sebou nosím jen svačiny. I tak je občas naskládat krabičky a učebnice do jednoho batohu celkem problém.
    O této firmě jsme nikdy neslyšela, ale ten potisk je rozkošný...skoro škoda cpát tam jídlo.
    2. Mikuláš mě stále navštěvuje, jenom se postupně přeorientoval ze bonbónů a karamelek na ořechy a mandarinky.
    3. mina.sukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. 1. Svačiny si nosím buď obligátně v igelitových sáčcích, ovoce nejčastěji v plastových krabičkách a jogurty/tvarohy ve skleničce od marmelády :D O MagsBags jsem neslyšela, ale vypadají krásně :) Hlavně ten potisk kočiček je moc roztomilý...
    2. Mikulášskou nadílku dostávám i ve svých 19 letech jak od mamky, tak od přítele, většinu z toho tvoří hořká čokoláda, oříšky v čokoládě a jak přítel říká "to moje zrní" :)
    3. vvveronikapuchnerova@seznam.cz

    Verča

    OdpovědětVymazat
  71. Jé, to je hezká nabídka, do toho musím jít také a zkusi tštěstí :)
    1. Svačiny nosím nejčastěji ve skleničkách, kde je nějaký mléčný výrobek a ovoce, oříšky v igelitovém pytlíku. Dříve jsem používala i alobal, ale ten jsem už zavrhla. O MagsBags slyším poprvé, ale jsem mile překvapena.
    2. Nadílku dostávám každý rok, ale čím jsem starší, tím to je chudší :D :(
    3. dona.gisele@email.cz
    Děkujeme :)

    OdpovědětVymazat
  72. 1. Svačiny nosím v krabičkách nebo sáčcích. O MagsBags jsem už četla.
    2. Nadílku jsem dostávala poměrně pravidelně, ale letos už jsem na ní asi byla moc velká :(
    3. kadass@seznam.cz
    Krásné sáčky :D

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj:) 1. Svačiny nosím nejraději v krabičkách Tupperware, které mají gumový lem a krásně drží:) O MagsBags jsem už dříve četla na jiném blogu. 2. Mikulášskou nadílku už pravidelně nedostávám, takže jsem byla letos hodně překvapena, když jsem dostala rovnou dvě:) ludmila.sablaturova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. 1. svacinu nejcasteji davam do krabicky nebo sacku, o MagsBags jsem se dozvedela diky kurzu plavani s nasim batolatkem (ve vitrince maji krom ruznych plavacich potreb pro deti i svacinove ubrousky MagsBags a ja jsem prave dneska jeden uzasny poridila pro synka :o))
    2. je to neuveritelne, ale Mikulas na me kazdorocne mysli, ikdyz uz jsem davno vyrostla :o)
    3. jitulistep@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj,
    1, desiatu a iné papaníčko som si balila až donedávna do podobného sáčku - značky keep leaf, no zabudla som ho aj s taškou v autobuse a už ho nemám, tak momentálne do krabičiek, papierových a mikroténových sáčkov - čo mám po ruke, konkrétne o značke Mags Bags som nepočula
    2, jasné, a dokonca ešte aj v 21 rokoch čistím čižmu:-D ale teraz Erasmáčim tak som nič nedostala, ale verím že ma doma niečo čaká:-)
    3, tereza.balusikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. 1. mám plnou skříň krabiček, ve kterých nosím jídlo, ale víčka se mi postupně nějakou nevysvětlitelnou záhadou ztrácejí :) o značce MagsBags čtu poprvé...
    2. jasně, každý rok, mamka ani babičky nijak neberou v úvahu, že už dávno nejsem dítě :D, ale letos jsem naštěstí místo čokolád a sušenek dostala nálož ovoce a ořechů :)
    3. nebud.velryba@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Děkujuu, skáču radostí bez sebe jako když jsem dala anatomii :D má první výhra a zaručeně ji využiju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář. :-)